Dr. Zee is the only one who actually makes Tamasha Ghar feel like a real Tamasha; it’s genuinely entertaining to watch because of him. Yet he is constantly disrespected. He is such a pure-hearted person. Even after Hamza was so rude to him, he still didn’t respond in the same disrespectful way. And as for Badshah Salamat, he seems completely blind to what’s actually happening.
2026-08-31 16:20:47
5
Beauty@east :
Allways zee why not others Becose they jealous
2026-08-31 00:41:18
64
Saif :
acha howa zee ky sat
2026-08-31 04:16:35
5
Niazi 🇵🇰 :
dr zee k Sath Boht misbehave ho rha..aisa lgta UC k Sath badshah salamat ki ktoi dushmni hai..dosron ko to ic tarha nai dant,tay.. stop humiliating him..esra ko Kuch nhi kaha jis NY ic had tsk bat pohnchai..t
2026-08-31 16:56:43
3
🇦🇫 :
hamza was right
2026-08-31 05:58:13
85
shayankhan 💯👻🥷 :
Dr zee k sth ghlt kia Adnan sir ne
2026-08-31 16:17:41
1
Neena Khan :
Show mein bolney kay leye aye hai naaaa...ek dousrey se batein bhi houngii discussion bhi hogiii...agar chup rehnne aye haii toh bata deaytey...
2026-08-31 10:45:12
2
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
hazrat MUHAMMAD ﷺ lovers (
2026-08-31 09:38:00
59
Shahmeer Mushtaq :
Zee is like a backbone of the show.adnan bhai why u always troll him.adnan bhai u r very respectful person but u disrespect dr zee its not good.
2026-08-31 18:24:56
1
Starboxcomedy :
dr zee ke sth bht misbhehave kia is adnan ny
2026-08-31 05:18:17
20
precious pearl :
adnan ko mafi mangni chahye zee se
2026-08-31 11:54:55
26
sabafarhan89 :
zee hi pora show chala raha or usi k sath nainsafi hoti
2026-08-31 11:19:30
21
itzzme337 :
zee KY sath hamesha galat krty han badsha jab ata ha zee ko zaleel.krta ha kiu AK hi bandy KY peachy kiu par jata ha ya badsha yahn hmza galat ha boht end tak wo Banda bat khatam nahi krna chah Raha tha jab KY zee Dil ma nahi rakhta
2026-08-30 22:01:34
26
Mehru :
isra nay aag lgai Badsha ko ko esra ko sza deni chayie his NY aag lgai
2026-08-30 21:59:11
34
ሻፊ 🍃 :
badshah ko change karo 😁
2026-08-31 03:00:10
21
ALI RAJPOT :
dr zee khan ki waja sy show hit hai usko bura bana dyty hy ap 😭😭😭😭😭
2026-08-31 04:41:39
12
HUMA GUL :
buhat galat kia zee k sath her time zee ko hi targit humza ne jo baten ki wo kher hai
2026-08-30 21:53:40
31
user221668 :
Buhut ghalat rawaya hai in ka zee se
2026-08-30 23:28:33
6
Nadia Batool :
Misbehave with zee, so shameful
2026-08-31 01:49:39
44
عاشقِ علــــــــــــــــی❣️🙏 :
zee ke Sath ghalat hua .....bhttt gjalat
2026-08-30 22:27:55
27
Hoorain :
Zee INSHA ALLAH win
2026-08-31 05:21:55
8
lihbaan Daires :
who want see doc zee out
2026-08-31 10:10:04
13
Syeda Sufi112211 :
i am not zee fan but yeh ghalt Kia zee k sath....... hamza nay kaha wo statement agar zee nay sab girls KO alert kr dia to wo bura hogya..... shame on Adan.... taget kr rahy Hain ab sab zeee ko
2026-08-31 09:24:39
5
Biya :
Badsha salamat ne jo Dr zee ko bar bar othne bethe bola bht galat kiya hamza k sth b krna chye tha Dr zee ko bht disrespect krte hn ye galat he
2026-08-30 22:06:05
16
To see more videos from user @arydigitalasia, please go to the Tikwm
homepage.