@aidahamimi: Tok Puan A sik marah. Puan A just x mok ada salah faham. Sebab ada terbaca komen mdh “kenak kmk makan sia sikda mcm ya pun”😅 Sebab dalam video tersebut, sidak request mok sambal , pistachio & tempoyak. Tempoyak mun memang ADDON. Mun menu asal mekorg sikda yang sedia ada TEMPOYAK. Sik mok jadi salah faham jak. And sikmok juak ada komen yang kurang enak di dengar bh nak oh. Kita kan sama berjual😘 Hihi Yajak lah apa nok Puan A nak explained. Thank you semua yang sentiasa support MKK. Semoga dipermudahkan urusan dan diperluas segala rezeki🤍 📍Makan Ketagih Kopitiam

Puan A
Puan A
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 11:01:12 GMT
4848
117
0
5

Music

Download

Comments

There are no more comments for this video.
To see more videos from user @aidahamimi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About