yar ya to psl ma centery pa centery mar raha tha na
2026-08-31 01:00:20
1
Niloy 9796 :
THE GREATEST OF ALL TIME FOR A REASON KING KOHLI ❤️🔥
2026-08-30 12:05:13
302
gulraiz jutt :
Jo log bol rhy thy next test me Babar ye krdy ga wo krdy ga nzr ni arhy😏
2026-08-30 12:19:26
6
Bobbzy king :
king gia match gia
2026-08-30 11:44:47
1
𝙈𝙪𝙧𝙩𝙖𝙯𝙖 𝘼𝙢𝙖𝙩𝙮 :
Babar Azam ko king q bolty ha ?
2026-08-30 11:38:44
45
𝑺𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕𝑭𝒍𝒆𝒙 😈🔥 :
No hate for Babar Azam, koi baat nahi ager wo out ho gya to it's okay lekin jub pichle dino me Kohli jofra archer se out hoa tha wo bi 65 runs bna kar us waqat babar fans ki bakwaas sun ne wali thi Kohli ke against
2026-08-30 12:12:52
15
Anonymous 18 :
19-20 lakh ka farq hai
2026-08-30 13:38:25
79
sameer سمیر :
is KO to prime Aya hua tha na psl ma centurys mar Ra tha
2026-08-30 14:22:07
18
Dr Sohail Danish :
He is nothing against quality bowling... Babar azam is not a big game player......mark my word😂
2026-08-30 13:43:31
18
hafsa_jutt :
hnjiii ab kya boleinge wo log jo keh rhe thayyy second inning baki ha abhi uss mein 100 ayega???
2026-08-30 11:54:52
11
Hamza edits :
aik din zaroor aya ga ka babar azam century ki barish kare ga dakna 💔🙂
2026-08-30 11:42:03
13
❤️ RANA M U Z A M M I L ❤️ :
match winner virat King Kon Kon fn ha 👑
2026-08-30 11:37:30
65
Niloy 9796 :
THE ONE AND ONLY KING FOR A REASON 🗿
2026-08-30 12:03:23
18
ilyaskhanyarbash3 :
King kholi ❤️
2026-08-30 11:38:23
9
🙂Y A S I R💫 :
kis kis match chorr de ya😎
2026-08-30 11:38:31
16
To see more videos from user @haidershah_1412_, please go to the Tikwm
homepage.