status whatsapp ni untuk camera iphone je, sebab whatsapp ni Amerika punya, sebab tu videos ke gambar ke kalau dari android duduk dalam whatsapp terus jadi kabur, kalau up dalam tiktok cantik je gambar dengan video
2026-09-02 13:24:58
5
@: ່ :
Pecah jugak
2026-08-30 12:47:29
5
zym. :
baik do bang , ni yg aku cari , pelik aku mana button atas kanan dalam whatsapp , tibe" dia tukar jadi status pulak
2026-08-31 04:31:19
7
Mohamad fazli :
tq tuan puas cari hd nyorok situ😂
2026-09-02 12:46:09
1
Qᴜᴇᴇɴ Nᴀᴀ 💕 :
terima kasih
2026-09-03 12:45:09
1
Mizz_Triumph :
pic profile whatsapp camna plk xnk bg pecah..kabur je
2026-09-02 05:11:22
1
-CAMERA_OFFLINE-🟥🟨🟥 🎖️ :
ooo hd menyorok kat situ pula. ptut cri kat depan xjmpa dh sbb upgrb bru
2026-08-31 17:43:21
4
jack :
thanks dohh
2026-08-30 17:09:05
1
REN✓ :
mantap bang terus hd
2026-08-31 09:35:20
1
🐾 :
thanks bang , clear sudah stts aku
2026-09-01 11:34:51
1
its me hajar :
wahhh tq kemurungan saya x boleh ltk vid wassap dlm hd 2,3 harini
2026-08-31 13:47:10
1
sambarber95 :
pecah jugak
2026-08-30 13:02:44
1
EeFitri :
tq bang jadi.. sya buat jadi...
2026-08-31 13:09:52
1
☿ :
masehhh bang... tips berjaya🤣🤣
2026-08-31 11:18:56
1
𝐃𝐀𝐒𝐑𝐈𝐋 𝐒𝐖𝐆★ :
bereh abee Q
2026-08-31 06:42:34
1
Nothingg :
tq bangg . aaaa murung aku brapa hari ta post video . pecah sesaja . hahaha
2026-08-31 19:06:56
1
Nazrin :
terima kasih abg..menjadi🥰🥰🥰
2026-08-31 03:12:34
1
KACANGBOTOL :
tak pecah kalau tak add lagu...
kalau add lagu dia pecah jugak
2026-08-30 17:47:10
2
BendaBolehFikir :
vivo x300..x de la teruk..tp still pecah2 sikit
2026-08-31 12:53:38
1
isyaa :
tq so much bang!!! sy bru try menjadi..
2026-08-31 11:48:52
1
⚠️ IS 🤙 :
tq bang.. baru dpt HD
2026-08-31 05:29:12
2
Ahpek Empire :
tq bro
2026-08-30 11:24:28
2
D̶e̶s̶t̶❶❶ :
knp xleh on hd??
2026-08-30 21:41:41
1
To see more videos from user @ryugadgetz, please go to the Tikwm
homepage.