@donjosenegosyante: Replying to @justgayleandbabies nagpabaga jud #donjosenegosyante

don jose negosyante
don jose negosyante
Open In TikTok:
Region: PH
Monday 31 August 2026 02:09:16 GMT
69588
392
67
13

Music

Download

Comments

cyrilgem
gemStone⚧️ :
jusmeyo looy kaayo c leah cgehan rag daot sa content🙄🙄 malas jud c leah
2026-08-31 09:24:06
21
hannaaaaaahmeyahhh
🤍 :
kahadlok ing ani nga bana🥺
2026-08-31 09:43:46
134
mg_8660
JMCD Shop 🧿 🇺🇸 🇵🇭 :
Hala no? Ma’am Lea So bata pa ka Daghan pang laki sa kalibutan lol 😂 haha guapa ka maam, ganahan kag afam tagaan taka lol ✌️
2026-08-31 12:14:16
41
kyriejes18
Gikai :
sana ol toxic husband hahahaha
2026-08-31 08:29:59
88
nightowl199x
Jeynn𐙚 :
Bahala uroy ma dagang guwang ko di lang ko makabana ingon ani🤭
2026-08-31 22:54:07
24
dawnsss26
dawnsss :
mao pud guro first wife niya gi byaan sya ato?
2026-08-31 11:28:58
56
mikay0770
Mi Kay :
Ikaw may kataw an Ani 😂ka minus ka imo Asawa ka Bata pa lea gwapa.. minus jud diay ka sa imo Asawa
2026-08-31 18:58:13
15
marisl_335
marisL_335 :
Hadlok ani nga bana 😭
2026-08-31 12:15:28
24
chirica81
chirica :
maau na lang gyud no reaction ras Leah
2026-08-31 05:58:13
12
platoisback1
platoisback1 :
kahadlok ani na bana. 🥺🥺🥺
2026-08-31 15:27:23
17
looking4u181
L👀king4u🫶 :
Saona pani sila ing ani,tapos ending okay nasab sila.cge daoton ni doc sa public nya pila ka simana okay nasab sila
2026-08-31 07:44:15
24
ditlaurens
lyne Toga :
nitukar na pud ni
2026-09-01 04:39:35
2
kaikai_mrsnacua
Pocari🖤 :
Ngano naay bana nga ning ani🥺🥺🥺
2026-09-01 03:25:15
6
aprilgerona06
APRIL ROSE GERONA :
buwanon nasad d i ron
2026-08-31 17:55:27
3
tpcjccortezlabis
justme :
makahadlok ingon ani batasan ,di na pud ta makawonder ngano nagbulag sila
2026-09-01 14:19:09
1
_jstsh
‘ :
scary ka’g attitude doc nalupig ming mga babae hehe
2026-09-01 11:32:11
1
joansteward
joan❤️ :
kahadlok jud
2026-09-01 07:05:47
1
kyronryckojanky
Kyron :
mao na girls dapat naa jud tay kwarta atua para dli ta maing ani ug bana
2026-09-01 10:20:03
1
love_mee_forever
MeeMai :
omg naa napod . tsk
2026-08-31 12:11:46
3
sabrinahblessie
SuZette Sumagaysay Cortezano :
bag o nsd ni nga issue2x? dapat d nlng ni e post2x oi. husaya na nnyo, ky mag post ani sunod buwan mag uli nsd.
2026-09-01 00:19:28
1
annetastic89
FTM Anne :
Unsa naman pod ni doc oi?
2026-09-01 05:50:04
0
akihitoarataayumu2025
Akihito Arata Ayumu :
Doc saon my kontra nimo
2026-09-01 13:32:32
0
hiuo76
Kai💧 :
naunsa nman pod ni siya oi, 😅
2026-09-01 23:50:07
0
user01alwayfjamwjk
关心 :
kala ko doc.ok na kayo😅
2026-09-01 13:16:06
0
shawienadelapon47
shawie❤️ :
again?
2026-09-01 21:42:19
0
To see more videos from user @donjosenegosyante, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About