بہنیں بھائیوں کا خیال کرتیں ہیں مگر افسوس بھائیوں کو بہنوں کی کوئی فکر نہیں ہوتی
2026-08-31 01:21:37
53
zohan ki mama :
ASI bt nhi mainy he beta Liya hwa ha susarl Sy us Mai Jan basti ha hm dono ki Allah pak hmry bety ko hmry Haq Mai or hmy us ke Haq Mai rakhna Ameen 🤲🤲🤲sb AK jesy nhi hoty
2026-08-31 03:17:58
18
Rana sami :
part 2 kha ha bhai
2026-08-31 04:36:13
2
Hassan Butt :
naxt pat
2026-08-31 04:53:46
1
پرویز اقبال :
محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم
2026-08-31 03:23:07
19
bilalmehar43 :
next part
2026-08-31 06:00:44
1
Ali Haider :
Next Part 2
2026-08-31 06:44:09
1
Khamosh Eyes :
Mera kleja phatt rha hy sun k... kyun k Meri b aulad nhi hy aur mn ne apni behn SE beti li hy. wo Meri aankhon ki thandak hy.. mere husband ki Jan bsti hy us mn
2026-08-31 01:41:53
13
Ashygull :
mene apni shadi se 6 sal bad apni behan se beti li thi jab meri beti 6 sal ki hoi to Allha ne mujhe beta de diya par aj b meri beti me hum dono mian bv ki jan basti he bete se zyada pyar he. mere husbend to agar meti chahe to bete ko pyar karte hain. agar wo kahe papa ise chor do to wo wahi bete ko chor k beti se pyar karte hain .hum to ese nai hain Alhamdulillha jise palo wo b apni e oulad hoti he
2026-08-31 02:23:42
6
arifarehan5 :
bhai sab log aek jese nahin hote.
2026-08-31 04:32:24
4
❤ M.BURHAN.286❤️ :
بہنیں بھائیوں کا خیال کرتیں ہیں مگر افسوس بھائیوں کو بہنوں کی کوئی فکر نہیں ہوتی
2026-08-31 05:20:15
4
Ahmad yar :
💚💚💚💚🇵🇰
2026-08-31 00:39:47
3
it's mano 804 :
asa kabhi ni hota mene b apni nad se ek behta lea Howa h AJ 10 sal ka mashallah or Meri jan basti h mashallah do umry b humane kea hin
2026-08-31 05:00:08
5
Nomi :
next part
2026-08-31 03:25:30
2
⍣⍣⃝🅺︎ʜ🅰️ʟɪᴅ 🥀💔 :
🥰🥰🥰
2026-08-31 01:56:22
2
🇮🇶Ch KASHI کہوٹ🦁 :
Pori kahani koi nai dalte yar bhai
2026-08-31 06:06:24
2
decentgirl :
asa he h
2026-08-31 04:51:33
1
Adnan Rauf :
beshk
2026-08-31 04:54:43
1
$ mishi c h :
hmmmm
2026-08-31 06:24:53
1
Malik :
2026-08-31 05:05:30
1
To see more videos from user @movie.scene501, please go to the Tikwm
homepage.