@salimeditz.1: Pakistan "The Fast Bowlers Once we had" #pakvsengland #testseries #cricketworldcup #pakistanibowlers #pakistanibatsman

𝐒𝐀𝐋𝐈𝐌 𝐄𝐃𝐈𝐓𝐙🍁
𝐒𝐀𝐋𝐈𝐌 𝐄𝐃𝐈𝐓𝐙🍁
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 04:47:21 GMT
43881
3084
63
80

Music

Download

Comments

gulshanboi
Gulshanboi :
Bowlers ne poora effort diya hai bhai, spinner ki jagah ik aur fast bowler hona chaye tha
2026-08-31 11:33:39
1
zahoorahmad297
Engr. ZahoorAhmad :
fast bowlers played their roles what they can
2026-08-31 11:40:17
1
usmanm052
Usman Malik :
waseem shoaib waqar umer gul amir peak bowling attack 😏
2026-08-31 07:37:08
2
mallickaadi
aadi :
no doubt...bowlers ny apna best diya batting flop rhi..hmari
2026-08-31 11:24:12
2
haider_blouch_5932
Sardar Haider Khan Baloch 👑 :
Every prime has decline and every decline has prime
2026-08-31 07:38:08
2
mashrafale
🫠 :
tbh bowlers nai acha kyee but no pace 🙂
2026-08-31 11:07:04
1
haheha25
CA :
Bowlers did well but batting and kaptana and uska mates..imam ki fake injury etc
2026-08-31 06:31:15
24
jonikhan333
Junaid Khan :
bhaii q demotivate kr rhe. bowlers ne jaan lara k game khela. Muhammad Abbas all time great hy Economy wise
2026-08-31 06:21:29
16
ahmadkhan00974
✿  shareyar ♡‿♡ :
khurram , Mohammad ali wo bowlers ha jo kisi bhi team mai as a main bowlers rehma deserve nahi karty but hamary passs bohot se other options like: ali raza , akif javed , dahani mojud ha
2026-08-31 14:15:19
2
muhammad.umer.mughal
MUHAMMAD UMER MUGHAL :
Bhai bowling ko criticize maat kro batting say loss karty ha bowling achi ha pace matter nhi karta Asif Kay pace nhi tah same like Abbas jaisa tha vo bhi
2026-08-31 13:06:00
1
hanzlakhan564
Hanzala zafar :
pacers khtm ho gy hain Pakistan ke pss wrna aik waqt hota tha hm pakistan ke bowling enjoy krty thy Batting se zyda lkin ab to dono faregh hain
2026-08-31 09:33:24
1
umair..marwat
Umair Khan :
bowlers ki performance achi h Batsman farigh hn.
2026-08-31 07:59:15
1
chaudhryplayz1
Sameer Chaudhary 🔥 :
aise 5fer ka kya faida jab 150 score he khana bowler to pehlay ka he sahi thay
2026-08-31 11:17:18
1
ferozpanhwar341
Feroz Ali Panhwar :
wo thek but what about batsmens
2026-08-31 07:29:45
1
alpha50pk
𝑨𝑩𝑫𝑼𝑳𝑳𝑨𝑯😮‍💨 دھنیال :
There was a time when pakistan was known as "land of pacers"
2026-08-31 07:55:49
1
ahmad_2928
𝐀𝐇M∆D┇🤍 :
speed 😆
2026-08-31 05:07:49
1
chshaan55
Z.A🤗 :
lords me Pakistani batsman ka record ⏺️
2026-08-31 08:05:01
1
chshaan55
Z.A🤗 :
Bahi isme sa Waseem,Waqar,Shoaib,aqib,ajmal,saqi,mushi,qadar,or b koi PATA Khan Nazar ATA to dhound k dikha do
2026-08-31 08:04:08
1
junaid..js
junaid. js :
unfortunately with these peak bowling still we don't have the good records against sena
2026-08-31 16:46:12
0
nevertrustanyone42
HASEEB :
simple SE bath ha free free Imran khan
2026-08-31 16:21:42
0
sukhbilla23
Sukh :
Wasim akram is legend cant be matched by anyone in our lifetime, but i think the problem is team management and medical team, once bowler got injured they never made a come back , see shaheen after injury, Naseem shah in the beginning but after injury he is no where to seen
2026-08-31 16:11:46
0
muhammad.arsal.kh90
Muhammad Arsal Khan Yousafzai :
bs hmri players srf diyaree lg rhy ha sch baat ya ha no passion no fight tour lgya o pase le bs un k kam hogya
2026-08-31 16:08:20
0
speenghar77
کاروان :
Where is Junaid Khan???
2026-08-31 10:23:08
2
anas_84ala1
انس بلوچ :
ABBAS IS PERFORMING WELL
2026-08-31 16:05:02
0
naveedazamjoyia
Naveed Azam Joyia :
yeah amir or Asif k agst broad ny 189 kea ta🤣🤣🤣
2026-08-31 07:42:22
1
To see more videos from user @salimeditz.1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About