@irfarhanhusin: Sepatutnya Tun M di grand stand.. Mungkin telah ditawarkan tapi Tun M memilih untuk bersama rakyat biasa….🥹 #merdeka #merdeka2026 #harikebangsaan2026

Ir Farhan Husin
Ir Farhan Husin
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 05:22:39 GMT
537431
22792
1244
923

Music

Download

Comments

axieinfinityc
Boson Protocol :
Lee kuan Yew and Mahathir are Both Intelligent people . but Lee Kuan Yew is NOBLE
2026-08-31 15:00:59
12
samykumar82
SamJ :
two very different image. one is super racist and another is a humble man
2026-08-31 13:28:55
209
rosshatira
TIRA 💞🇲🇾 :
kerajaan skrg mmg biadap mmg x homat pada org yg berjasa dh lama dh ckp ttg isu ni dr thn lps mcm tu gk
2026-08-31 06:29:17
1936
yubanboy053
user1064519108810 :
Ha ha LKY is the real hero, and founding father of Singapore. Please do not compare the other guy with him
2026-08-31 12:43:04
45
sibeijiala
meisisi :
hello Malaysia, your national day why involve LKY?
2026-08-31 08:30:26
3
abdullanimohdyuso
abdullanimohdyuso :
ikutkan jasa, jasa tun M lebih besar.
2026-08-31 08:26:13
540
yayi_udin
yayiudin :
Haizzz… again getting sg involve…. When is this gg to stop….Mysia is Mysia… n sg is sg…
2026-09-01 01:17:15
3
thilathila91
happy :
One work for family benefits.another work for his nation.
2026-08-31 16:54:48
17
yuvan559
《♡Yuvan♡》☆☆☆ :
LKY the Best.
2026-08-31 06:41:38
13
faxel88
faxel.lallu88 :
Tun xperlu berada Di grand stand... Di mana dia ada ttp rakyat bsama... Itu la Tun M... Putrajaya hasil dia
2026-08-31 06:06:36
1132
lersigene9
Genelersi :
spore ex pm all very positive
2026-08-31 09:33:57
1
nurza251
nurza :
tun duduk di hati rakyat..ramai syg
2026-08-31 09:03:57
89
panggilnamaku_nia
panggilnamaku_nia :
Kaya raya PMX himpun pahala dari orang2 yang membulinya
2026-08-31 21:21:37
19
redzack0
unclezackmmea :
xdengar ke penjelasan Dari peguam Rafiq xde jemputan pun...negarawan ulung yg terkenal seluruh dunia Dan di hormati tapi di abaikan di negara sendiri..xde nilai2 Islam dlm kerajaan utk menghormati seorg ex pm yg byk berjasa pada negara
2026-08-31 12:40:23
38
amirulhanafy
⃟ :
tidak hina pun duduk bersama rakyat dipinggir jalan. ke rasa terhina? so rakyat biasa hina ke?
2026-08-31 08:06:13
15
apis_zb
hafiz_zb :
sbb krjaan skrng ni krjaan munafik
2026-08-31 16:16:15
10
ramilah.mohd
Ramilah Mohd :
tengok negara islam layan org tua macam mana dibandingkan negara bukan islam sebab tu singapore maju hormat org tua
2026-08-31 13:48:42
10
pian_podi92
pian podi :
dy org tak siasat sangat sbb dan tua je.. kalau siasat kompom anak2 dy masuk dalam
2026-08-31 12:19:51
12
far1qkhan
AYET :
bekas pm singapura tak khiabat negara tak kaya kn kroni2nye..fokus utama pm singapura majukan singapura bkn majukn harta2 kroni nye..sendri pikir la ye
2026-08-31 15:59:38
12
pm_yoong
Mun :
Tak sama langsung. Lee dia senior dalam parti dan kerajaan. Tun menentang kerajaan dan pembangkang
2026-08-31 10:26:23
13
davidson_harley
Davidson Harley :
7 org anak billionaires… Sakau terbesar di dunia
2026-08-31 08:55:48
297
shfnxhwjwo
. :
Singapore is next level. Please don't compare it to malaysia.
2026-08-31 07:31:50
129
abuafifalkelantani
Buruh binaan :
Yg singapore tu tak menyusahkan orang
2026-08-31 09:52:20
65
haagendazs7296
Haagendazs :
sebak....mcm ni layanan pd PM yg byk jasa nya pd Malaysia... TunM sentiasa dlm hati rkyt Malaysia..tq TunM
2026-08-31 08:07:01
6
skanda69kumara
SK69 :
Yg satu tak songlap dan tak ada duit account berbilion2 dan yg satu lagi untung berbilion2 kekayaan termasuk anak2 sendiri. Satu Malaysia tahu dah bkn baru pun..
2026-08-31 07:53:40
16
To see more videos from user @irfarhanhusin, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About