masalah skrg ada mc hospital gov pon boss xnk terima
2026-08-30 12:16:43
680
armana2021 :
Ni baru kalah di johor dan n9, cuba bayangkan kalau tumbang di melaka pulak, mau pencen kakitangan kerajaan dikembalikan. Ayoh jalankan tugas dimelaka pulak. Kita kasi tumbang 😂
2026-08-30 09:59:30
1448
Seven7 :
letak jawatan..rakyat meluat dahhhh
2026-08-30 12:18:13
212
ARIF. NAURA :
Tak phm kenapa semua xsuka PMX padahal beliau lah satu2nya PM Malaysia yg xpenah kenal erti penat dan lelah dlm menipu rakyat.
2026-08-31 00:00:37
134
jareyj :
lg 1. doctor2 kerjaan perlu d beri kesedaran tentang yg org da tak tahan sakit, da lemah, da tak bermaya. depa masih tak nak bg mc hanya sbb tak cecah panas 40. depa sepatutnya Doctor lebih tahu dan faham situasi sebenar bil mana org da tak sihat.. yg dorang da set kat kepala. org cuma dtg nak MC.. tu je yg dorang da set kat kepala.. sampai yg btl2 tak sihat pun dorang da tak kenal da btl2 sakit ke tak. tolonglah ye para2 Doctor kerajaan. walau bkn semua. tp tulah… ramai da rosak fikiran..
2026-08-30 11:43:09
374
casper :
ni manifasto ke
2026-08-30 12:55:21
0
che_useng :
hmmmmm
2026-08-30 13:22:04
0
❤️💙ayieJDT :
wang KWAP bila nak siasat
2026-08-30 10:46:41
122
kura🐢 :
dulu ada klinik 1 Malaysia,mlm pon boleh p.
2026-08-30 11:19:27
335
p3 :
upgrade system..
2026-08-30 11:42:39
0
🇲🇾 Jaih 🛵🎣 :
Buat laa system apa digital apa pun dia bukan lambat di system rekod. Tp lambat sebab manpower. Apolaaaa 🤦🏻♂️
2026-08-30 12:36:04
52
Radhie :
ayuh jalankan tunggung jawab dimelaka..supaya Bil letrik, bil ayaq,..turun semula..
2026-08-30 11:39:31
48
ajimjawe :
doctor nya sudah tambah ka? MA nya mcm mana.;? sistem ditambah baik, staf nya masih sama jumlahnya. kadar peningkatan pesakit miningkat
2026-08-30 12:33:25
36
Anis Damanhurii🦋 :
time slip pun boss tak accept. baik aku mc je..
2026-08-30 13:02:05
67
vr46 :
ANNUAL LEAVE BUKAN CUTI URGENT 24JAM , EMERGENCY LEAVE 24JAM TU PUN UNTUK KES KEMATIAN , APE BNDA NI
2026-08-31 00:26:24
5
M.K.M :
Dah nak bersara dah baru nak buat kerja
2026-08-30 14:44:41
8
mhdhafiz :
dgr boleh percaya jangan...
2026-08-30 10:01:45
7
man :
ini semua disebabkan kekalahan di PRN macam macam nak diberi😆😆😆kelihatan madani ketakutan😁😁
2026-08-30 12:06:56
8
kizzme :
hospital kerajaan sangat lemah..tunggu 5 jam utk jumpe doktor 5 minit bile ditanye ap solusi utk penyakit kite...die suruh dtg next appointment plk...baek xoayah...bpe Kali appointment sampai abg Jamil mamps
2026-08-30 11:53:06
14
hafizanhaslinda :
kilang saya klu mc potong rm100 blh Claim x kat kerajaan
2026-08-30 13:49:19
7
nds🍉 :
patut buat cuti khas untuk mak² yang kena bawak anak pi checkup kat KK. asyik guna AL je...sebab Tu cuti cepat habis. time Ada emergency terpaksa ambik UPL 🥲
2026-08-30 13:30:32
39
daysri.com :
Betul2 nak sokongan balik ni.. jarang belanjawan bln 8😂
2026-08-30 13:33:38
12
Mid :
Alaaa… hrmis pon hospital xnk bukak…. Sibuk suh print2 G.L lg…. Benda da lama pon hospital masih keteqaq xnk buat alasan xda masa nk bukak hrmis.. podahh la…
2026-08-30 12:21:39
25
sw33tsa7ura8 :
Dr. Gov ni payah nk bg mc klo pesakit datang cakap tak sihat Sebab stress g klinik swasta senang dpt mc sbb stress lupa ke staff skg ramai burn out tau skg
2026-08-30 11:30:43
31
Razally Zally :
bagus tukar PM Malaysia 👍👍..
2026-08-30 10:19:02
11
To see more videos from user @tvs_entertainment, please go to the Tikwm
homepage.