Esra replying: mujhe koi issue nhi but samia are u serious zabardasti
2026-08-30 13:44:50
61
AiNooR :
wo drasal jealous ho rhi thi kuch to krna hi tha samiya ne
but allah pak zayb and esra ki friendship end tk rkhe ameen
2026-08-30 14:10:43
39
ᠻꪖᡶỉꪑلƙ⚜️ :
Yaha Dr zee ka dialogue set bat ha ha about samiya TU kn ma حام حا
2026-08-30 14:42:34
10
Jani khan143 :
jealous people
2026-08-30 15:24:43
12
🤍گلالئی🕊️ :
ESRA ZAYB sy sb log jlty hin 💕
2026-08-30 17:17:47
6
meyam@2233 :
samiya jealous 😏
2026-08-30 15:13:12
2
Marwa :
sub choro sehrish ko dekhu kitni gusse se uti hai 😂😂
2026-08-30 15:08:45
3
zayb_obssessd_girl👀♾️ :
yaar bohat ziada jealous hotey hn sub ghr waly Esra aur zayb ki dosti Sy
2026-08-31 11:53:24
1
Rabika :
hmmmm
2026-08-30 19:06:16
0
Noor Fatima🥀 :
vote for Esra Ayesha khan ♥️♥️
2026-08-30 15:20:38
6
Mahrosh Khan :
yar ya samiya katni jalti hai Esra se😁
2026-08-30 14:55:30
2
Murshid804kidiwani ❣️ :
jealous samiya
2026-08-30 14:26:02
2
Rajput 2222 :
I hate samiya 😠😠
2026-08-31 05:19:52
1
esraxzyeb :
jealous saimya
2026-08-30 17:01:01
0
RoOh e nOor :
samiya be like meem zbar maa main khawmakhaw 😂😂😂
2026-08-30 17:27:48
0
cutie :
ye sub choro ye Sara larka danger zone ma ana sa darta ha .isi liya to ye sub ak sath hogaya jab in ki gang ma sa wazeer ban gaya .ma na deka ta jab esra na Babik sa wazarat Wala task jeeta ta to kesa gussa ma ta .ye larkiyo ko kamzor samajta ha lakin is bar larki hi jeeta gi inshallah
2026-08-30 17:56:21
0
mosferaye :
AAG TU LAGEGI DUO HI AESA HAI
2026-08-30 15:30:58
0
Sher'$ :
❤️
2026-08-30 14:18:31
0
To see more videos from user @_zarghuna_, please go to the Tikwm
homepage.