@kashifalishahpsychologis: کچن وکھرے کر دو ۔۔ #marriage #couple #breakup #jointfamilyproblems #kashifalishah

Kashif Ali Shah Official
Kashif Ali Shah Official
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 30 August 2026 18:05:38 GMT
102925
7387
101
1760

Music

Download

Comments

t.apathan
Mrs, M,Ayoub :
ye video save nai hota
2026-08-31 06:01:30
1
user1673825716017
user1673825716017 :
ab tu bohaat dar ho gi.....15 sal ho gyyy ...joint family m rahty huy😭😭😭😭😭😭
2026-08-31 16:10:28
0
aimagaimaarslan
میرا پردسیراجہمیری دنیا 🇰🇼 :
download option on raka kry plz
2026-08-31 15:32:38
1
user8419944133555
zile :
right sir g
2026-08-31 14:37:39
0
baterfly_005
Buterfly :
u right sir G
2026-08-31 13:40:37
0
cupcake99210
manobilli :
biwi ko نفسیاتی banne me uske shohar ka sab se bara kirdar hota jo narcissist hota
2026-08-31 06:48:55
19
zimalnoor656
zimalnoor :
me to kb se Keh rhi hu save option on kr do save option on kr do
2026-08-31 14:41:51
0
12malikawan5
Malik :
Yaha Pakistan my ghr Harb ho sakty mgr kitchn algg nae ho sakty bhi AP jitna marzi logo ko samja ly soch wohi Rahni
2026-08-31 15:06:20
1
user752658866
Hina :
ghar men behny bhi hote hai siraf Bhai nahi un behno ka bhi sochna zarour Jo Aik kamry men bhaita k chup chup k rote hai
2026-08-31 08:44:26
1
letmewait3
letmewait :
ap ko kon samjay har koi ak jasa ni ho ta
2026-08-30 19:08:45
4
jehanmalik7
Jehan :
Bhai aj k halat b to dekhy na.kia aj 1 mrd 25 ya 26 sal ki umr tk is qabil hota hy k wo alg ghr ly skty alg ghr ka system chla sky.
2026-08-31 09:52:00
0
haniamassuma
haniamassuma :
Ur right 👍
2026-08-30 18:47:40
1
crazygril422
🍫chocolate 🍫 :
right Bhai
2026-08-30 18:21:48
1
munthafatima57
It's Queen 👑 :
zbr10
2026-08-31 13:57:58
0
gohar.fatima46
Gohar Fatima :
u r rite 🥰🥰🥰🥰
2026-08-30 18:52:40
1
raja.abu.bakkar
raja abu bakkar :
agr sb wkhra bhi ho na bhai....or agr ghr bhi shohr k bdhe bhai k nam ho to yahi tana milta rhta rhta k mere shohr ka ghr hai hmare bap ka ghr hai....
2026-08-30 19:06:08
1
yasameenamir
unknown :
present right
2026-08-31 09:56:50
0
chulbuli3467
princess Awan❤️😘 :
Absolutely right sir👍👍👍👍
2026-08-31 11:05:57
0
abeera.ali385
abeera ali :
saiii bat Kahi Bhai ne
2026-08-31 17:45:46
0
mujtiba.zaman
Mujtiba Zaman :
Ya Mery susral walon ko batye koi fruits Koi le aao to Jange start Ho Jaati Hai
2026-08-31 13:22:44
0
shamasguriya786
ShamasAli🥰Guriya :
Yaha bivi bachay alag kar daitay hai lakin maaa mureed maaa k Palo se ni nikal aty
2026-08-31 12:52:15
0
user8233036821599
user8233036821599 :
maine bhi Shaadi ke 5 sal zaya kiye uske bad Ham separate hue hain aap life enjoy karte hain sahi se
2026-08-31 11:44:01
0
iqsa.ansari
Iqsa Ansari :
your right
2026-08-30 20:14:41
0
To see more videos from user @kashifalishahpsychologis, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About