@sinar_my: Yang penting semua comel dan ada gelagat tersendiri 🫶🏻 #KITAFM2026 #Astro30 #HKHM2026 #fyp #anjing

SINAR
SINAR
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 06:39:36 GMT
143927
17476
103
982

Music

Download

Comments

rokiahh89
Miss Refetafa🔥 :
K9 bomba lebih kepada menyelamat mangsa... k9 pdrm more to tangkap penjenayah🥰
2026-08-31 08:08:06
827
_oktobe
oktober :
Anjing bomba xperlu ganas2, tugas dia bkn utk jumpa penjenayah, n saiz kecik biar senang nk masuk celah2 kecik... (secara logic)
2026-08-31 08:08:03
399
ardent564
Ardent56 :
Anjing polis utk kokak orang jahat. Besar gigi panjang. Kalau kne gigit mmg mengelupur beb. Anjing bomba untuk mengesan orang hilang/terperangkap. Mmg baka untuk menghidu. Saiz kecik jd boleh masuk kawasan sempit. Celah2 runtuhan dan sebagainya.
2026-08-31 08:26:27
78
ayuismail35
Ayu Ismail 🍉 :
kasut dah tinggal 3 jeee😂
2026-08-31 08:13:11
509
alinmar21
aKiF91 :
Bomba punya memang comel.. Tapi kalau jalankan misi sars antara terbaik di dunia tu..
2026-08-31 06:52:25
488
ruziazrul
che :
sebab K9 Bomba....follow semua K9 🥰 ...Blake N the Geng Tragedi Batang Kali...
2026-08-31 07:07:15
92
mimieanneliyann
Mimieanneliyann :
Ank manja mummy nk dukung 🤣🤭
2026-08-31 07:53:03
105
ladyizogie
Izogie :
Lab Retriever & Spanish Springer Spaniel specialty utk SAR, forensik & menghidu. Belgian Mallinois trained to be a killer/attack dog.
2026-08-31 09:17:26
10
rithaa470
Rithaa :
TQ, Salute to all four legs hero & Frontliner Team❤️❤️❤️
2026-08-31 08:45:40
0
..matt46
ₘₐₜₜ₄₆🍉 :
k9 bomba kene cute2 sebab kalau cari org hilang bila mangsa nampak dia xtakut😂
2026-08-31 07:51:45
62
shifabirdsnest2
Shifa Birdsnest2 :
Hahaha bukan sebb comel . Tapi berbeza kepakaran. 😍
2026-08-31 08:34:15
16
aircoklat374
melati :
dikk tgok skop kerja klau bdan besar duk tpat sejuk klau bdan comel kerja area alam dik tumpang lalu🤣🤣
2026-08-31 07:47:54
37
teneezura
miss_tene🍒 :
semua anjing k9 ada kehebatan tersendiri. respect semua anjing k9🥰
2026-08-31 07:43:18
19
beccabae92
beccabae92 :
Mesti la kena comel ii habuan pujuk orang
2026-08-31 08:25:23
7
indra_mirda
InDrA_MiRDa :
k9 bomba x brapa nk k9 vibe dia ek😂
2026-08-31 07:21:43
11
aisyahakimi97
Umi Si Rizqi 🤍🤎 :
Apa2 pun kita tetap respek kerja2 abg2 bomba, mereka hebat✨
2026-08-31 07:03:02
9
aqu79532
AQU :
we're is the spesial about that
2026-08-31 06:48:01
1
annetarmizi
𝐴𝑛𝑛𝑒 𝑇𝑎𝑟𝑚𝑖𝑧𝑖 :
erm... k9 bomba dengan kasut tercabut nya 😂😂😂 haish...... pakai reben pink nnt br tahu🤣🤣🤣
2026-08-31 08:06:29
3
hanarinaplussizes
hanarinaplussize :
fungsi xsama tp comeyyyy semua
2026-08-31 08:08:51
1
emi.ikon.ameerah
Emi 💚 :
yg depan nampak garang betul, yang belakang tu biasa la... bombaaaaaa 😂
2026-08-31 08:27:00
1
rheasmum
Mak Rhea :
Bomba penting misi cari dan selamat. K9 perang ko kena target mmg sah sah ‘selamat’ 🤣🤭
2026-08-31 08:09:29
2
adminmisirakyat8836
admin misi rakyat food deliver :
🐶alamak... kasut aku ... waktu² ni laaa... dia pon
2026-08-31 06:48:52
3
sheikh_al_aboy
sheikh Al Aboyyy :
k9 bomba bkn utk fighter xp pngesan yg baik,bleh masuk celah tmpt smpit sbb to kecik..
2026-08-31 08:34:39
1
mahila9021
Mahila Yaacob :
Panas konoha
2026-08-31 06:48:17
2
yushch806
Raischa :
K9 bomba kan mission dia selamatkan mangsa..sb tu la lembut jeee 😂
2026-08-31 07:59:40
2
To see more videos from user @sinar_my, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About