یہ سین ہمیشہ رلا دیتا ہے مگر یہ کون سا ڈرامہ ہے یہ کبھی پتہ نہیں چلا
2026-08-31 04:17:33
173
Arslan Sardar :
allah pak har beti kay naseeb achay kare ameen
2026-08-31 04:37:06
105
Hussain ki mom :
real life me b aisy hota h susral me 😭😭
or husband b nh krty care
2026-08-31 12:09:48
5
Sayfi Khan 😎❤️🔥 :
میری ساس مجھے اوازیں دے دے کر بلاتی ہیں اور کہتی ہیں بیٹا کھانا کھا لو ٹھنڈا ہو جائے گا اللہ ان کو میرے سر پہ ہمیشہ سلامت رکھیں ماں جتنا پیار دیتی ہیں ماشاءاللہ[Heartwarming][Heartwarming][Heartwarming][Heartwarming][Heartwarming]
2026-08-31 12:43:14
24
✨️✨️محترمہ ✨️✨️ :
muje apny din yad agae 🥺🥺
2026-08-31 05:45:04
20
sweetie girl ❤️❣️♥️🥰😘 :
Allah pak sbki betiyao k naseeb ache kre ameen summa Ameen 😢😭😢😢😢😢
2026-08-31 11:30:11
1
Rabia Sajjad :
drama name plzzzzz
2026-08-31 09:55:42
5
رانا نوید :
جی بالکل ایسے ہی ہے میرے ساتھ بھی ایسا ہی ہوتا ہے 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🤲🤲🤲
2026-08-31 02:48:12
18
Bint-e-Islam 🌸 :
MN agr kahana na Khao to Meri sas laa kr deti hn Alhumdulilah
2026-08-31 12:16:32
8
jannat :
Ya Allah betio KY naseeb achy karnaa
2026-08-31 07:20:43
6
komal rajput :
mera st tu roz huta hn hum kesa boly 🥺
2026-08-31 05:42:37
10
𝘳𝘢𝘫𝘱𝘰𝘰𝘵 𝘣𝘳𝘢𝘯𝘥🥰😍 :
mara sat be asa he krte te mare sas
2026-08-31 05:34:12
8
cute girl ❤️💖 :
🥺🥺🥺🥺🥺🥺asa na kiya kro larkiyo ky sath bechari 😭😭😭😭😭😭🤩
2026-08-31 07:38:28
5
asma :
drama name
2026-08-31 04:45:38
7
Syco girl :
Qasam se ye such hai meri sas tu do do din tk khana bi ni deti chai ke dhoodh mein pani mila deti hai
2026-08-31 11:37:03
11
Princess Ñ :
Allaha pak hr beti ke naseeb achy kry or kabhi Kisi ki mehtaj na ho
2026-08-31 04:58:42
10
tayyababiotech5 :
m sara ghr chalati hon apni pay sy
phr b job sy ghr ati hon to na gass hoti h na khana bana hota mery liye m apna hotel sy lati hon😐
2026-08-31 09:16:32
6
Sidra khan :
Meri sass b asa kerti thi pora ak sall mera operation howa tha mujy kitchen ma nhu jany deti thi beti howi this as leay bhot roo k time guzer phr mery husband dubai sy wapas ahy uno ny dakha to uno bhot duk howa
2026-08-31 08:56:53
7
YRKKH ❤️H ❤️ Z♥️♥️786 :
kitny nazoo sy palty hn maa baap apni bytiyo ko or shadi bhi isliye krty hn KY agly ghr jaa kr sukoon sy rehy gyiin or apna ghr hoga or acha khaye gii pakaye gii wrna bytii to apny maa baap KY ghr bhi sokhi rooti kha lytii hai agr apny sassural main bhi bytii ny sokhi rooti hi khani hai to shadi hi na krien
❤️maa baap❤️apni bytiyo ki🥹😭
2026-08-31 03:06:14
21
baba ki Rani 245 :
hyyy sdky apna wakht yad aa gia kichan ko saass ny lock Laga k bati k ghr Chali gai the 😢😢😢😢
2026-08-31 05:52:01
5
Afsh :
Is tarhan k mamlat me shohar ka hi hath hota hy, lekin roll ada sas kr rhi hoti hy
2026-08-31 07:35:22
8
To see more videos from user @laibyy755, please go to the Tikwm
homepage.