@aliaairin: sedikit terperanjat

bruh.
bruh.
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 04:11:41 GMT
1453040
206476
564
19110

Music

Download

Comments

kekwaat
KekWa :
tanjat mak🗿
2026-08-31 05:33:25
27955
sibongsu1703
WohJabit 🍇 :
yg pesen nonchalant, pendiam, berjambang, muka xde prasaan ni sebenarnya memang romantic dgn partner dia.
2026-08-31 07:18:13
16544
affanabudzar7788
AffanAbuDzar :
kenapa semua weddings normalise dating sblum kahwin? siap tayang kt semua org time majlis. why?
2026-09-01 14:08:36
1019
oreocelupair
oreo celup air jarang :
agaknye adik lelaki aku pun mcm jgk ek🤔😂
2026-08-31 05:19:13
4188
delu.luke
Kim_Luq_Man :
itu baru ko kak. silap2 member2 rapat dia pun tak percaya
2026-08-31 06:49:11
3086
jimanj0
rojak weasley :
why search bar squishy toys comel 😭
2026-08-31 05:13:28
686
ahmadhanif000
Ahmad Faisal :
nak terkeluar biji mata tu gamaknya sbb terkedu.😳
2026-08-31 07:08:40
147
mizzayyynnnn
Little Fattah :
Masa i baru kawin mcm ni lah sil i cakap pasal abg sulong mereka. Terkejut tengok side dlm hati ada taman abg dorang😂
2026-08-31 06:09:59
554
shira.ai_06
Shira✧ :
camtu yg saya rasa, tak percaya abang aku ada jiwa romantik dgn bini dia, kadang jadi geli tengoknye🤭
2026-08-31 06:40:47
75
melvr666
KΉΛY. :
pov reaction legit adik-adik perempuan aku bila one day diorang tahu other side of abang dia.
2026-08-31 06:39:26
62
sunrise0_0
ain't 🧋🍣 :
lpstu bila buat family gathering nnti nyakat abg plak
2026-08-31 07:14:26
29
justaweeb_leaf
Leaf🌿 :
First jumpa sticker Kak Kat sini😭
2026-09-01 15:34:31
35
tuahmenderhaka
TuahDerhaka :
sebenarnya perwatakan asli nya hanya dengan isteri je muncul🤣
2026-08-31 11:04:15
8
hayaat_you
timeless :
mcm xcaya kan... hahahaha
2026-08-31 06:39:59
29
To see more videos from user @aliaairin, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About