we kill our all stars by giving too much respect a
2026-08-30 18:09:50
1
꧁ঔৣ🔥Umair🦅ঔৣ꧂ :
Need group chat members ✨
2026-08-31 04:21:12
0
AHMED SHAHZAD AWAN :
Bhai iski 1 reason yeh bhi ha hmry pas itny options aur quality of players ni Hain Australia jesi team ma bht players Hain achi achy Shaheen ki peak py is k qareeb koi bowler ni tha is liye yeh team ma must hona chahiye HOTA tha
2026-08-30 17:56:26
5
GOAT BOBBZY👑🫶🏻🇵🇰 :
Legend This words🙌🏻😭❤️
2026-08-30 16:44:13
40
SK💫 :
Golden Words Amir ❤️
2026-08-30 17:19:38
3
ᴰᴬᴿᴷˢʸᴺᵀᴬˣ56 ☆ :
missing rauf naseem Shaheen in test 😭
2026-08-30 15:25:18
21
⚡ Ꭾʀιɴᴄᴇ U S M A N 👑 :
Shaheen all time best 💖🫀
2026-08-30 15:23:03
13
Rais❤️🔥 :
exactly
2026-08-31 05:33:05
0
Mutlib Sajjan Soomro KKP 💔💔 :
Aus me buhot bowler hai hai back up me aur Pakistan me Shaheen ke back up nhi hai koe abhi tak eslie saare formets khela thaa
2026-08-31 03:27:07
2
👊🦁☠️m.usman💪🤴🦅 :
Shaheen afridi♥️♥️🦅🦅
2026-08-30 17:17:38
9
JawnMir ✨🤍 :
Amir 😭😭
2026-08-30 16:14:01
13
muhammadabuzar.22 :
pcb changing squad for third test I think Shaheen ko aik aur mauqa Dena chahiye 😳😳😳
2026-08-31 02:17:30
1
𝐊𝐇𝐀𝐓𝐓𝐀𝐊💗 :
Hamara eagle
2026-08-31 04:57:32
1
سمیع :
wo khud ke khel Raha Hy paiso keliye
abhi isy Test sy drop Kiya giya aur Waha ja LPL khel Raha Hy
2026-08-30 17:33:03
0
To see more videos from user @pctxafridi__40, please go to the Tikwm
homepage.