سسرال میں بیٹی یا بیٹوں نے کیا اپنے ماں باپ کی خدمت کرنی وہ تو خود بہو پر مسلط ہو جاتے ہیں اخر ایسا کیوں کرتے ہیں پورے گھر میں ایک باہو پر ہی کیوں فرض سمجھا جاتا ہے کہ اس کا فرض ہے سب کو دیکھنا سب کو پکا کر دینا سب کے کپڑے دھونے یہاں تک کہ اپنے کام سب چھوڑ دیتے ہیں صرف ایک بہو کی ذمہ داری پر اخر ایسا کیوں
2026-08-31 06:36:06
4
happy life 💕 :
beshak
2026-08-31 06:18:06
2
Sudais Khan :
بالکل درست ہر کسی کا مقام اپنی جگہ ہے۔ اگر ماں باپ کی خاطر بیوی پر ظلم کرتے ہیں تو انہیں ماں باپ کے لیے جہنم میں جگہ بنا رہے ہیں تو وہ اولاد کیا محبت کر رہی ہے جو ماں باپ کے کہنے پر ظالم بن جاتا ہے اور ماں باپ کے لیے ہی قبر میں عذاب جمع کر رہا ہوتا ہے اپنی بیٹی یا بہن کسی کے گھر ہو اور ان پہ ظلم ہو رہا ہو تو ہم کہتے ہیں کہ وہ کم ظرف ہیں اگر خود یہ کام کرے تو عزت دار۔ کیا یہ ایک مومن مسلمان کر سکتا ہے
2026-08-31 05:08:16
4
javedsaleem392 :
right
2026-08-31 06:21:40
1
Meesam :
is ka matlab ha k jo ak aurat mard k sath juri ha wo chahy jo marzi maa baap ko kahy usko kuch nahi kehna aur husan e salook, sirf sagi olad py faraz ha.??
islam me ehlybait humy sikhaty han k ak aurat jo shadi shuda ha us ka ye ikhlaqi faraz ha shari farz beshak na ho, uska faraz ha k agar larky k maa bapp us k sath han to unka ehtram bhe kary aur burhy maa baap ka khyal rakhy ,lakin is ka hargiz matlab ye ni k wo nokar bani rahy,
jaha insan me ajazi aur husan e salook aur ehtaram ho waha kabhi bhe kisi ki larai ni hoti na kisi ko koi bura lagta ha.
2026-08-31 06:53:16
0
KHANjiiii9 :
y baty husband ko kon smjai gaa
2026-08-31 06:45:48
0
Digital dreamer :
beshaq Sahi kh ri ap
2026-08-31 06:51:51
0
Ambreen Jamal :
Nae hamare han tu shohar ko razi karne k liye ghar walo ko raazi nae karna parhta
2026-08-31 05:13:29
0
Shameem Fatima :
Right 👍
2026-08-31 07:05:55
0
Fozia Akhtar hussein abbasi :
maine 11 saal sus susar ko kush krne ma guzaar diye phir biwa ho gai 3 bacho k sath
2026-08-31 06:36:20
0
م 🥀 well wisher 🥀 م :
2026-08-31 06:06:29
0
Meesam :
har chhez me ehtadaal ha.
jab maa baap burah ho aur ghar me ak bv mojud ho to phir shohar ko kam chor k ghar ana chahiye kiu k wo zimydari sirf olad ki ha, bv ki nahi right yahi matlab ha apki video ka?.
dekhy ak maa bhe kisi ki bahu rahi ha ak maa bhe kisi ki beti rahi ha aur ak maa bhe kisi ki behan ha
isi taraha jo aurat aj ak bahu ban k dukhi ha wo any walt time me bacho ki maa aur saas bhe banti ha yahi aurat any wali larki ko phir guide karti ha k beta saas susar ki khidmat karo ehtaram karo jab k khud jab ak bahu hoti ha to uska dill karta ha mujh sy ye zimadariya na li jay .
muashary me aurat hi ha jis k different roop han. agar aurat sirf sabar tahamul ikhlaq aur deen ka sahara ly to kabhi bhe ye masail ni banty. jo aur apny susral me jo jo kuch demand karti ha same wohi cheezy apny ghar maiky me ja k apni bhabio ko kabhi kehti k ap aony shohar ko ye sab kaho. yahi farak ha aurat aur mard ki soch me.
2026-08-31 06:58:54
0
Rj Sabi satti :
ye bty parhy likhy logo ko b ni samj ati wasi ni aj kl ghr tot rhy hain islam islam krny walo ko b khak ni pta
2026-08-31 06:12:22
0
Palwasha Bilal :
2026-08-31 06:28:50
0
Hamza :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-08-31 06:47:59
0
zoraiz khan :
💯💯💯👍
2026-08-31 06:44:09
0
I ignore All Girl 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 :
🥰
2026-08-31 07:05:14
0
Rana Nadeem :
❤️❤️❤️
2026-08-31 06:20:45
0
Nimra Rana :
💯
2026-08-31 06:32:09
0
ن ظ ا م ا ل د ی ن :
💯💯💯
2026-08-31 06:40:41
0
🥷umar jutt 72🥷 :
🥰🥰🥰
2026-08-31 06:19:37
0
𝑺𝑰𝑹𝑨𝑱𝑨𝑳𝒊 𝑺𝒉𝒆𝒊𝒌𝒉 :
🥰🥰🥰
2026-08-31 04:16:56
0
To see more videos from user @hoor_writes5, please go to the Tikwm
homepage.