@tvs_entertainment: Lepas ni, urusan ke Klinik Kesihatan Kerajaan tak perlu dah tunggu berjam-jam, jimat Annual Leave. 🙌 #TVS122 #TVSarawak #PMX #KlinikKesihatanKerajaan

TVS Entertainment
TVS Entertainment
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 09:21:15 GMT
641779
19131
670
3823

Music

Download

Comments

puteh_bunga
puteh_bunga :
masalah skrg ada mc hospital gov pon boss xnk terima
2026-08-30 12:16:43
680
armana2021
armana2021 :
Ni baru kalah di johor dan n9, cuba bayangkan kalau tumbang di melaka pulak, mau pencen kakitangan kerajaan dikembalikan. Ayoh jalankan tugas dimelaka pulak. Kita kasi tumbang 😂
2026-08-30 09:59:30
1448
atokotakemuning
Seven7 :
letak jawatan..rakyat meluat dahhhh
2026-08-30 12:18:13
212
selamanyeris88
ARIF. NAURA :
Tak phm kenapa semua xsuka PMX padahal beliau lah satu2nya PM Malaysia yg xpenah kenal erti penat dan lelah dlm menipu rakyat.
2026-08-31 00:00:37
134
jareyj
jareyj :
lg 1. doctor2 kerjaan perlu d beri kesedaran tentang yg org da tak tahan sakit, da lemah, da tak bermaya. depa masih tak nak bg mc hanya sbb tak cecah panas 40. depa sepatutnya Doctor lebih tahu dan faham situasi sebenar bil mana org da tak sihat.. yg dorang da set kat kepala. org cuma dtg nak MC.. tu je yg dorang da set kat kepala.. sampai yg btl2 tak sihat pun dorang da tak kenal da btl2 sakit ke tak. tolonglah ye para2 Doctor kerajaan. walau bkn semua. tp tulah… ramai da rosak fikiran..
2026-08-30 11:43:09
374
emkaykl
casper :
ni manifasto ke
2026-08-30 12:55:21
0
che_useng
che_useng :
hmmmmm
2026-08-30 13:22:04
0
ayeijdt
❤️💙ayieJDT :
wang KWAP bila nak siasat
2026-08-30 10:46:41
122
koqakoqa1987
kura🐢 :
dulu ada klinik 1 Malaysia,mlm pon boleh p.
2026-08-30 11:19:27
335
fitritokmung
p3 :
upgrade system..
2026-08-30 11:42:39
0
jaih1335
🇲🇾 Jaih 🛵🎣 :
Buat laa system apa digital apa pun dia bukan lambat di system rekod. Tp lambat sebab manpower. Apolaaaa 🤦🏻‍♂️
2026-08-30 12:36:04
52
hazards_11
Radhie :
ayuh jalankan tunggung jawab dimelaka..supaya Bil letrik, bil ayaq,..turun semula..
2026-08-30 11:39:31
48
ajimjawe
ajimjawe :
doctor nya sudah tambah ka? MA nya mcm mana.;? sistem ditambah baik, staf nya masih sama jumlahnya. kadar peningkatan pesakit miningkat
2026-08-30 12:33:25
36
anisdamanhurii
Anis Damanhurii🦋 :
time slip pun boss tak accept. baik aku mc je..
2026-08-30 13:02:05
67
vr46389
vr46 :
ANNUAL LEAVE BUKAN CUTI URGENT 24JAM , EMERGENCY LEAVE 24JAM TU PUN UNTUK KES KEMATIAN , APE BNDA NI
2026-08-31 00:26:24
5
abeykuzi
M.K.M :
Dah nak bersara dah baru nak buat kerja
2026-08-30 14:44:41
8
mhdhafiz17004
mhdhafiz :
dgr boleh percaya jangan...
2026-08-30 10:01:45
7
manbra1689
man :
ini semua disebabkan kekalahan di PRN macam macam nak diberi😆😆😆kelihatan madani ketakutan😁😁
2026-08-30 12:06:56
8
_kizzun4
kizzme :
hospital kerajaan sangat lemah..tunggu 5 jam utk jumpe doktor 5 minit bile ditanye ap solusi utk penyakit kite...die suruh dtg next appointment plk...baek xoayah...bpe Kali appointment sampai abg Jamil mamps
2026-08-30 11:53:06
14
hafiszanhaslinda
hafizanhaslinda :
kilang saya klu mc potong rm100 blh Claim x kat kerajaan
2026-08-30 13:49:19
7
ndsrikka_
nds🍉 :
patut buat cuti khas untuk mak² yang kena bawak anak pi checkup kat KK. asyik guna AL je...sebab Tu cuti cepat habis. time Ada emergency terpaksa ambik UPL 🥲
2026-08-30 13:30:32
39
kelajuan.cahayaaa
daysri.com :
Betul2 nak sokongan balik ni.. jarang belanjawan bln 8😂
2026-08-30 13:33:38
12
mid15s
Mid :
Alaaa… hrmis pon hospital xnk bukak…. Sibuk suh print2 G.L lg…. Benda da lama pon hospital masih keteqaq xnk buat alasan xda masa nk bukak hrmis.. podahh la…
2026-08-30 12:21:39
25
sw33tsa7ura8
sw33tsa7ura8 :
Dr. Gov ni payah nk bg mc klo pesakit datang cakap tak sihat Sebab stress g klinik swasta senang dpt mc sbb stress lupa ke staff skg ramai burn out tau skg
2026-08-30 11:30:43
31
zally010
Razally Zally :
bagus tukar PM Malaysia 👍👍..
2026-08-30 10:19:02
11
To see more videos from user @tvs_entertainment, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About