Girls.......... You must follow this 🌸🌸🌸before ශකබුන් all 😂😂😂💃💃💃💃💃
2026-08-30 21:04:49
11
Shanuthashmila 07✨ :
Thank you sister 💗
2026-08-31 10:03:08
1
Princess 🤍🌝🍃 :
True💗
2026-08-31 08:45:48
2
nethmini 🌷 :
ඔන
2026-08-31 11:44:20
0
Chathurika perera ♥️🌊 :
truth 🥺🙌 & thank you for this 🥰
2026-08-31 03:22:39
2
diwa__shiii :
Akki matath parshnayak thiyana ane plz reply ekak denna mage boy relationship ekata lokuwata effort ekak denna na but man nawaththnna ahaddi eya eka karanna kamathith na e welawta man laga idan hitha hadanawa ayemath tika welawakin eya e dena attention eka adu karanawa. Kalin wagema effort ekak na man godak welawata aul yanwa ehema karaddi samahara welawata eyata on nam vitharai call msg apita me vidiyahata issarahata yanna puluwan da mekata hethuwa mokadda
2026-08-31 04:38:03
5
Anoma Dushyanthi :
Yes
2026-08-31 08:23:36
1
Nadeeka :
ammo akki maarama aththa. samahara toxic boyfriends api lagata ennema apiwa hudekala karala caveat karanna.superb advice akki, thank you soooo much 🥰🥰
2026-08-31 05:12:26
1
Nimaa ❤️🩹🦋 :
100% 👍
2026-08-31 06:37:55
1
" :
2026-08-31 03:30:58
1
Dari Newman :
Meeee meka arayata hari yanne nadda 😂
2026-08-31 03:46:59
1
Sanaa :
Hama girl kenekma financially poddak stable wenna. Salary eke podi ganak oya wenuwen emergency fund ekak thiya ganna. Eka partnert kiyanna onith naa. Eka api wenuwen.. Mokada pirimi lamai godak balaporotthu wenawa api eyalagen yapei kiyala hugak aya ekata kamathii... Eya kamathi nm oyat dewal aran denna it's okay.. Habay oya wenuwen fund ekak thiyaganna❤️