@millebrownae: #cela on viu subscribe viu now to get 20% off using this code #viuoriginalcelaviu #celaviu #nabilahuda #malaydrama

ae's
ae's
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 12:14:27 GMT
938695
93040
393
4317

Music

Download

Comments

dmwuah
mrs. parker🕸️🩷 :
Diva, cuma part pedo tu hm
2026-08-30 13:58:30
8354
sherr9595
S.V.M 💅🏻 :
Nabila bila berlako always scary ✨✨✨ ON TOP!
2026-08-31 00:38:12
4736
kembaraqalbi
KembaraQalbi :
Biar Kawan Kawan🤣🤣🤣
2026-08-30 21:08:24
2698
aliffnaarak
𝔠𝔬𝔠𝔬𝔫𝔲𝔱𝔩𝔞𝔱𝔱𝔢 🥥☕️ :
sebab tu aku paling suka nabila huda berlakon bila jahat tu jahat betul ii, bila sedih ya Allah sampai bengkak mata ii nih, semua character dia boleh bawak 🥹
2026-08-31 12:13:05
1487
yayasmeen1
zaty :
ular dia tunjuk betul2 ke aku takut nak tgokkk😭
2026-08-31 04:06:12
1419
clayreena
Jenny :
she really good acting
2026-08-31 02:46:20
990
brasister_277
BRA SISTER SHOP👙 :
biar kwn2 🤣 best dgr dia jwb
2026-08-31 06:12:49
369
ainameow67
ainameow67 :
Nyala isteri yang sah
2026-08-30 22:54:56
150
ceoofsrt_25
Marie Josephine ✅ :
aku suka betul tengok warna rambut dia. kena betul dengan watak ni
2026-08-31 03:37:10
125
daisyans_
DaisyAns🥀🌹 :
nak tengok but cannot laaa her with hun haqeem 😌😭 i suka kot nabila ni kalau acting
2026-09-01 05:42:48
114
yoonseulsun
yoonseul :
Eva Longoria vibeeee ✨✨✨🔥🔥🔥
2026-08-31 02:01:15
43
norsilanar
n.cla :
penulis skrip terbaik, xde lah asyik perempuan kena tindas pastu sentiasa hus uzon jek..
2026-08-31 08:17:48
41
hancheryll
Han.Cheryll :
Nak tengok sebab dah lama tak layan drama melayu. Tapi menakutkanlah, macam banyak aksi mengerikan je😂
2026-08-31 09:18:36
38
maxgity.jampi
Maxmiler GTJ :
kalau Nabila huda belakon memang aku akan tengok...
2026-09-01 08:10:06
27
lilahareyy
lilaa :
sorry tak jelas dia letak apa atas katil pp tu
2026-08-31 12:21:28
26
cikmong8493
cikmong :
bagi lah watak ape pn kt nabila ni gerenti menjadi!
2026-08-31 06:53:34
24
fdzl00
𝓕𝓪𝓲𝓻𝔂𝓷𝓪 :
Nohhh😭
2026-08-30 14:45:14
23
fainz8992
NourAin :
silap2 tu bini muda dia...yg dato Anees bela anak ikan...nk jd ape🤦
2026-08-30 22:52:27
14
iena_9381
Senorita :
suka tgk Abil berlakon...mantap n diva level👍🏻👍🏻👍🏻lawa pun lawa,kulit dia tu,perghhh!! ala2 mexican,wow sgt🥰
2026-08-31 01:45:54
11
xey1113
yie🍒 :
bgus idea ni ,,,kalau aku ,aku sanggup juga beli sekor,,tak pun pergi hutan cari tedung 🤣
2026-08-31 07:08:21
8
emzzkbd
EmzzKbd :
cerita apa ne?
2026-08-31 07:51:07
8
To see more videos from user @millebrownae, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About