@huzafax: #drarmy #drlive #dr @Dr Eman ali @Dr Eman ali 2

Dollar
Dollar
Open In TikTok:
Region: OM
Sunday 30 August 2026 21:26:38 GMT
373806
25474
1120
24309

Music

Download

Comments

king.moazz
King Moaz 👑 :
kis kis ny voice 2010 main suni the
2026-09-03 01:45:16
249
meremaa19
◦❤‍🔥•●◉✿$AMM!RZA✿◉●•◦❤‍🔥❤‍🔥 :
پٹھان بھائی ہمسائیوں کا کیا قصور ہے یار😁
2026-09-02 12:19:41
177
ubaid.qureshi6
𓆩—𝐌ɽャ𝐒ʈɣɭɪ͜͡ع𝛅ђ—𓆪🕷️ :
no ignore 🫠
2026-09-04 05:26:34
84
little_princess..90
..Little _ princess 🌸🫶🏻 :
yar🤣🤣🤣🤣
2026-09-02 20:25:44
102
furqan_rajput_1111
F_R❤️‍🩹❤️‍🩹 :
ye voice kha sa mile gi
2026-09-03 15:55:37
48
ali_albab009
𝐀𝐥𝐢 𝐀𝐧𝐬𝐚𝐫𝐢✨🫀 :
kitni osm galian dy rga😂
2026-08-31 07:27:29
127
fazii_mehar12
💢FAZII💢 :
wo serious la gya 😂
2026-08-30 23:19:56
86
chmaangujjar05
ch maan Gujjar 🇵🇰❤️🇸🇦 :
AJ rat daki a live end kr Diya Dr na😂
2026-08-31 06:13:24
54
prince23186
prince :
ya recording ha khan sab
2026-08-31 07:09:52
77
salmankhalid845
SaLman Bin Khalid :
2010 me humny bhot shugal lgaya logo k sat
2026-09-03 16:46:54
2
tomff357
모×͜×Tómᶠᶠ✓👀 :
Khan bhi neaboiurs ka kia qasor tha 😂
2026-09-03 20:02:40
3
msd000000
𝐀ʏᴜʙ 𝐊ʜᴀɴ :
Yara hamsayo ka kya qasoor hai bezaban sab 😂
2026-09-04 18:32:09
9
alihassanlali751
علی HASSANلالی😊 :
oy voice ay Khan yr🥰
2026-09-04 05:28:42
1
mrusama090
🦁اسامہ جانی🦁 :
Hahahahaha😄😃😃😄😄🤣😂😅😆😆😁
2026-08-31 06:26:19
28
alimehar12272
░ A L I ░ :
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 oh yaar 🤣🤣🤣
2026-09-03 15:30:08
2
yasir_khan_.1
𝒀𝒂𝒔𝒊𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏🚩 :
voice chahiye 🤣😅
2026-09-04 15:39:30
7
waqarchoffical1
وقار چوہدری :
hamsya ka Kai kasoor h 😁😅😅
2026-09-02 20:28:06
26
kpk7police302
kpk7police302 :
Izat se galiya dy raha hain mashallah 💕
2026-08-31 08:27:12
33
muzamil3347
✨مــͦ͢͝ــزمــؚ݊ـؚ݊ـؚ݊ــٓل☠️🤧 :
yah recording Mary pass bi h
2026-08-31 08:15:33
29
nawaznawaz0996
Mughal_Zada :
😂😂😂sai
2026-09-02 09:09:00
6
To see more videos from user @huzafax, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About