کیفین کے بارے میں بتایا ہے ڈاکٹر نے ۔۔
اس میں آئس کریم ،چوکلیٹ اور چائے انرجی ڈرنکس کا سختی سے منع کریں
۔۔۔آپ سب کا ٹائم بچانے کے لئے لکھ دیا اتنی لمبی ڈاکٹر نے بنا دی ہے ۔۔۔۔
2026-08-30 15:39:14
496
mkihuyr40 :
Dr Mera beta 6 month ka ho gya hy or 7th month start ho gya hy abi tk wo khud s Ulta nhi hota kindly bta dn ye normal hy ya nhi...??
2026-09-02 10:48:16
0
Arman Gujjar😍 :
doctor sahib mera beta 13year ka hai tu kea subha nasty mai us k liy 1 boild egg or 1 glass dodh kafi ho ga plz reply
2026-08-31 02:53:22
10
user3886190117012 waqar :
6 mnt ki bachi ki sans ki nali me blgam Hy kisey niklyga Kuch btye
2026-09-01 20:13:20
1
Broken Anjal :
Dr Mera beta 3month ka hai green color ki poti krta h please bta den ye normal h
2026-08-30 14:46:24
15
🥰Abdul Salam🥰 :
Dr sahb meri beti 3 saal ki ha us ki tangon men aksar dard rhta ha plz kch guide kr den thanks
2026-09-02 08:15:52
0
Zeeshan Rafique :
mara beta 3 sal ka ha cool drink boht peta ha na do to bht zada rota ha Kuch khata ni kya kron
2026-08-31 02:11:13
5
zeebaish :
kia baat h aap ki very good
2026-08-30 15:43:04
11
Mian Aamir :
Assalamuslaikum sir...8 mAh ki bachi hai .. constipation bht zada hai ..so ni pa rahi plz Kuch recommend kr dain
2026-08-30 16:19:37
2
papa ki jannat :
Dr mere beti 1.5month ki h is ko motion boht zeada h pahlay weak say hi start ho gaye thy aur abhi tak boht zeada h 1 hour mey two time stole pas Karti hey plz guide me ye Mera pahlay baby h
2026-08-30 14:32:37
7
mani :
Dr sahb without chocolate ice cream me b Kya ye Pai jati hai
2026-09-01 13:52:26
1
killer girl 3520🥀🙈 :
Assalamualaikum doctor sab Mari bati 4 sal ki ha us ki hight bhut Kam ha ma bhut paryshan hu Tara Tara ki Madison bi dy chuky hu please giad me sir asa Kya do bachi ko Jo us ki hight achy ho jy please reply zaror kajy ga
2026-08-30 16:46:33
4
sohail Bahtti :
mare bachi roti bhoat ha hor ha 6 month ki
2026-08-30 16:47:54
1
Zarleen Aish :
phr bachy ko kia dina cahye
2026-09-02 06:55:10
0
Salaar Family Vlogs :
doc plz jwab zror dena mre bety ka wazan 7.1 kg h or wo ak sal ka h kia uska weight thik h ya nh ?? dkhny me wo weak hy ptla dobla sa
2026-08-31 12:24:22
1
hi :
Dr g Meri beti 2 sal sa thori km ha paint cement bht khati h dewaro sa utar utar k Kuch khati b ni bht weak ho rhi h plz iska btaye Kya kro bht parshan h
2026-08-30 16:57:33
2
Marwa :
ap s pehly b kaha ta k to the point bt kia kren plz 😡
2026-08-31 08:42:26
6
Mahar Adrees :
اسلام علیکم ڈاکٹر صاحب میرا بچہ جس کی عمر 7 مہینے ے اس کو ہزہم نہیں ہوتا ماں کا دودھ پیتا نہیں ے اور پہلے وہ ڈیبے والا پیتا پر 1 مہینے سے اس کو گائے کا لگایا ہے پر دودھ پیتے ہی الٹی کر دیتا ہے دودھ کے علاو کوئی چیز دو تو الٹی نہیں اتی کوئی دوای وغیرہ بتا دیں کافی جگہ سے دوای لی ے پر سہی نہیں ہو رہا اپ کا بہت بہت مہربانی ہو گی
2026-08-31 01:27:18
2
محمد بن عبداللہ کی امتی :
shukriya
2026-08-31 01:39:15
2
T&A :
D.r Ahsan mari bati 17 month ki han 15 days ho gy han fever kam nahi ho raha H.B bi bhoat kam han 7 han
2026-09-01 05:21:37
3
samzahid88 :
mery bachon KY pait mn boht chomony hyn boht preshn hn plz Dr koi acha SA serup bta dain zental boht dy cuki kaii salon sy aik bacha 9 sal ar dosra 6 ar 3 5 sal ka Hy har tra ki safai b ghr mn phir b
2026-08-31 02:49:10
1
komal rajpoot 443 :
AP ka address Kya hai
2026-08-31 11:43:56
0
❣️🤗*SyedZadí* *سید زادى*🤗❣️ :
plzz ik bt bty humra baby na 18 month ka hai es ko zra c b Sr Mai chut lgti hai tu vo behosh hoo jta hai teeth b bndh hoo jaty hn hm ne reports b krwai hn drips b lgwai hn medicine b proper use kr rahy hn but us ko zra b asr ni PR raha plz bta dy ab kiya kare
2026-08-31 04:42:46
2
Basim Bilal :
Bhai plz mujhy response Dena mera beta 1.5 mAh ka ha pidais k Duran as k phupro ki ka saiz chuta tha pila yerkan. 8din hospital rekhaa ab theek to ha 1.5 mAh ag ha hum asy lactogen milk daty AJ ma NY cow ka dodh dya wo hazm to ho gya AP btay cow milk Lactogen dono akhthy dy sachty maa ka b pitha aupar Wala tub daty ha kb kam wagira b krny hoty ha plzzz gaid me .,?
2026-08-31 12:55:47
1
M. Shahzain Imran😘😘😘😘😘 :
4 month ka bachy ka brain katna hona chaye Mary baby ka 38cm ha or wo Apne nick hold ni karta
2026-08-30 20:59:14
1
To see more videos from user @dr.ahsan.shehzad2, please go to the Tikwm
homepage.