@larryjr81: #bisaya #quotes

akosilarryznn.
akosilarryznn.
Open In TikTok:
Region: PH
Sunday 30 August 2026 12:20:40 GMT
125248
10828
58
1380

Music

Download

Comments

quesher.bayno
Qen4short :
well said brothee🫂
2026-08-31 02:30:33
0
jfrancis0.4
jfranxs0.4 :
how to treat us (men) btw?
2026-08-31 06:49:34
0
tiktokone.00
OnaD :
communication is a form of respect
2026-08-31 10:11:49
0
butchjastydonde8
ButchjastyDonde :
Tama not all
2026-08-31 00:09:24
0
ur_gurllyss6
𝓐𝓷𝓰𝓮𝓵𝓲𝓷𝓮💐 :
okayyyy ed
2026-08-30 14:30:21
3
angelicmacasling3
yearner :
ako lagi dili ko ka relate HAHAHAH nag tinabangay man mig settle saamong rs pero wa gyapon gi paburan sa panahon kay mag pari daw shahaha
2026-08-30 22:27:45
23
user5382690783243
kenneth :
Ganyan din Jowa ko sinasabihan ako Wala daw ako emotional intelligence, eh Ang dami ko sacrifice ginawa para makamit niya Pangarap niya maging nurse ako Ito tambay hahahah. Kasi pinili ko na mag stay sa kanya kaysa Pangarap ko. Loyal and faithful ginawa ko na. Yan lang talaga emotional intelligence hahah Hnd ko ma gets yan kasi first Jowa ko eh haha yun lang 😂😂😂
2026-09-01 01:53:21
1
racelisvenz
Venz :
Sa tinuod lang, dili tanan lalaki kabalo mo-express sa ilang gibati, ug dili pud tanan babae kabalo mosabot dayon. Pero kung tinuod ang gugma, dili man kinahanglan perfect mo. Kinahanglan lang nga willing mo maminaw, mosabot, mo-adjust, ug magtinabangay. Kay usahay, ang tawo nga imong gihigugma dili kinahanglan usbon kinahanglan lang sabton, samtang pareho mong naningkamot nga mahimong mas maayong partner sa usag usa.
2026-08-30 14:35:13
11
ms.yujine
Y :
What if bcg unsaon nimog istorya ug tudloan dli japon ka paminawon?Tapos 3yrs nakang inantos sa iyang ugali ug sa iyang pagka walay emotional intelligence?
2026-08-30 16:38:14
7
ralphdominique515
Ralph :
wla na sila pke sa feelings sa partner nila ,kay gusto nila sila ray permi sabton ilang gusto ang laki ang mo adjust nila permi, selfish gne
2026-08-31 05:33:21
5
pienpien047
Pieñ :
nyaa Kay di man magpa tudlo unsaon nalang HAHAHAHAHAH
2026-08-31 14:04:42
2
jerweyy
tingtingtingpungpungping :
kung way tiktok d mana mauso ang emotional intelligence.
2026-08-31 22:20:41
1
saguitarius496
saguitarius :
ako giingnan ko sa asawa nako ana, wala daw emotional intelligence hangtud gikapoy na daw siya tas iyaha ko gibulagan, wla man unta nako sila pasagdi bahay trabaho raman ko gapaningkamot ko unsa needs nila sa akoa anak mahatag nako, karon giblock nako pero wala ko mahimo kung mao iyaha choice nga gipili ningkamot nalang pud ko maka forward bisan sakit
2026-08-30 21:28:24
3
ayah0599
Arki :
dli man sa tanan panahon MAHATAG NATO og dli NATO MAHATAG! basin tungod Kay naningkamot sad ta para sa ugma. lisod og kamingaw nlang ang bation samot nag mag inusara. dn ang pinaka lisod Kay walay maka sabot NATO!
2026-08-31 15:13:24
2
fionna_071
🌼 :
pero lagi naa pud tawo na Dili ganahan tudloan.just like us we've been in 7 years relationship,gikaya naku bisag Wala syay emotional intelligence cause I loved that guy so much.gina ingon naku sa iyaha unsa akoang mga gusto nga buhaton Niya para naku pero Dili sya enteresado so naghulat nalang pud kog time na sya nalang ang mu Dili nako.lisud maka ilag tawo na way emotional intelligence Kay adlaw² murag Ikaw lang ang gapaningkamot just to sure nga okay mong duha pero sya okay na sya nga okay mo bisag Dili💔🥲
2026-08-30 23:12:15
2
shensun13
Verniejane🇵🇭🇨🇳 :
what if nahurot nkag sabot sa iyaha Peru ing ana jud siya?? dayun niabot kas point na dili na nimu kaya mu settle kay tungod dili nimu na deserve nga relationship bisag love nimu shaHAHAHAHAHA ANGSAKIT ERSITTTT
2026-08-30 18:16:40
2
itadoriiiii2.0
★:—𝘼𝙡𝙞𝙛𝙯𝙯 𝙨𝙩𝙚𝙘𝙪★ :
Ako nga sa talking stage pa Gani hina na kaayo, Dili pajud kabalo mo buhat ug topic like maulaw nalang ko madugay
2026-08-31 01:42:53
2
txzcunknown
Loydddddd :
“Why teach when there’s already na alam na, i wont waste my time sa ganyang klase na tao.” okay bye
2026-09-01 02:04:19
0
ariel.daydayan.ae2
ARIELツ :
pewde eh tagalog memo te hehehe
2026-08-31 13:18:53
1
tts.daiane
ig : tts.daiane :
Mao ni akong realization lately. Dili man nako gipangayo nga parehas mi ug way sa pag-express sa feelings. Kabalo ko nga lahi-lahi ta. Pero usahay, kapoy pud nga ako pirmi ang mo-open up, mo-explain unsa akong gibati, ug mosulti unsa akong kinahanglan. Dili ko nangita ug lalaki nga perfect mo-handle sa emotions. Gusto lang nako nga kung mosulti ko nga nasakitan ko, paminawon ko ug sabton ko, dili kay murag kinahanglan pa nako ipugos ang akong feelings para ma-recognize.
2026-09-01 00:34:20
0
harveey_o
☠️☠️ :
murag wla ra tanan sa iya😔
2026-09-01 02:45:49
0
itzz_locej
￴ :
HAHA ok nato nato uy ikapila nami nag away about anang emotional intelligence nag explain nako niya unsa na, (wa siya kabalo unsay emotional intelligence because first love ko niya) pero unsa on manang first love or first time nga emotional intelligence ramn ang gi pangayo, sa tinuod lang lisod sab biya I let go nang rs nga wa man untay cheating or what nga reason pero og wa gyd emotional intelligence ang Isa ka tao nya pila na ka times ga away about nya way na usob, kapuyon pd baya kag sabot, mahurot pd baya ka
2026-08-31 17:57:02
0
honniefieamoy
HONNIE FIE AMOY ❣️ :
grabe mura mag ako
2026-08-31 14:31:34
0
user5382690783243
kenneth :
Agree
2026-09-01 01:50:27
0
To see more videos from user @larryjr81, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About