@mahroshvlogs: ✏️🎁 Cute Sharpener Gift for Kids 🥰✨ Easy DIY Gift, Cute Stationery Gift, Fun Gift Idea for Kids : #kidsgift #cutegift #sharpeners #stationerygift #diygift : “Turn a simple sharpener into a cute little gift for kids! ✏️🎀” “A fun, useful & budget-friendly gift idea that kids will absolutely love! 💕 Perfect for school friends, birthdays, or classroom gifts. 🎁✨”

mahroshvlogs
mahroshvlogs
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 05:32:56 GMT
522478
13403
158
1000

Music

Download

Comments

abubaker.muhammad57
TF Tarkashi center :
boht acha bnaya he👍👍👍 lekin mere bacchon ne ek hi din mein iska oprate Karke dekhna hai ki mama Ne banaya kaise hai 😂😂😂😂😂
2026-08-31 06:42:22
123
saim.saad879
🥰🥰🥰 :
o Meri bahana isko sharpner kehte hain 😂😂😂😂😂
2026-08-31 10:08:07
28
amino.acid694
amino acid :
I will never waste my time on such activity ever
2026-08-31 15:26:29
7
muhammad.tahavur
Muhammad Tahavur :
just buy one from market!!!!😂
2026-09-01 11:22:18
1
salmanasif003
Salman :
paper tape
2026-09-01 08:24:58
1
gallery7866
Gallery by Asif Jewellrs :
apka ye lafz bohat acha lga Jo aap ne sharpner k liye use kia hy ,,traash,,
2026-08-31 07:28:50
10
ladu3837
Ladu 🤡😎 :
Dr tape
2026-08-31 15:39:28
1
kehkisha_kiran
kehkisha_kiran :
ufff rough
2026-08-31 18:14:41
1
marwamughal957
Marwa Mughal957 :
phli br kuch pasnd aya bht he acha bnya
2026-09-01 11:26:38
2
ashalabbas0891
Ashalabbas :
bht pyara bnaya api ap ny🥰❤️
2026-08-31 05:50:59
10
mughalqueen.123
innocent 😉 :
bht pyara bna pr hmary bchon ny shok shok sy pencil 1 din main hi khtm kr deni 😂
2026-08-31 06:35:31
20
roshanii567
خاک زادی :
masking tape
2026-08-31 06:08:06
6
cooking.with.sana25
Cooking with sana :
good 🥰 MashAllah 🥰
2026-08-31 06:43:13
5
muhammad.sufyaan058
Muhammad Sufyaan :
Masha Allah bacho ko in sub m Intrust hna chahye
2026-08-31 06:09:06
6
islamic6r1
🌺 :
hmary Pas atna fazool time ni hota 😂😂😂
2026-09-01 02:38:29
1
mishii.khan986
Mishii khan :
Amazing😍
2026-08-31 06:50:09
3
user3607452485491
عینم عدنان :
Ma Sha ALLAH, Superb 🌷🌷❤️❤️👍👍
2026-08-31 09:38:37
5
qaim_ali5122
Zidii🤫 :
itni mehnat s bnya bot pyra h but mry bchy ufff jb tk iska ek ek hissa kolygy ni unko skon ni ana😂
2026-08-31 15:07:33
5
bilal.aslam7280
Bilal Aslam :
cotten tape
2026-08-31 06:39:13
5
islamic_glow.0
Angel💞 :
Assalamualaikum guys! 🕊️🤍 Salaam ka jawab dena, intezar rahega 🌷
2026-09-01 10:12:14
1
matti.bhatti8
Matti Bhatti :
jitna kharcha inse per karna hota hai itni ki to dusri chijen a jaati hai jisse chijen use cal bhi aasani se ho jaati hai jitna kharcha is per karna hai isase
2026-08-31 15:43:11
2
ranamujeeb97
MUJEEB UL RAHMAN :
Video Zara aista banaya kare😂😂
2026-09-01 14:18:44
1
qurratulainjutt
Qurratulain Jutt :
suerb
2026-08-31 08:24:21
4
i.am.queen97
Pakeeza Pari :
dfa market mn bht achi achi variety mil jati hy
2026-08-31 22:19:12
1
eshaaldoll807gmail.com0
paridoll807gmail.com0 :
lag to bahut achcha raha hai lekin is KO torne m 1 minut Nahin lagayegi meri beti 😁😂🤣
2026-08-31 15:46:14
2
To see more videos from user @mahroshvlogs, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About