Baten sb thk han lkin currently yh sb work ni kr rh unfortunately
2026-08-30 21:58:45
2
bubblebun :
same goes for the women
2026-08-30 20:41:26
5
MaHi م :
qsm kuda ki bhai jo baate apne bati ha ma wo sb karti thi at the end wo phir bhi chor gaya kisi or k liye 🙂
mano ya na mano mard k liye beauty bhot matter karti ha ap jitna bhi karo us k liye 🙂
2026-08-30 18:57:38
42
💌 :
Mard ky samny han han bolo wo khush rahta hai compromise kro tab bhe khush rahy ga jab ap kuch mangna shuru kr do gy os sy to ap osko bury lagna shuru ho jao gy..
Oske bury time mein sath rahi main lakin os sy efforts mangi he said mujh sy expectations mat rakho. aurat kahan jaye? jab osko zarorat hoti tab?
2026-08-30 19:35:17
12
♥️👑come back to Allah 🕋 :
same for woman 🙄
2026-08-30 20:24:29
8
Fazha Haris Muhammad :
o bhai mery bhai skun Kitna den wo Chahta ha k hmary Sath time guzary e na bs ay khay piye or chla jay or hm apna Kam b kisko khen what Kam kehny ko b be skuni bna deta ha
2026-08-30 20:50:31
1
Sophie noor :
sab karti hu still he is not happy
2026-08-30 20:13:15
2
FムISムL :
I agree with last point
2026-08-30 19:40:00
1
mini🎀 :
mard ke kam bhi hone chahiye izat karwane wale, ase ase ghatiya kam karte hain or phir hum izat kary bardasht kary sukoon dey, or humri mental health ka kya, nhi hote razi na hun,
2026-08-30 20:49:30
2
Aliza :
آپ کو نہیں لگتا یہ جو سب چیزیں ہیں اس کی حقدار عورت بھی ہوتی ہے؟؟ عورت کو بھی سکون چاہیے ہوتا ہے عزت چاہیے ہوتی ہے مان رکھنے والا چاہیے ہوتا ہے
2026-08-30 19:45:08
11
ambivert :
Mere husband biht ache har lehaz loyal bhi hain pyar bhi krte time bhi dete khayal bhi rakhte bas wo ajkal zid kr rhe weight kam krooon belly fat kam kroon Likkn ni ho rah me kya kroon wasa biht khush inke sath but ye bat pr biht arguments krte kabi kabi
2026-08-30 20:00:47
1
Muhammad Hussain :
oh myry Bhai idr bary Bry mrd bi achi khasi bivi sy salu door rehty Hain is main is ka kia ksoor Jo din rt zaleel hti Hy
2026-08-30 18:52:21
4
Flower 🌹 :
Ye sb kr k b kuch ni milta siwae dhoke k😂
2026-08-30 20:42:48
3
S A N A ✨ :
phli baat hi ghalat ki apny 😞
2026-08-30 21:45:50
2
🐣քʀɛȶȶʏ ɮɛʟʟǟǟǟ🧚♀️ :
aur wo Doka... Dy dy tou b uski izaT ki jaye ????
2026-08-30 19:45:45
2
savera art :
bhei mene izet Seb diya lekin wo hemare koi chote bere fesly nehin kerte Apne bere Bhai pe chora ha wo Jo fesla kere jab se beche bere Howe hn onke mamly khod dekhti hon Kya ye mene gelt Kiya ha wo koi esa Kam kere to tarif keron na 17 se koi zemedari ka mozahira nehin kiya
2026-08-30 21:06:21
0
𝓜𝓪𝓻𝓲𝓪 ♡ :
Right
2026-08-30 21:50:27
0
kinay :
well said
2026-08-30 20:10:00
0
Bilal Mehar :
bilkul 💯 deep Line's reality 💯💯🥺
2026-08-30 20:46:15
0
👸 :
session
2026-08-30 21:55:42
0
🇵🇰مہمندہ🇦🇫 :
Bhai zara ham larkio ko kia chahye is par bhi bana de
2026-08-30 22:23:18
0
mf :
how*
2026-08-30 21:12:11
0
user1578108810056 :
good points
2026-08-30 20:40:31
1
it's Reality,🦋 :
aghr merd ko respect bi mil jyee to uske lea Kafi hai pr respect wesi Jesi apny bola Baki chizen mater nhi krti🥰
2026-08-30 19:27:12
0
To see more videos from user @abdullah.mehboob07, please go to the Tikwm
homepage.