MASHALLAH AP KO CHORNE WALA BOHAT BARA BEWAKOOF THA
2026-08-31 10:16:31
3
AHMED'S COLLECTION :
💖
2026-08-31 10:14:23
0
Farhan Abbassi270 :
Kia bat he baby doll [Red heart]
2026-08-31 10:50:00
2
AKBAR HUSSAIN :
🌹🌹🌹
2026-08-31 10:24:56
0
Mirz@ SG :
so beautiful
2026-08-31 10:47:33
1
۔۔۔۔ :
قسمت والے کو اب میں یہساں
2026-08-31 16:35:53
1
Mh Hancy Xaina :
habibi
2026-08-31 09:57:46
2
ch zaighum 246 :
sohni kurri
2026-08-31 11:13:42
1
انا پرست🔥🔥🔥🔥 :
Heavy weight 🥰🥰🥰
2026-08-31 11:50:48
2
AbdulRashedKhan88 :
2026-08-30 10:29:36
1
SALAAR KHAN :
Sach kahoon toh TikTok per scroll karte karte achanak aap ki video per nazar thehar si gayi. Aaj kal ke daur me jahan har doosra shakhs jaldi me hota hai, aap ke andaaz me ek aisa sukoon aur kashish hai jis ne mujhe chand lamhon ke liye bilkul khamosh kar diya.
Log kehte hain ke kisi ko samajhne ya pasand karne ke liye us ka chehra dekhna zaroori hota hai, lekin aap ki video dekh kar mujhe andaza hua ke chehra toh sirf ek shinakht hai, asal khoobsurti toh insaan ka andaaz, us ki body language aur us ki shakhsiyat ka waqar hota hai. Aur MashaAllah aap me yeh tamam cheezein itni saleeqe se maujood hain ke dil be-sakhta tareef karne per majboor ho gaya.
2026-08-31 10:51:18
2
ch zaighum 246 :
Yar ap kasam se kitni awesome ho
2026-08-31 11:13:38
2
dushman345 :
Japan assembly ❤️
2026-08-31 11:12:32
2
Sandhu jutt :
vibs queen u gorgeous
2026-08-30 19:11:09
2
Waqar Samaa :
awesome
2026-08-31 06:27:21
1
AbdulRashedKhan88 :
2026-08-30 10:29:45
1
To see more videos from user @firza05878, please go to the Tikwm
homepage.