@arydigitalasia: Watch Tamasha 24/7 UNCUT on ARY PLUS!🧩 #TamashaSeason5 #AdnanSiddiqui #ARYDigital #WhatToWatch #CNT

ARY DIGITAL
ARY DIGITAL
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 30 August 2026 20:54:48 GMT
280738
9698
261
38

Music

Download

Comments

_blackkk2.0_
Black 🤍 :
dr zee ke sth bht misbhehave kia is adnan ny
2026-08-31 01:08:47
171
enchantedtayy5
enchantedtayy5 :
Dr. Zee is the only one who actually makes Tamasha Ghar feel like a real Tamasha; it’s genuinely entertaining to watch because of him. Yet he is constantly disrespected. He is such a pure-hearted person. Even after Hamza was so rude to him, he still didn’t respond in the same disrespectful way. And as for Badshah Salamat, he seems completely blind to what’s actually happening.
2026-08-31 16:20:47
5
beautyateast
Beauty@east :
Allways zee why not others Becose they jealous
2026-08-31 00:41:18
64
saif22847
Saif :
acha howa zee ky sat
2026-08-31 04:16:35
5
n_niaziiii82
Niazi 🇵🇰 :
dr zee k Sath Boht misbehave ho rha..aisa lgta UC k Sath badshah salamat ki ktoi dushmni hai..dosron ko to ic tarha nai dant,tay.. stop humiliating him..esra ko Kuch nhi kaha jis NY ic had tsk bat pohnchai..t
2026-08-31 16:56:43
3
awais_khann18
🇦🇫 :
hamza was right
2026-08-31 05:58:13
85
withoutname2228
shayankhan 💯👻🥷 :
Dr zee k sth ghlt kia Adnan sir ne
2026-08-31 16:17:41
1
neena.khan15
Neena Khan :
Show mein bolney kay leye aye hai naaaa...ek dousrey se batein bhi houngii discussion bhi hogiii...agar chup rehnne aye haii toh bata deaytey...
2026-08-31 10:45:12
2
sehar_khan123
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
hazrat MUHAMMAD ﷺ lovers (
2026-08-31 09:38:00
59
shahmeer.mushtaq4
Shahmeer Mushtaq :
Zee is like a backbone of the show.adnan bhai why u always troll him.adnan bhai u r very respectful person but u disrespect dr zee its not good.
2026-08-31 18:24:56
1
starboxcomedy
Starboxcomedy :
dr zee ke sth bht misbhehave kia is adnan ny
2026-08-31 05:18:17
20
perious37
precious pearl :
adnan ko mafi mangni chahye zee se
2026-08-31 11:54:55
26
sabafarhan89
sabafarhan89 :
zee hi pora show chala raha or usi k sath nainsafi hoti
2026-08-31 11:19:30
21
itzzme337
itzzme337 :
zee KY sath hamesha galat krty han badsha jab ata ha zee ko zaleel.krta ha kiu AK hi bandy KY peachy kiu par jata ha ya badsha yahn hmza galat ha boht end tak wo Banda bat khatam nahi krna chah Raha tha jab KY zee Dil ma nahi rakhta
2026-08-30 22:01:34
26
mistic_m804
Mehru :
isra nay aag lgai Badsha ko ko esra ko sza deni chayie his NY aag lgai
2026-08-30 21:59:11
34
shafii..110
ሻፊ 🍃 :
badshah ko change karo 😁
2026-08-31 03:00:10
21
faheemalirajpot550
ALI RAJPOT :
dr zee khan ki waja sy show hit hai usko bura bana dyty hy ap 😭😭😭😭😭
2026-08-31 04:41:39
12
abaan305
HUMA GUL :
buhat galat kia zee k sath her time zee ko hi targit humza ne jo baten ki wo kher hai
2026-08-30 21:53:40
31
backbenchers179
user221668 :
Buhut ghalat rawaya hai in ka zee se
2026-08-30 23:28:33
6
nadiabatool17
Nadia Batool :
Misbehave with zee, so shameful
2026-08-31 01:49:39
44
sanihussain81
عاشقِ علــــــــــــــــی❣️🙏 :
zee ke Sath ghalat hua .....bhttt gjalat
2026-08-30 22:27:55
27
hoorin31
Hoorain :
Zee INSHA ALLAH win
2026-08-31 05:21:55
8
lihbaandaires
lihbaan Daires :
who want see doc zee out
2026-08-31 10:10:04
13
syedasufia21
Syeda Sufi112211 :
i am not zee fan but yeh ghalt Kia zee k sath....... hamza nay kaha wo statement agar zee nay sab girls KO alert kr dia to wo bura hogya..... shame on Adan.... taget kr rahy Hain ab sab zeee ko
2026-08-31 09:24:39
5
biyaa552
Biya :
Badsha salamat ne jo Dr zee ko bar bar othne bethe bola bht galat kiya hamza k sth b krna chye tha Dr zee ko bht disrespect krte hn ye galat he
2026-08-30 22:06:05
16
To see more videos from user @arydigitalasia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About