App BSs paint kryn r kitchen waghaira ki setting achi kr Lyn apka yhi ghr bohot pyara aaa❤️❤️❤️
2026-08-30 21:27:30
2
Allah_artistry :
یہ بہت اچھا ہے لوگوں کی باتوں مین مت آئیں
2026-08-30 17:34:32
36
Charm :
Kitchen. Ko b uper se cover krdo or clean shelf laga lo Ya cabinets Ahesta ahesta paisa jama kr k inshAllah theek hojaye ga ❤️
2026-08-30 23:48:41
2
muhmmad mubeen chugatti :
2026-08-30 19:44:07
38
aesthetic :
اچھا بھلا صاف ستھرا کشادہ ہوا دار گھر ہے،کیا ضرورت ہے دوسرے گھر بدلنے کی ۔۔۔
2026-08-30 18:12:54
67
.Maheen Rehan🫂🤍 :
bht sakon wala ghr h or pesy bht munasib itny mn kuch nhi milna
2026-08-30 18:17:51
37
Shanawar Butt945 :
Bohut acha hey
2026-08-30 18:38:34
2
Aym :
کرائے پہ رہنے والے ہی سمجھ سکتے
2026-08-30 17:08:13
26
Sitara Sahar630 :
رینٹ کے حساب سے آپکا گھر بہت اچھا ھےپینٹ ہونے کے بعد اور اچھا ہوجائے گا
اور بچے سب سے بڑی اور اچھی بات یہ ہے کی آپ مطمئین ہیں
اور کام خود ہی کروانہ ہوتا ھے مالک مکان کوئ کام نہیں کرواتے
اللہ آپکو خوش رکھے
2026-08-30 18:23:33
27
Umm Wagdi :
Mean room ki wall bech wali toor k iss kou Zara bara sa room bna ly
2026-08-30 20:31:45
2
Abrar yousaf Gujar :
good not bad
2026-08-30 17:51:18
2
koi _nai_apna :
bht bht acha h
2026-08-30 17:36:31
2
Azneera :
2026-08-30 19:11:05
7
Mudassir hussain :
ye gar Acha ha ksi ki bateon m na aye
2026-08-30 18:01:45
5
Tayyaba :
Sister wo to bilkul b mt lena ye acha hai us sy to
2026-08-30 17:07:45
11
user2739868137981 ch Rahat :
Yeh best hai
2026-08-30 17:13:50
6
notyoursminha :
Ap fridge color k pass rkhly andr room me heat hojati hy room b khula hojayga
2026-08-30 17:36:07
8
user6509121025988 :
نہیں اپ بہت اچھا کر رہے ہیں اپ نے خود ہی رہنا ہے نا صاف جگہ پہ رہیں گی تو بچوں کو اچھا ماحول ملے گا بہرحال اپ کا گھر بہت پیارا ہے پیج کریں کچھ گملے رکھیں خوش رہیں اللہ اپ کو بہت بڑا پیارا گھرا عطا کرے اپ امین
2026-08-30 19:12:01
9
🥰🥰 :
sukoon ho bs gr chota ho ya bara sukoon wala ho...sb dua kren Allah muji apne sukoon wali chat dai...jahan sukoon ho
2026-08-30 18:38:07
5
Miss Robina :
ye ghar thk hai.
2026-08-30 17:12:46
9
Mrs Waqar ul Arfeen :
اٹھ سے 10 ہزار میں تو واقعی فری ہے کیونکہ اج پھر اگر اپ گھر میں صرف ایک پنکھا فری چھوڑ ہو ایئرکولر بھی چلا رہے ہیں ہوں بل 10 ہزار سے اوپر ہی اتا ہے اور واقعی کرائے کے گھر تو بہت ہی چھوٹی سی ٹی وی میں بھی جو اچھے گھر ہیں ان کا پرایا 45 سے 50 ہزار ہے
2026-08-30 18:05:48
12
sakoon e qalab :
JB paint 🎨 howa na ghr bht pyra ho Jana ap kryn paint 🎨 phr dekhyn look iski ☺️
2026-08-30 17:07:59
11
jsisnsjow :
اپ بالکل صحیح کر رہی ہیں لوگوں کی باتوں میں نہ ائے یہ مکان ٹھیک ہے رنگ روغن کریں گی تو اپنا گھر ہی صاف ہوگا اپنا میک اپ بھی تو کرتی ہیں ہوتے ہیں یہ میک اپ بھی سمجھ لیں
2026-08-31 00:08:38
7
✨نور العین ✨ :
yahi best h sis isko paint kro sjao swaro safai rkho buhat acha h yahi ghar
2026-08-30 17:52:28
6
saima naeem :
bilkul munasib hy
2026-08-30 21:24:37
3
To see more videos from user @meraghar07, please go to the Tikwm
homepage.