M jidhr bhi jati hun ye sb gosht cold drink etc lekr jati
2026-09-01 15:27:55
2
princes Mano💕.. :
Mery husband Mery sath Jahan b jaty hain fruits la kr jaty hain or Wapsi pr Kisi bary k hath ma kuch na kuch paisy b zaroor dety hain Mashallah Bs allah pak deny walon ma sy kary.. ameen
2026-09-01 10:39:31
8
shining star :
log bura b maan jatay hen kren to Kya kren
2026-08-31 08:24:27
21
itskahdijahere :
great message
2026-09-01 14:27:40
1
abi.com :
hm Kafi arsy Sy esa hi kr rhy mithai or cake bilkul ni ly k jaty dodh nashta ka Saman gosht k pakit ya Kuch pka k ly jaty hen
2026-08-31 21:03:34
52
Anya 006 :
same mee too
2026-09-01 11:59:30
1
user35398606565212 :
MRI Ami asa Karti hai jis b beti k gher jati Hain sath ghost botal ly jati Hain ta Ka unko mehman nawzi Ka kharcha na karna pry
2026-09-01 09:23:29
8
zain :
میں تو ایسے ہی کرتی ہوں اور یہ میں نے اپنی ماں سے سیکھا ہے 🥰🥰🥰🥰
2026-09-01 02:21:27
15
PRīñÇêSS :
boht achi bt ki uay👍
2026-08-31 20:29:01
4
🕋🕋🕋 :
hm aisy hi krty hn wapisi py bchon ko de aty hn na self respect hurt ho na agly ko feel ho zayada ni to km sy km jo hm py khrch ho wo wapis krny ki Koshish zror krty hn ya us sy thora zayada
2026-08-31 15:47:39
6
Sana Zubair :
yaha la kr ga to gusa kary ga
2026-09-01 13:48:24
2
hadiabbasi :
absolutely 💯 right
2026-08-31 07:58:41
3
wassi :
bohat achi soch ha acha fesla ha
2026-08-31 08:30:10
2
,,,,, :
koi mind bhi tu kar sakta hai
2026-09-01 09:39:21
3
Js Shah :
bila wja jana hi q h support krne k bht trikey hen
2026-09-01 08:51:25
2
user262024947 :
agree
2026-08-31 08:22:13
2
A :
Allah kare sab k soch aise ho hai sab aik dosre k madad kare Kisi ko mangna na pare
2026-08-31 08:28:37
3
✨𝓶𝓪𝓻𝔂𝓪𝓶 𝓱𝓪𝔂𝓪𝓽💞 :
Ma sha Allah
2026-09-01 14:37:58
1
Abdul Rehman :
hahaha😁😁😁😁
2026-09-01 12:56:42
1
Mrs Qayyum💕😘 :
mn to paisy hi de ati hu
2026-09-01 11:26:34
1
Hajra Kaleem :
good
2026-09-01 17:15:58
1
user105193073133 :
right
2026-09-01 16:58:09
1
Hussain Rajput :
good
2026-09-01 13:25:09
1
To see more videos from user @guria_saleem, please go to the Tikwm
homepage.