kar sakty hain 100% kar sakty hainnn...
i am one of them,
maine to pora 50 b ni tha lgaya...
demotivated na hon and zero investment business idea se start lain log
2026-09-01 04:42:51
5
Modest Abaya :
Sir mera abaya ka kaam hai any advice please? For online
2026-08-31 19:15:48
2
laxvan :
Kar skate Hain eger best plan ho
2026-09-02 14:37:44
3
Rehman❤️✨ :
Sahi kha rahay hai ap is ka laya proper budget aur planing huni chahiya hai
2026-09-01 21:18:02
1
DILMIR.COM :
Right
2026-09-02 10:42:43
1
Zuhas Collection :
exactly ecommerce k liye 10 lac b kuch ni hai
2026-09-02 11:27:37
3
..,. :
kasam se aap Sahi kah rahe ho aap Sahi kah rahe ho lekin masla yah hai ki jo bhi yah kam karna chahta hai to kam se kam 500000 ka budget Hona jaruri hai Nahin to nuksan mein jaega vah sab
2026-08-31 08:39:50
1
Ehsan UL Haq (Qureshi) :
to testing krni chaiye na testing ni krn gay to seekhen gay kysy agr 5 lac lga k b testing ki to fail to tab b ho skty hai. phr bara nuksan Hoga is say bhtr NJ chota nuksan ho .
waiys ap theek keh rhy
2026-08-31 04:28:03
0
Saith ✌️ Tayyab 🇵🇰 :
truth already run store since 5 year agree with
2026-08-30 21:02:24
1
UrbanSteps.Pk :
agree
2026-08-31 19:05:27
1
sundas :
fact
2026-09-03 19:35:01
1
Mཽuཽhཽaཽmཽmཽaཽdཽ Sཽhཽaཽnཽ :
Assalamualaikum sir
Whatsapp number send karo
2026-08-31 09:46:21
1
мαγ ϐѕαм :
acha🤣
2026-09-04 07:49:38
0
MaLik ALi ShaReeF :
💯 agree
2026-08-30 18:34:31
1
Haroon khan :
🥰🥰🥰
2026-08-30 18:01:17
1
Magna :
🥰🥰🥰
2026-08-31 03:49:14
0
Saif :
♥️♥️♥️
2026-09-04 06:15:35
0
To see more videos from user @hashim_sheikh_official, please go to the Tikwm
homepage.