Better dont see this kind of images. I will swap away… it will effect our mental health
2026-08-31 12:20:41
0
Rei Winchester :
Saya nampak kuda kena rescue dalam lumpur. Saya rasa sangat sedih dan tertekan. Emphaty terhadap haiwan saya melebihi dari emphaty terhadap manusia. Bukan tak bersimpati tapi kesedihan lebih trigger terhadap kesusahan haiwan
2026-08-31 03:18:55
386
Lovelinaᰔ :
Yeee itu la yg berlaku dekat sy bila say terlalu tgk pasal palestin.. skrg dah kurang tgk.. utk kesihatan..
2026-08-31 02:48:52
3470
⋆。˚꒰ঌ FyuuSix ໒꒱˚。⋆ :
ramai wannabe psycho dlm comment ni 💔
2026-08-31 04:21:07
220
yasmin :
saya kerja forensik,tgk mayat manusia rasa ok, tp kalau tgk haiwan mati kena langgar mati rasa xboleh nk tgk
2026-08-31 11:42:58
37
anisSophana :
After Palestine, nothing suprises me anymore
2026-08-31 12:11:26
0
amy :
Nepal body identification website
2026-08-31 06:28:21
0
geetha :
all about smart phone😏
2026-08-31 11:12:15
0
Legacy :
BETUL.. SAYA PERNAH TENGOK VIDEO NGERI.. LEPAS TU, masa makan asyik duk ingat je.. lpas tu rasa diri tak selamat bila di berada luar.. dia jd trauma
2026-08-31 11:50:32
10
mamu_raf :
Depends on individual
2026-08-31 12:54:54
0
fik :
okay..nak tanya..bapak aku baru meninggal sabtu haritu kebumi semalam..dan aku tak nangis dan tak ada rasa sedih langsung..tak tahu rasa apa..dan aku memang duduk dengan orang tua..aku nampak dia dari sihat sampai la bedridden..haa kenapa?sebab semua orang paksa aku sedih..nak sedih mcm mana..perasaan sedih pun takde..ada sesiapa boleh tolong.ke aku terencat..ermm
2026-08-31 05:05:47
15
︎ :
membesar dengan karingeri so memang rasa biasa je.
2026-08-31 07:55:52
8
🌺🌸💮 زوجة حليم 💮🌸🌺 :
Aku suka tgok huhu… mcm excident patah bersepai.. aku xthu knpe … normal ke
2026-08-31 07:35:55
7
qifa :
hormat JPAM, abang Bomb,MA , forensics,tukang jaga bilik mayad
2026-08-31 02:40:22
285
Ana Hana :
polis Nepal keluarkan gambar utk ahli keluarga buat pengecaman mayat.. mayat bukan dari penduduk local je..ramai pelancong juga.. Yang takde kaitan tak perlu la tengok saja2.. tengok banjir dahsyat tu pon dh cukup ngeri, X perlu tengok keadaan mayat 😢
2026-08-31 08:42:00
24
🇲🇾+🇨🇳+🇵🇰(AmirahKhan02) :
dah biasa dahhh, takde ape pun
2026-08-31 06:08:12
8
F2p :
dah terbiasa, macam2 rupa dah tngk...bukan di nepal je...negara belah arab, west, asia dll....macam2 cara ada.... at first rasa nk muntah tapi lama2 kurang sikit
2026-08-31 10:09:55
14
ف :
Sy ok je bang tgk mayat, sebab kita semua akan jd mayat jgk
2026-08-31 04:55:32
57
Syafiqahmustaphaaa 🦋 :
Emm.. tapi kenapa bila tgok jadi lgi rsa nk tgok ya.. no reaction at all 🙁
2026-08-31 12:23:30
6
CikMon :
normal ke klau sy tgk gambar tu takde rasa pape?.. rasa mcm "ohh, okay"
2026-08-31 03:20:35
690
Az :
@Az: Nepal have made the site for the bodies to be identified but people who are non affected families tries to see the website and see the pictures please report them saw one video from malaysia and the views is thousands and most of them trying to go to the website and made it crash
2026-08-31 03:17:06
84
ซิก6ix :
Aku tengok tkde masalah , yang aku lekat dlm kepala pernah handle satu mayat reput dalam rumah mendap . Bau dia tembus otak aku oo dgn tak pakai special tools . Smpai harini aku trauma dgn bau tu 🤣
2026-08-31 03:48:58
30
To see more videos from user @amirul.ramli, please go to the Tikwm
homepage.