@sunjaelimm: Bodoh..duduk dalam team kebangsaan tapi kalah dengan budak tah pape.. Main dengan isi kepala berisik,57kg-52kg dalam masa 2 hari,academic pressure,mental down n depression. Rentak gameplay tak macam dekat sukma..walaupun aku lagi layak duduk dalam team kebangsaan,kalau tuhan kata ni bukan untuk aku,aku tak boleh buat apa. Thank you Coach dah banyak fight untuk kedudukan saya tapi saya tak mampu nak pertahankan.Saya 2 kali malukan coach..Saya minta maaf. Ada rezeki comeback..Male Class C signing off Tapi ingat,aku gak akan biarin kamu hancurin mimpi aku. #silat
aku dah bagi apa yang aku ada lim tadi , lillahi aku kecewa dengan kau tadi , tapi aku percaya allah hadirkan ujian ni untuk hamba dia terus cari dia untuk terus kuat , cari balik who are you ! mana alim yang dulu yang tak pernah tau ape tu KALAH yang tak pernah tau ape tu PENAT percaya kat aku allah bagi UJIAN sebab alllah nak kau SEDAR dan allah akan GANTIKAN dengan benda yang kau tak pernah JANGKA.. , please reset and restart i know you can do it , kau membesar ngan aku lim aku tau kau macam mana cari balik.. lim tolong aku kalini🙏🏻🙏🏻
2026-08-30 18:50:11
274
24hrsofnazhan :
tengok caption terus sedih laaa , sukan apa ii pon kalau ada pressure and anything yang melibat mental pon aku gone..
2026-08-31 00:00:52
188
nmu :
comeback stronger than before !
2026-08-30 21:45:44
1
AnBiAnCi :
stay strong bangg saya suka sgt ii effort abang
2026-08-30 17:09:36
26
adr :
its okayy,everyone ada time dorang up and down jugakk..
2026-08-31 00:46:40
21
wwaiee. :
keep strong bross
2026-08-30 23:41:09
1
notyoursker0l :
Pernah rasa pressure masa main taekwondo dulu. Dah la poomsae kumpulan. Pressure kawan, akademik & baru kehilangan nenek tersyg. Smpi drag n effect training, team & performance team😭😭 Keep strong broo! Cari balik diri. Jgn jdi mcm aku pastu terus aku slowly quit 😭
2026-08-31 03:56:43
11
mal🥋🔴🔵 :
keep strong ma bro
2026-08-30 16:23:23
1
manapsentol :
stay strongg 💪💪💪
2026-08-31 02:03:16
1
itzz_damm :
i know you can be the best, comeback stronger bangg
2026-08-30 17:13:36
8
nn :
hm aq paham do bang even sukan kita tak sama, nak kata penat & pressure semua boleh suruh sabar tpi yang pernah hadap je tahu, lgi ii sukan yang kita anggap everything start goyah, dlu aq burnout terus bila kalah ngan budak baru even orang ckp chess ni sebati dgn aq, tpi tkpe bang ambik masa rest inshaAllah maybe Allah ada yang lagi baik untuk abang, stay strong & fly high bang ✨
2026-08-31 05:49:05
3
ebalpaiter :
aku taknak tgk kau menyerah bole lim?🫵🏻
2026-08-31 06:29:03
2
︎ ︎fiqq :
comeback stronger than before🫵🏻
2026-08-30 16:29:01
16
ningnakmainsukma :
stay strong
2026-08-30 23:02:04
1
BEDAH PAK ATAN :
Nak mengekalkan kejuaraan mmg susah,sbb org baru sentiasa ada. Kegagalan kita ada sebab, sebab Allah nak suruh kita usaha lagi untuk terus berjaya,Allah xnak kite berasa selesa di kedudukan kite skrg.. awak xbodoh ok. don't give up Alim..💪💪
2026-08-31 05:05:47
2
Raeda :
Jgan mengalah broo💪🏻🔥🔥🔥🔥
2026-08-31 02:41:28
1
?? :
takpe bro bukan rezeki kau , at least you make to some point that some ppl didnt
2026-08-30 18:45:00
5
Alid✰ :
comeback stronger alim insyaallah akan ada pelangi selepas hujan..allah nampak semua usaha kau lim cuma belum masanya
2026-08-31 06:38:27
1
Your_Damnz :
kau dah buat terbaik stay strong bang
2026-08-30 17:39:55
1
Rishhboy :
comeback balik limm💪🏼
2026-08-31 01:15:00
1
Skayyiess 🥋 :
Bang saya suka effort abang
2026-08-30 19:02:51
1
cha :
comeback stronger lim
2026-08-31 05:20:57
1
To see more videos from user @sunjaelimm, please go to the Tikwm
homepage.