@na.diasu: #CapCut smart aaaaaa bang 🔥🇲🇾✨ #fyp #merdeka #dataranputrajaya #malaysia

𝓷𝓪𝓭𝓲𝓿𝓽𝔀𝓸
𝓷𝓪𝓭𝓲𝓿𝓽𝔀𝓸
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 03:44:03 GMT
119464
23401
73
1986

Music

Download

Comments

mydoublefr
Franzii🤍 :
time hari merdeka je hari lain tak 😌
2026-08-31 04:58:29
757
blackycatmiau
blackycat :
Allahumma inni as'aluka..yg semalam cancel nak yang ni pulak Ya Allah
2026-08-31 04:35:18
1198
yasmenkhalisha
♡ :
hari merdeka je rasa nak ada laki uniform.. hari lain rasa uniform ni red flag hahaha
2026-08-31 05:54:19
211
chem_44
cimi :
Kita tunggu yg nii jer sebenarnyaaa. Sbb kita suka uniform diaorg.
2026-08-31 05:45:45
126
piisceessgirl08
⋆𐙚 ̊.@?? 🩷🩵 :
semoga dapat jodoh macam ni ..
2026-08-31 05:45:58
28
dutchladystrawberry28
dutchladystrawberry ✿ :
Al Qadr ada tk?
2026-08-31 08:45:44
1
axoca
✧ :
aura wattpad dia kuat sngt
2026-08-31 05:23:06
96
mtssaaa
﮼ماي 𐙚 ˚ :
🫶🏻
2026-08-31 08:20:28
1
meialn_
FD :
Ni yg nk laki tentera ni
2026-08-31 05:38:27
15
strawbrrymtch4_
. 𐙚˚࿔ lilyy 𝜗𝜚˚⋆ :
minattttt arrr yg cenni....tuhan bagi satu ya tuhannnnnn😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-08-31 06:17:52
12
tkrmh11
haπa :
bismillah sll masa ni je mintak jodoh unit uniform
2026-08-31 05:07:48
17
semanislatte
. :
baru je lalu tt wife dia tadi😂
2026-08-31 06:37:41
8
rizzshhx
rizzzs :
aku lemahh betul orang yang pakai fullset macamni lagi ii yang bertopeng dia punya aura tuuu ♾️
2026-08-31 08:42:26
1
usrspidrzx
𐙚 𝒻𝓁𝓎𝓃𝓃 :
yang semalam cancel nak yng ni ya Allah
2026-08-31 07:07:51
1
n.aliahhhh
𝓝𝓾𝓻𝓾𝓵 𝓐𝓵𝓲𝓪𝓱 :
nk minta izin ambik video ni boleh?
2026-08-31 06:48:21
1
tiqah_09
kinderyo00eiiup :
kak, saya izin nk save video ni untuk edit post kt acc 😁
2026-08-31 07:34:58
0
shiekhan_
s :
kalau macho" mcm conform dh ada bini
2026-08-31 06:42:21
4
cutiesweetie_5
glxssyrosez_♡ :
lurvenyee
2026-08-31 06:50:49
1
niniinani95
nunie.daily :
ada hihihi😂😂
2026-08-31 06:06:11
5
alyahhh14
αℓуαннн!🦋 :
Cari spe cari yg nie ke?heheheh😂
2026-08-31 07:54:01
1
ftin.nbhh._
(๑˃ᴗ˂)ﻭ Ƒ𐤠ƬƖƝ ♡ :
dia start lalu dh😮‍💨
2026-08-31 05:37:16
3
miya.daisyy
miya :
FACTIONLMAN AKUU 😭😭😭
2026-08-31 05:19:33
2
theajrunjasni99
Ajrun Jasni 🇲🇾🇵🇸 :
aura wattpad diorang sgt kuat yea 😭 love ddo'oh tengok diorang dengan suit lengkap mcm ni 😭 no doubt
2026-08-31 06:37:03
1
To see more videos from user @na.diasu, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About