@mrr_faiisu_07: don't under review my video TikTok team #explore #viralvideo #unfrezzmyaccount #fypシ #foryou

mr_faisu_07⛎
mr_faisu_07⛎
Open In TikTok:
Region: NP
Sunday 30 August 2026 08:55:50 GMT
283950
16377
591
1946

Music

Download

Comments

mumaameen323
hoarin hadi💓💞 :
Allah pk MRI beti k or duniya ki hr beti k naseeb achy kry ameeeen😭😭😭😭
2026-08-30 13:44:00
338
waqarhussainhus26
mw collection :
meri beti ki birthday h 7 September ko to mne or husband ne plan kiya kahi bhr jyege or meri ami ki family meri bhno bhnoi ko b invite krlege bki mere bcho ki phupo dadi taya b lkr jyege to meri beti khme lgi k sb sath chlyge nani log b sb or hm sb bhe mne bola k nh baba ki gari m bss itni jga hogi k apki phupo ki family or dadi taya hm log beth jye nani or bki sb wo log khd location pr pohuch jyege to mjhe khne lgi k mamma nani apki mamma h a kesy aesy bolskti ho k wo log khd location pr pohuch jyege to mne bola k beta ab m apne susral m hoto m phly apna susral dkhogi bd m apna maika to mjhe or apne baba ko khne lgi buae meri to shdi hogi to m apne husband ko bologi k mera maika b sath chlyga aesa nh krogi m apki trha 😢😢😢 us time mjhe bht piyar b aya us pr or rona b aya k 6 sal ki meri beti or bt itni bri ki h usne shyd hm lrkiya dill ki bht nazul hoti h shdi k bd susral ko 1 priority to dete h lkn maiky ko jo bd m rkhte h wo hmare b dill m ata h allah pak meri or sbki betiyo k naseeb bht achy kre ameen summa ameen
2026-08-31 04:42:43
20
nidroz4
zohaan zaviyar ki mama🥀🌱 :
me q Rori Hun mere to do bete hain 😳😍🥰
2026-08-30 19:46:57
71
cute.girl23818
sweet dream :
batya boht pyari hoti h bas inky naseebo sy biht dar lgta h
2026-08-30 18:48:33
15
munnabehari7
Mustafa Behari :
mola naseeb achy kre.
2026-08-31 09:43:45
0
noorikhan588
💔عشق زادی"❤‍🩹🥺 :
MashAllha Allha Pak Naseeb Achy kry..❤️🤲
2026-08-30 20:08:41
2
user408258319951
k :
m q ro rhi hu
2026-08-30 16:59:20
0
shahzadaykishahzad
pretty doll♥️🥰 :
hayyy mujay mayri banji ki Yaad a gi🥹🥹🥹
2026-08-30 11:16:15
3
princesmalik36
princes Malik :
masalllaha❤️sadqay🥰
2026-08-31 08:39:52
1
user6277655202996
🥂unknown 🩹 :
myjha dekh kar Rona agyaa kasam se 😭😭
2026-08-30 11:20:34
97
minahil.baby08
Miss perfect😇 :
Allah pak meri beti k bi naseeb Achy kry🥺🥺🥰🥰
2026-08-31 05:04:52
8
zainkashif651
Nimrakashif :
Allah pk har beti k buht achy naessb krain ameen
2026-08-31 02:59:09
11
khizuuuu
khizuuuu :
Allah meri tamam betiyo ko bht shush rakhe
2026-08-31 08:20:19
4
mehwish.imran08
biya noor 🎀💓 :
betiyan kb barih hojati hen pata hi nahi chlta Allah nasib achche kre Meri beti k or sb betiyon k🥺🥺🥺🥺
2026-08-30 21:18:42
13
shezadii711
•🎀Ahmed ki Mammaa🎀• :
betiya kitni jaldi bari ho jati ha or paryai bhi
2026-08-30 15:19:07
13
waniya.queen4
Waniya queen 👑 :
Ham ladkiyan paraai hoti hai 😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-30 10:42:29
36
shanilashanila693
abdul sajid :
Allah pak Apne Habib k sadqe Meri or baqi sab ki betiyo k naseb ache kre aammmeeennn
2026-08-30 16:06:42
19
fariyanaveed01
(_Sheikh-zadi)👑🧿 :
hyeeee🥹Allah Pak meri beti Ka naseeb bohot bohot bohot Acha kre Ameen😭😭😭
2026-08-30 11:26:54
12
drdaniyal2
Dani😘ki hun yar❤️ :
yrr nh meri meri do betiyan hain me tw son kr hi rone lagi
2026-08-30 21:51:23
5
rozu4545
AYZAL Queen🦋 :
Yah song Sun Ke Mujhe Rona aati hai pata Nai q🥹❤️🥹
2026-08-30 11:34:15
7
ambar.faisal6
Ambar Faisal :
Sach main betyo ka bhi kia naseeb hoty hn apna hi Ghar choar ka Jana hota ha❤️
2026-08-31 09:42:00
1
komal.sheikh96
Komal Sheikh :
🥺🥺🥺mre bh ek beti h yr dykh kr Rona agya
2026-08-30 15:08:42
1
biho.sheikh
𝙁𝙐𝙍𝙍𝙔 𝘼𝙉𝙂𝙇𝙀 🫠 :
Allah pak hr beti k naseeb achy kry ameen maa jesa ghar koi no hota kash bachpan wapis a jay 😭
2026-08-30 12:05:35
3
sadiazahid21.2
Sadia Andleeb Malik :
mere 3 bete hyn mgr Dil phr b udaas ho jata hy qk me khd to ek beti hn na
2026-08-31 09:07:49
1
To see more videos from user @mrr_faiisu_07, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About