@normariajohnston1: My mom borak dengan AI. Mula2 dia ingat i bercakap dengan orang betul. Pastu i dah explain dia tak berapa faham. Lepas tu i suruh dia borak sendiri dengan AI 🙈😂 #ai #aitrend #ibu #mother
Adek aku named his AI MILAHHHHH!!! I thought he cheated on his wife when he called MILAH asking for info !! Nearly wacked him🤣🤣 milah penatttt nak layan Asyik Tanya infoooo 🤣🤣
2026-08-31 13:02:43
0
miss her :
"Your voice very sweet la"
2026-08-31 16:16:02
0
heyitsmeNur :
knp AI ni chinese accent? haha...mcm tgh ckp ngn chinese boy
2026-08-30 15:25:27
224
Alif Aiman :
you voice very sweet 😭
2026-08-31 14:33:26
0
bnnnnb :
dasyat ya nenek you, umur 86 lancar cara cakap dan berfikir.
2026-08-30 21:57:01
336
🌻 :
betul ke tu Ai 🤣kenapa sy dgr macam org betul haha😂 seram jugak eah HAHA
2026-08-30 15:04:14
150
juanitaMata :
saya risau nenek nanti ajar AI mengaji, sis.
2026-08-31 13:27:50
31
k8 🪳 :
nnt kena love scam dgn AI 😆
2026-08-31 10:51:46
103
Ahmad Rizal :
AI punnn beckp mcm pillow talk ke 😂
2026-08-31 08:04:54
60
ayusafura1 :
haah.... sleep talk😂
2026-08-31 13:09:42
0
nhm :
macam tak ikhlas je melayan...😂
2026-08-31 14:35:31
23
Lazwar :
suara ai macam tengah terapung jee😂
2026-08-31 09:11:39
38
Sarimah :
romantik suara AI ni🤣🤣
2026-08-31 13:34:33
30
Israq Cfc1 :
dah macam sembang dengan scammer pulak😆
2026-09-01 02:18:34
6
ceokomplikated :
sesuai ke bg kat mak sedara aku.. sorg duduk rumah xde mber nak cakap.. bg dia borak ngn ai? sesuai ke?
2026-08-31 03:10:06
27
Sepit gambot :
ai Tu pun sbnarrye mnusia. aku ari2 chat . kdg2 kntoi dia ngaku DIA mnusia 🤣.
2026-08-31 05:47:50
47
tulipemery :
suara ai macam zul aripin
2026-08-31 10:32:11
10
kenjaku28a :
ni premium chatgpt ke?
2026-08-31 11:24:49
42
snowy.ddy :
Mcm suara Zul Ariffin
2026-08-31 07:48:47
8
To see more videos from user @normariajohnston1, please go to the Tikwm
homepage.