@syahmisazlilive: Meniti Suratan - Yantsif

Syahmi Sazli
Syahmi Sazli
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 05:10:53 GMT
265084
16956
642
3106

Music

Download

Comments

rizmi_yusof
Rizmi Yusof :
meniti suratan❌ meniti sebutan ✔️
2026-08-31 10:22:07
215
syafiq_yusof
syafiq_yusof :
padu sif.. tempo melangit lirik ke laut 🤣🤣🤣
2026-08-31 06:56:26
149
nama.saya.sue
Aku Budak Baik :
lirik pakai buang ni.. Kalau suh ulang lain terus bunyinya😂
2026-08-31 08:00:49
238
zam.ketam
🤙🏻🐊Zam_Putera67🐊🤙🏻 :
Yantsif😅
2026-08-31 10:00:06
0
p0ush0p
POU SHOP :
tempo 99% lirik 1%
2026-08-31 05:44:27
629
adekbkh
Bujangsenang nakal🐊🍼 :
asif the best
2026-08-31 10:42:22
0
ilz_mail
Tuan Haji Dr Falsafah Mail. :
lirik yg sblm yanzen gunakan untuk jualan album
2026-08-31 05:57:29
159
lanroha
Lan Roha :
Yantsif😁😁😁👍👍👍
2026-08-31 07:27:03
0
suatu.masa7
RoY AngkaT Besi :
dia x pandai nyanyi. tp dia berani naik pentas nyanyi depan orang. yg lain tu berani naik ke?ke berani mengata je? respec asif.
2026-08-31 15:10:12
104
datotansriblack
AnakBongsu🧑🏻 :
Nasib drummer dia pandai ejas tempo 🤣
2026-08-31 11:36:14
71
blueroses077
Mawar Biru :
Tabik dkt Syahmi blh didik Asif dr seorg yg pemalu kpd seorg yg berani menyanyi dpn org ramai..Terbaik Asif..
2026-08-31 06:55:49
126
jaaaa.latte
Jaa Jaa 🇵🇸 :
Lirik sekali guna jah ni 🤣
2026-08-31 05:44:34
68
controllerrs
Controller S. :
siffff... rockkoo
2026-08-31 11:08:56
0
mawar_zainudin
mawar zainudin🌹 :
Aku on auto captions pun x dapat nak detact lirik dia apa 😂
2026-08-31 11:47:09
18
bellzsaadbundle
Nabilah Md Saad :
Asif nie kalau boleh hafal lirik mmg bestlaa.. sedap tone dia, dia nyanyi live dgn band tp boleh ikt tempo tu yg penting..
2026-08-31 07:18:46
63
lilyhusna1
lily 🌹 :
tempo paduuuu
2026-08-31 07:39:20
26
juehjmhmd
KakJue🌷 :
love sgt asif nyanyi mlm tdi... tq asif hiburkan acik² nilai..
2026-08-31 07:23:57
14
heidi_thefhase
Addy :
Takde iem, takde click, house penuh dgn sound instrument + crowd. Untuk seorang yg istimewa mcm asif, aku respect dia boleh lekat tempo dalam kepala tambah pulak tone follow lagu dekat part bridge. Even aku part timer penyanyi, aku pun kadang bersepah walaupun pakai iem 🫡🫡
2026-08-31 12:08:29
18
al.muqrie
al.muqrie :
Aku perati bro yg main drum blkng tu je😂
2026-08-31 06:05:33
26
sharulyoe5
Penjual kebenaran :
Ni artis lagend jugok mi.. Sapo tulis Lirik sero bunyi lain ja 😳
2026-08-31 05:32:33
33
sangkaribut27
Renggoss :
Meniti titian matsirat😂
2026-08-31 05:14:33
38
zamini1983
Zamini83 :
walaupun pakai lantak. tempo cun aja. aku suka👍👍
2026-08-31 06:03:19
9
To see more videos from user @syahmisazlilive, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About