@zubi.writes08: sab Duaa krin plzzzz 🥺😭 .... #foryou #virelvideo #fyp @𓆰⟵̠̽◉𝙇𝙐𝘾𝙄𝙁𝙀𝙍•⎯͢⎯⃝🏴‍☠️

𝑰𝒕𝒔. 𝒁ᵘ𝐁ⁱⁱ
𝑰𝒕𝒔. 𝒁ᵘ𝐁ⁱⁱ
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 04:03:29 GMT
61104
3306
117
787

Music

Download

Comments

wish4420
Wish :
thori dua mery laiy be agr result acha na aya to ghar valy kochumr bna dein gy😅
2026-08-31 13:11:10
5
notyours251
𝗡𝗢𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚🖤✨ :
mara result bi ha
2026-08-31 09:28:28
2
itx_me_a14
тσχι¢💀 :
phir hum too graduate hue bachee ha
2026-08-31 05:30:58
0
mughal.zadi.h
cutegirl 0987 :
inshallah achay numbers aya ga bhabi ka
2026-08-31 05:59:15
5
hanoqureshi5
Ummzay Qureshi 💞🌹💖🌹💞 :
please koi maray liya bhi da karay or inshallah ap k wali bhi pass ho jay gi or Baki sab students bhi
2026-08-31 08:48:00
1
it.....zadii
˚•᭄🦋⃟⃟ 𝓛𝓸𝓼𝓽 𝓲𝓷 𝓵𝓸𝓿? :
Aj kl 9 wali bhabiya ha or hm graduation kr ky avy 😅
2026-08-31 04:34:21
55
rehanrahat71
𝑅𝑒ℎ𝑎𝑛.𝑖𝑠.𝐵𝑎𝑐𝑘🤫 :
Mera bi result hai sab dua kro
2026-08-31 12:17:28
0
aa9510681
𓆩♡𓆪 Jutti 𓆩♡𓆪🖤 :
pata nahi Kai bana ha hamra
2026-08-31 05:47:31
6
mahii_15331
🚩م :
9 ki bhabhi 🙂ma tu phr 1 year ki ho 🤌 mujh sa tu 10 ka result na pocha Kisi na
2026-08-31 07:05:05
10
duafatima20078
Dua G :
graduation kr rhi pr abhi tk kisi ki bhabhi ni 🥲
2026-08-31 07:15:31
2
princess.malik167
🌄🕙 selfish 🌠 :
Mera liya bhi Dua kar lena
2026-08-31 06:04:18
3
user698466372
attitude queen ,🤨🤨🤨 :
inshallah bhai Allah hamari bhabhi ko acha naumro se pass kare ameen😊😊😊
2026-08-31 05:02:24
3
tamseel.munir
Tamseel lefty🏏 :
same ha brooo 😮‍💨
2026-08-31 09:11:36
1
user2429812257284
ضدی لڑکی :
inshallah acha a8y ga Mera bi Hy Dua kejiy ga
2026-08-31 05:43:52
0
ranjha.026
𝐄𝘹℘𝛆̽ƞ̽𝛅͜༏ѵ̐𝛆̽.🫠 :
Same Meri G.F Ka Result hy 😁😘
2026-08-31 05:14:07
0
jafarii124
It's•√=Jafriii 👑 :
Bahi Result ki bhii yaad dilayiii or Jala bhi diya💔 Do zulm aik sath😂
2026-08-31 10:15:02
0
alonegirl00017
fatiiiiiiiiiii🥺 :
inshallah Allah pak Khar Kara ga
2026-08-31 12:14:27
0
sherruuu.06
Sherruuu.06 :
4 ku mare shamat Mera result ha😁😁
2026-08-31 10:35:36
0
rajpout.king6
*•(𝆺𝅥⃝🧸 ⃪͢➳ᴹᴿ᭄ᴹᵁʜᴬᴹᴹ𝙰ᴰ🎀 ⃝🕊 :
Ma 8 ma
2026-08-31 10:52:27
0
abdullah.king.78682
Abdullah Mustafa :
Allah pass kara
2026-08-31 12:32:11
0
itzmezainu7
𝒁𝑨𝑰𝑵🇵🇰 :
October ma app logo ki bhabhi ka bi result ha 😂 mashallah she is very brilliant but agr iss ky kesi subject ma num km aya tu Sara ilzaam muj per aya ga 😭😂
2026-08-31 12:13:58
0
ammarr207
عمار :
Bhai tu kon hai men nhi janta Lekin jo bhi hai tune bhai bola Allah pak pass karwaye sabko 🤲
2026-08-31 11:56:11
0
faizan.ansari8767
Faizan Ansari :
Allah pak pas Kade
2026-08-31 11:30:40
0
zubyam
Zubyam :
allah pak ham sab ko pas kry ameeeen
2026-08-31 12:35:18
0
To see more videos from user @zubi.writes08, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About