such me mind relax ho jata hy aap ki video or ghar dekh kr
Allah pak ye sakoon hamesha rakhy aap ki Zindagi me
lekin such such btana sister video k ilava bhi itna hi sukoon hota Hy aap k ghar Matlab bachon k sath bhi😂
2026-08-30 20:29:03
46
Manahilfatma &noor🥰 :
is try ka bta dyn please 100 time pocha h ap sy please
2026-08-31 02:05:38
8
Muhammad Ahmed :
sound selection owsome hy
2026-08-31 03:14:08
2
talatzubair5 :
Asalam-o-alekum
Masha Allah bhot khubsorrat ghar bhot khubsorrat kitchen bhot khubsorrat song or bhot khubsorrat ap k ghar ki safai zabardust 👍💯❤️
2026-08-31 00:56:08
2
Adan Bilal :
rashq ata apki qismat p . Allah ki khas bndi hu ap . konsi naikiyan h apki list m . mje b batae
2026-08-31 04:24:20
7
Salmakhan2424 :
ye jo first main jo artificial vegetables lgae wo kahn sy milti koi btae plzz
2026-08-31 07:34:12
1
umm e wali :
itni sfai kesy hmary TU barten hi htem nh hoty jub Kuch pakany lagein tu
2026-08-30 21:33:07
16
Shah 🥰🥰 :
bahoot auchy.
2026-08-31 02:58:50
1
F Lost.Official :
Superb
2026-08-31 02:49:32
1
annashields1 :
Mashallah kitchen queen
2026-08-30 21:04:41
1
Afaan khan :
kha se buy ki ap NY yh Sara Saman plz tell me market I am in Karachi
2026-08-30 19:37:20
2
meeral x :
kitny Dinu bad video ai
2026-08-30 19:42:47
10
iiť me :
اللہ میرے بہی ایسا گہر دے امین[Heartwarming]
2026-08-31 03:09:13
3
Syedashah :
ماشااللہ اللہ پاک نظر بد سے بچاے🥰🥰❤️❤️❤️
2026-08-31 09:19:32
1
Zeshan Saif :
aoa mashalla allah pak hmesha aisy e abad rakhy ap ka ghr boht pyara hai Masha allah se 🥰🥰🥰
2026-08-31 03:10:36
2
@mahadesidelight06 :
MashaAllah ❤️
2026-08-31 02:57:27
2
Imrana Qayyum :
Allah kush o abad rekhe Ap.ko
Ameen
2026-08-31 02:04:26
1
Aaliyan Ali Rajper :
Mashallah ❤
2026-08-31 03:01:29
1
eshal :
Mashallah Allah pak aise hi khush Abad rakhe apko apki video bhot achi hoti hein .
2026-08-31 03:17:29
1
mehmadbhatti4 :
mashallah mashallah bohat sukoon milta hy apki vedios daikh ky plzzzzz Allah mjy bhi aisa ak ghr dy dy jahn ma apny bachon or husband ky 7 sukoon sy Rahu...plzzz sb Ameen kah dy
2026-08-31 03:37:19
1
🎀𝓲𝓪𝓶 𝓐𝓷𝓷𝓾🎀 :
Apki video ka wait rehta h
2026-08-30 19:33:35
2
Ayesha Jawaid491 :
ye clifton ka ilaqa he Ma sha Allah bohat pyara gher Allah pak naseeb karay afiat k sath 💕🤲💕
2026-08-30 20:03:12
1
adeera Masood 779 :
Me ny pehly b request ki ap sy betiyan na dikhaya krn halat achy ni bs ghr dikha dya krn allah pak sbko apni hifazt kry aameen
2026-08-31 03:19:04
1
Fadi :
Allah pak hr buri nazar sy mehfooz raky apko apky ghr ko ameen sum ameen Bht positive vibes ati h apki video dekh k🥰🥰🥰
2026-08-30 20:22:31
2
To see more videos from user @aashiyanadiaries, please go to the Tikwm
homepage.