@talhawrites21: داماد کو اگر سسرال والوں کی کوئی بات #foryoupage #poetry #motivation #fypシ #fyp

𝙏𝘼𝙇𝙃𝘼 𝙀𝘿𝙄𝙏𝙓 🌹
𝙏𝘼𝙇𝙃𝘼 𝙀𝘿𝙄𝙏𝙓 🌹
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 30 August 2026 11:43:18 GMT
268715
25653
595
3979

Music

Download

Comments

happy.g.s
hume cooking recipes :
koi ghr nhi hota isliya sab kuch bardash karti ha
2026-09-01 14:21:32
11
ramashahani
Rama :
ek ek baat sach hy
2026-08-31 20:31:24
18
lailakhan495
Laila Khan✌️ :
kch aurto ka koi ghr nhi hota isliye sab kuch bardash karti ha🥺🥺
2026-09-01 17:56:11
6
khawabonkidunyan
mithi 💝 Zindagi :
مرد حضرات تو یہ ویڈیو بلکل نہیں دیکھیں گے 🤔
2026-08-31 14:33:11
40
ch.ashir18
Ch ..S.A... ♥️♥️ :
سب مرد کی غلطی ہوتی ہے۔جیسے وہ خود رہتا ہے سہہ سکتا ہے۔اتنا ہی بیوی کے صبر کو آزماۓ۔بیوی خاوند کو بادشاہ بنا کر رکھتی ہے اور وہ بادشاہ بیوی کو ملکہ کیوں نہیں بنا سکتا۔
2026-09-01 06:54:44
13
heartbroken0078649786
💔 Heartbroken💔 :
💯💯 Right
2026-09-01 15:58:11
9
vickey.s.khans
Ayesha Shaikh.. :
belkul right sir🥺🥺
2026-08-31 15:07:01
3
gull.soomro50
Gull Soomro :
yes good 💔
2026-08-31 14:28:02
2
mahroshkiran1
꧁༒☬𝓜𝓪𝓱𝓻𝓸𝓼𝓱☬༒꧂ :
righte 🥺
2026-09-01 05:44:11
1
noornoo730
Noor Fatima :
Sach bat ha
2026-09-01 06:12:54
1
user4205670685887
user4205670685887 :
ur best man
2026-08-31 08:22:14
7
saniking806
sani 🦅 🦅 king 🇵🇰🦅🦅🦅 :
absolutely 💯💯
2026-08-31 05:31:01
7
alkaannu2
𝘼𝙣𝙣𝙪🥰 :
bilkul sahi
2026-08-31 10:58:35
8
abeeya.jani.a
zinda lahs😵 :
😭😭😭😭 bas ya hi tu is duniya ma ni badly ga
2026-09-01 16:09:42
3
_bareera_malik_
𝐵𝒶𝓇𝑒𝑒𝓇𝒶 𝑀𝒶𝓁𝒾𝓀 🦋 :
bilkul aisa hi ha
2026-09-01 11:39:10
1
abdul.qayoom8797
Abdul qayoom :
Allah
2026-09-01 15:23:49
1
ayan.rao086
Ayan Rao :
😳😳😳😳 right 👍
2026-09-01 12:43:46
1
mahroshkiran1
꧁༒☬𝓜𝓪𝓱𝓻𝓸𝓼𝓱☬༒꧂ :
main tu har waqt zaleel hoti hu😳
2026-09-01 05:44:22
8
gunahgar027
اؤ مدینے چلیں 🕋🤲🌹 :
یہ اج کل کے زمانے میں نہیں ہوتا وہ دور گزر گیا جب یہ باتیں ہوتی تھیں اب بیوی پہلے جاتی ہے سسرال سے
2026-08-31 07:38:05
9
shah53826
shah :
right 😔😔😔😔😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭
2026-08-31 08:20:18
3
shanawaz3838
Sha Nawaz :
2026-08-31 09:09:25
3
riaz.ahmed8258
Riaz Ahmed :
صحیح
2026-08-31 11:08:01
2
farhana.aktar980
Farhana pori,🥰💕 :
aurat mard ki Pyar ki dhun hai. isliye mard ki gurur hai mard apne aap ko bhara sayana samajhti hai.. lekin Allah Tala aurat ko is mukam per rakha a mard log Nahin janti
2026-09-01 17:06:53
1
user7414650814058
❀ 𝑯𝒂𝒅𝒊𝒂 𝑭𝒂𝒓𝒐𝒐𝒒 ❀ :
Pathan logon ki rasam achi hain lrka jb tk alag ghr nai bnata rishta nai milta
2026-08-31 11:18:40
3
To see more videos from user @talhawrites21, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About