@ppieyaaakhan: Tarima Kasih orang Baik . Mudahkan urusan kami . Semoga Syurga buat abang berdua . You made Sabah proud with your kindness ✨

PIEYAKHAN
PIEYAKHAN
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 10:50:59 GMT
104835
8780
22
67

Music

Download

Comments

afiqahs47
~•mirAhS•~ :
ya allah jujurnya brader tu,don't cry pieya,semua kejadian tu ada hikmahnya,mungkin terjadinya kejadian tu sebab allah nak tunjuk yang sebenarnya masih ada orang baik kat dunia ni,ambil perkara yang berlaku ni sebagai pengajaran,susah tau nak jumpa orang baik macam brader ni,bersyukur pieya dompet tu brader ni yang jumpa,thanks to you brader sebab dah jujur dan jadi orang baik
2026-08-30 11:12:17
114
shaifuladdlie
shaiiiful :
pieya blnja dia mkn..buat kejutan untk dia
2026-08-30 11:35:45
47
n4z_pp
ZUERA :
Org baik.. inshaa Allah , akan jumpa dgn org baik juga.. 🥰
2026-08-30 12:25:59
23
fatinaizat1705
FatinJB :
blnja dia & keluarga dia mkn pieya, Alhamdulillah rezeki jumpa org baik 🤲🥰
2026-08-30 13:19:49
18
suzie8322
suzie8322 :
alhamdulillah rezeki awaklah tu
2026-08-30 12:17:01
7
shaaaifahhh
shaa :
Weeeeeee😪😪😪🥺🥺 betul weee . Orang SABAH mmg baik sangat weeee 🥹🥹🥹❤️❤️❤️aku terharuu sebab haritu fon Laki aku tercicir pakej ic kat belakng fon sbb laki aku rider . Tu je satu ii fon die . Tercicir tapi orang sabah yang jumpa . Aku try call dia call aku balik suruh datang amik dekat rumah🥺 tapi fon mcm x jadi fon tapi alhamdulillah still boleh guna🥰 Dan nak bagi duit kat abang tu sbb kejujuran dia pon . Dia tak nak🥺 allahuuu , fon masatu jatuh dari atas kereta kitaorng . Hmm ORANG SABAHH mmg BAIK❤️❤️❤️❤️🥹🥹
2026-08-30 15:46:31
9
wifesuamisaya
♥︎ KᗩK° ᗩՏ 𓅪 :
beli brg dapur insyaallah abg tu amk.. bgtw tu rezeki dr Allah melalui korg berdua...
2026-08-30 12:04:03
7
lsyaa131
lysyaa⚡ :
baik nya abang ni we orangnya jujur
2026-08-30 16:54:52
4
rozellbungaku
RozellBungaku :
Blikn dia mknan.. Lpas tu antr kt uma dia..
2026-08-30 13:48:24
3
atiqah_116
⋆. 𐙚 ˚𝑭𝒂𝒓𝒂𝒉 :
Jgn nangis kak piya
2026-08-30 10:55:14
5
alia.natasha899
Alia Natasha :
sy haritu terjumpa beg duit dlm tnds wanita kt petronas mne xingt. sy nk tggal, tpi tkut org lain jmpe dan curi. so sy decide ambk beg tu bgi kt kaunter.
2026-08-30 19:13:29
1
delimakudu
Delima :
Aamiin
2026-08-30 13:46:40
1
siti.maisarah357
Siti Maisarah :
😊😊😊😊😊😊😊😊😊
2026-08-30 17:22:53
0
norainain39
Cik Ain Market Shop :
alhamdulillah...
2026-08-30 23:28:19
0
syifa_23493
syifa_23493 :
ke empat ni kak pieya nak notice
2026-08-30 11:06:47
4
syahh__mnsz6
dakwatyy 🕊️💸 :
kisah piah dn paih sme mcm akk dn suami lalui td😌pg td mse bt shoppe food husband singgh tandas kt shell..lepastu selesai smua hajat terus kami gerak utk teruskn antr oder..hampir 1jam dn 2kali dh antr oder baru husband perasan begnye tkda kt badannye..dng tk leh pikir pnjng ambk oder castemor dlu dn terus gerak ke shell ,dng keadaan kelamkabut kami kena sondol dng kereta yg rse dia tepaling betol😌alhamdulillah allah selamatkn kami dn terus g ke shell tp beg tkda kt tandas tu🥹husband terus g kauter tnye syukur alhamdulilah staff tu kasi beg nye..terima kasih org baik
2026-08-30 14:14:30
2
lisaahanna
Lisaahanna :
🤩🤩🤩
2026-08-30 13:10:05
1
nur.mahsia
Pieya :
🥰🥰🥰
2026-08-30 10:54:56
1
noreidayuadam1
Noreidayu Adam :
😭😭😭😭😭
2026-08-30 11:23:11
1
noorlina_ms
🇱 ina_🅼🆂 🌹💐 :
👍👍👍
2026-08-30 11:19:52
1
doktor_paip_air_ganu
KIR PLUMBING 🔧💧 :
👍👍👍
2026-08-30 23:31:21
0
anie.zuriani_90
ANIE ZURIANI :
😊😊😊
2026-08-31 01:37:13
0
To see more videos from user @ppieyaaakhan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About