@ekamichildcare: Breastfeeding mothers, sirf baby ki nutrition ka nahi... apni nutrition ka bhi dhyaan rakhiye. Breastfeeding ke time mothers aksar apne iron, calcium aur overall nutritional needs ko ignore kar deti hain especially jab supplements kabhi liye aur kabhi miss kiye jaate hain. Calcium is important for bone health, while iron is essential for haemoglobin formation and preventing iron deficiency. But ek important clarification, parents: mother ke calcium/iron supplements ka purpose directly baby ko calcium ya iron "transfer" karke dena nahi hai. Breastfed babies ki own nutritional requirements bhi hoti hain, aur kuch babies ko age/clinical situation ke according separate supplementation ki zarurat pad sakti hai Follow @ekamichildcare for practical, evidence-based pediatric & parenting information. [breastfeeding mother nutrition, calcium during breastfeeding, iron during breastfeeding, breastfeeding supplements, postpartum nutrition, breastfeeding diet, calcium deficiency, iron deficiency, breastfeeding mothers, baby nutrition, pediatrician advice] #ekamichildcare#parentingindia#childhealthtips#pediatrician#newborncare

Ekami child care
Ekami child care
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 30 August 2026 14:19:30 GMT
203002
5573
44
1769

Music

Download

Comments

jan.ki.jan0065
Jan ki jan :
sir sari khrty Hy k rat ko let k fid na Kari sir rat ko nind ati Hy Kiya kry as k Lia pilz reply kry I am Pakistani
2026-09-01 16:11:30
1
awaisahmad03121
A P💞🥀 :
doctor ap suggest kare konse le
2026-09-02 04:55:35
0
ayshapari504
❤️‍🩹مطلبی دنیا💯 :
hi Meri brst m bht pen h
2026-09-02 15:42:19
0
ennocentqueen7
ennocentQueen :
isi liye mujy bht pain hoti h joints me calcium iron nahi ly rhi😔
2026-08-31 05:18:53
6
malaikadone0
*"Meہar_دi_raنi"*❤️♥️💕💓 :
breast milk kaise increase kar sakte hain aur aur kya kya khana chahiye jisse yeh increase ho
2026-08-31 10:18:12
2
awan_gee87
Awan Gee :
jo iron tablet pregnancy k doran lay rahy thy whi lay sakty hai kya?
2026-08-30 18:52:47
0
sanamzareen
Sanam Zareen :
koi achi C tablet ka nam bta dy
2026-08-31 03:35:05
3
muhammadaftabafta64
muhammadaftabafta64 :
شکریہ ڈاکٹر صاحب بہت ہی زبردست انفارمیشن
2026-08-31 07:02:31
2
4person00
➯𝄞⋆⃝♥️𝐈𝗍✘🍷𝐊һᥲᥒ ⃪꯭꯭:𝄞⋆⃝🎀 :
kia ly plz bata do kch
2026-08-31 15:55:32
0
sumanaslam610
suman :
Kon si lyni Chaya tablet's name bhi baty plz ?
2026-08-31 11:52:52
0
shahyanbaloch12
Shahyan__baBa😘🥰 :
to kai 1000cs calciam ki tablet le skti hn
2026-08-30 16:09:03
0
ashbal698
Ashbal khan :
to AP hamy bataye hm konsy seplemants lay
2026-08-30 17:16:32
1
faheem.tiraya
Faheem Tiraya :
bacche ka bukhar ganja raho a raha hun wapasi mein dawai lekar Aaye The tab bhi bukhar a raha hai ja raha hai usmein kya masala ho sakta hai FIR main doctor ko dikhana chahie ya nahin
2026-08-30 18:50:20
0
zunaira.jani8
Papa ki pari 💞💞💞 :
HB test ka matlab kya hota hai doctor Sharma
2026-08-30 16:33:42
0
gull_284
gull_284 :
yha Bahoo k khty ha Him na To Joe b twaja Nae tgy do khud pa NBA Khaya pya Apny wqt k bhasagm daty ha Allah ka khiuf bar
2026-08-31 05:17:44
0
hajabi.girl84
Hajabi Girl 🧕 :
folic acid use kr ly phir
2026-08-31 09:57:23
0
alhamdulillah....4u
♡𝑴𝑼𝑵𝑵𝑰❀🎀 :
❤️❤️❤️
2026-08-30 18:09:20
1
abbasmalik6019
😎Baber Ali 😎 :
❤️❤️❤️
2026-09-02 11:36:41
0
wasiii_khokhar
WaSi_KhokhaR😎 :
😳😳😳
2026-09-01 18:03:44
0
zeeshanmughal363
Mughal Sahib :
🥰🥰🥰
2026-09-01 10:02:36
0
syed.salar.mehdi91
12145♥️ :
🥰🥰🥰
2026-09-01 18:46:57
0
aliraza.aliraza1230
Malik Shafaqat Ali :
😳😳😳😳
2026-09-01 07:03:37
0
jjjjj75750
Aa :
😳😳😳
2026-08-31 19:52:24
0
tasmiya.kamran
Tasmiya Kamran :
😳😳😳
2026-08-31 18:05:28
0
siddhant.gupta45
Siddhant Gupta :
🥰🥰🥰
2026-08-30 14:38:09
0
To see more videos from user @ekamichildcare, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About