ako lang ba? pero ma turn of na dyon ko basta inani HAHAHAH i'd rather u ask me directly kaysa inani ka cringe, gasgas na kaayo nga line 😭
2026-08-31 02:18:58
1382
c3driqxs_- :
sakto gyud na nga linyahan sa mga abangers hahahahaha
2026-08-30 12:11:56
622
nonsmoker :
abi kog si gwen
2026-08-31 04:23:41
78
jazz ^•^ :
me kagabi sa lalaking kala mo namang sobrang gwapo nya tapos nung nag message ako ng maayos na i'm not ready pa at I'm not interested sa mga ganyan ganyan ayun nasabihan pa nga ng "mura pud gwapa" like hello 🙄 hahahahahahaha
2026-08-31 00:29:37
29
cyrenjohn :
HAPIT NABILIN IMONG BAG SA VENUE TIH HAHAHA
2026-09-02 13:19:20
1
ovuliviaszn :
korique! finally, someone had point this out lels
2026-08-31 03:38:02
5
nat :
NICZAB REPOSTED
2026-09-02 15:19:55
1
1zla :
ako teh tubagon man nako'g "gani" bisan wa koy uyab, aron di na mag sinamok
2026-08-31 08:03:19
9
rishiyyy :
basig masuko imong mama.
2026-09-03 05:10:19
1
.•♫•♬•gabbz•♬•♫•. :
Hi ate shayne Congratss BTW taga agusan rako te hehhe
2026-08-30 11:39:32
8
Sasuke :
GALAWAN JUD
2026-09-01 12:35:07
0
butterball :
shades from?
2026-08-30 14:13:42
1
Yin :
“basin masuko imong uyab” ako man nuoy masuko nimo ron
2026-08-31 08:54:44
1
BepBep :
Ywaaaa Bini Gweeen? 😳🥰
2026-08-30 23:54:05
1
ANGELA♡ :
HAHHAHAHHAHAHAH ayna
2026-08-31 03:14:16
0
huhhnaahh :
Meron po at mahal na mahal ko😜💗💗
2026-09-02 11:47:46
0
Spanish_Latte :
haha kamao sad 😁
2026-09-01 15:21:18
0
P :
wa lgee kuy uyab sani tsktsk
2026-09-03 12:35:08
0
Zyliee :
walang ganyanan gwen
2026-09-04 10:53:40
0
.1ynd0n :
tinood bitaw na
2026-09-04 05:21:14
0
whakoahauoa :
TABNGG KAPOY KAAYOG CHAT ANI NA MGA TAOO😭
2026-09-01 13:00:49
0
To see more videos from user @shaynemellijor, please go to the Tikwm
homepage.