@eluveaa:

𝜗𝜚
𝜗𝜚
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 30 August 2026 12:26:29 GMT
134737
32512
37
3495

Music

Download

Comments

user16894391199
fari :
heavy on the 'setia' part 🙁
2026-09-01 09:06:33
0
kenny.xixi
H$m :
Always abt princess happines..
2026-09-01 02:16:25
0
flowerdaisy20
. :
sorry for asking, shouldn’t the woman also be the same? i mean not to lead or take over the man responsibilities but i’m talking about on how she behaves while the man already been doing his responsibilities enough?
2026-08-31 13:04:51
15
01hyn08
hyn :
Imo, love isn’t always supposed to be fun, but it should always have consistency. You won’t always have good days or be in a good mood, and neither will your partner. But consistency means that, through both the good and bad moments in life, you still know that you’re choosing each other. Love isn’t just about how you feel on the good days; it’s about choosing each other even on the difficult ones☺️
2026-08-31 10:28:17
24
aiiminajwa_
Aiimi :
Betul.. kita sebenarnya nkkan yg terbaik utk masa depan .. bukannya nk suruh jadi org yg terus berduit tapi nk org yg ade hala tuju n masa depan yg cerah yg bole diceritakn dekt kita about future..atleast xde lh rasa takut n kecewa hanya disebbkn nkkn kepastian:) ada sebb knpe borak mcm ni tpi klau bnede kecik macm ni un susah nk terima brpe lama lagi nk stay sampai awak sedar yg kita sebenarnya dlm perjalnan untuk jejaki masa depan tu ..x semua org fhm ape yg kita nk tpi cuba fhm brpe kli side partner kau tnya about future tpi kau diam xde rasa nk borak about future.. seolah olah mcm tepuk sebelah tngan :)
2026-08-30 21:01:12
197
yowm11
yowm11 :
he changed .
2026-08-31 12:12:16
0
eyndgaf
🄲🅴🄽 :
kalau dia sendiri yang taknak keluar dari kepompong selesa mcm mana nak jaga isteri dan berkomitmen lps kawin nanti? nak jaga anak orang kena berani ambil risiko. cuba dan terus mencuba benda baru. akan ada insan tersayang yg selalu beri sokongan dibelakang.
2026-08-31 11:49:36
40
tyaa_zamri
Tyaazamri :
Silent repost
2026-09-01 01:03:19
1
neverbeyourf4v
Elyndra :
I’m always said to my parents yang saya takkan kahwin but deep down saya nak sangat ada family sendiri, di bahagiakan oleh seorang lelaki yang tak pernah kurang cinta dan kasih sayang dia untuk saya, being called called ‘mama’ by my kids and I dream of a small little family, a quiet life filled with love.
2026-08-31 15:25:43
5
keysha_house
Keysha House :
adik², betul apa yg TT ni cakap.. tpi selepas 16thun kami bersama, beberapa perkara akak nak ckp. suami pun manusia, dia akan buat kesilapan. jadi seberapa bykkah kemaafan yg mampu diberikan? seberapa byk pengorbanan yg sanggup di lalui??? selayak manakah kita untk menerima princess treatment??? my husband the best person in my life. but it come with price. nothing is easy.
2026-09-01 14:18:09
0
myzasofea
♡ myza ♡ :
Yes betul! Bukannya yg menambahkn beban yg mmg sedia ada…
2026-08-30 19:44:40
5
mnbbmnu
mmnbm :
@♡ myza ♡: Yes betul! Bukannya yg menambahkn beban yg mmg sedia ada…
2026-09-01 11:55:42
0
uyaya_yaya
uyaya :
kalau memula nampak semua ciri2 tu ada.. tp lelama dh xde.. lagi2 bila konflik dh byk, bila dh nampak kelemahan pasangan tibe2 semua ciri2 tu mcm xde dah.. jd? lelaki tu sbnrnya knp?
2026-09-01 05:02:16
0
onlyyonerosee
rosee :
2026-08-31 04:26:25
1
fleur.ss_
fleur._ :
Ya Allah, hadirkanlah dia (p/s: apa yang lama sangat ni hubby😩 cepat sikit boleh tak? Tahun depan saya dah nak grad, saya pun nak jugak grad ditemani husband.. cepat la sikitt, rinduuuuu sangat dah ni)
2026-08-31 13:38:34
0
kekaa.k
k :
perjelas lagi SETIAAA ny kak
2026-08-31 12:41:35
0
miss.altheaa
Miss Altheǎ :
2026-08-31 03:38:36
0
To see more videos from user @eluveaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About