@yoloisofficial: Part 7 | Majulah anak Malaysia🫡 #comedy #funny #sabahaninsingapore #viral #yolois

yoloisofficial
yoloisofficial
Open In TikTok:
Region: SG
Monday 31 August 2026 06:52:22 GMT
67826
6394
275
1030

Music

Download

Comments

hirolaw81
deff garcia :
wooooooohhhhh😂😂😂😂😂😂
2026-09-01 02:00:19
0
rychllydia
Feby_🌸🕊️ :
Motivasi dia salary🤭
2026-08-31 15:56:58
32
evelynnai_
依妃玲 | Eve 🌸 :
Tiap2 jumaat and PH ja penat 🤭
2026-08-31 11:13:09
35
dupangz
ₙₒ ₙₐₘₑ :
boleh meh keluar masuk sg? tiada apa2 undang2 kah pasal malaysian yang kerja sana?
2026-08-31 08:11:57
45
mystory3008
my story :
Sya tdur 4 jam ja boss 😂😂😂... Balik jam 10mlm,smpai rumah jam 12 mlm.. Tidur jam 1 atau lebih, bangun jam 5 pagi, Jalan kerja jam 5:30... 😂😂😂
2026-09-01 08:06:48
7
ainwawa23
💕 Ain Wawa 💕 :
mari bha join kami setiap jumaat saja 😅
2026-08-31 10:11:54
7
leongannaanne
ayisah :
aku pun jilos sama diaorang yang tiap hari keluar masuk ,,,aku yang cuti seminggu sekali nak masuk Johor pun mahu nangis ooooo
2026-08-31 07:56:59
13
eeee.kaaaa
ℯℯℯ.𝓀𝒶𝒶𝒶 :
Hmm jm3 selalu bngun😌
2026-08-31 07:50:44
11
zara_zaty
ZARA_ZATY¥¥🥰 :
x apa dh biasa balik 12 mlm... pukul 2 pagi bagun gerak ke CIQ..
2026-08-31 12:11:45
5
bungapurple88
Bᵤₙgₐ ₚᵤᵣₚₗₑ :
Apa bole Buat la
2026-08-31 14:33:50
1
daddydaraangoi_sarani789
𝔻𝕒𝕕𝕕𝕪𝔻𝕒𝕣𝕒𝔸𝕟𝕘𝕠𝕚 :
paling bansik sa rabu sama jumaat. bilalah ubah sistem biar tidak jem lagi
2026-08-31 11:53:24
1
encik_ubi
Encik Ubi :
mai belum lagi kau nampak tu amoi batu pahat-sg-batu pahat hari2 pulang balik mai 100km lebih naik motor🤣🤣 3 tahun lebih sudah
2026-08-31 10:55:03
6
skc_jane
Jane Chin456 :
Naaa baru ada lagi yang sanggup jalan kaki balik JB dr SG lps karaja... Matainaa😱😱😱😱
2026-08-31 12:22:55
1
joejayden171122
✨Fatin💞Zinzu✨ :
Tq Bro 4 years sudah ni begin Bosd🤨
2026-08-31 13:32:41
1
acai9003
acai :
Sabtu seja baru balik awal🥴
2026-08-31 14:41:06
1
lemontehping1
🖤 :
hadir jb sg sg jb haha
2026-08-31 14:16:55
1
ivahae4
y00ng :
paling bikin stress hari jumaat banyak betul org sg keluar pergi JB dan jalan jem,berbaris tunggu bas banyak betul perfume bercampur yang tercium🤣🤣
2026-08-31 08:03:31
6
leo.expresso23
3❤️Miracle :
Ohh kau pulak tu yg selalu sy npk berdiri tungu bas CW😂😂
2026-08-31 15:38:08
1
faz78784
Faz :
sekrang keluar masuk singapor suda x sama mcm dulu.. perjalanan cepat, sistem bas semakin efisien dan lagi x lama lagi Start dah MRT keluar masuk jb-sg... jadi nanti ada MRT, Train dan bas.. baris pun lancar ja skrng.. jam7 sampai kastam JB, sampai singapor sarapan dulu, sempat lagi sampai tempat kerja sebelum jam9. dengan gaji rm400sehari, ot sampai MLM rm800, jadi sangat berbaloi laa rasanya😌😌
2026-08-31 23:16:34
1
frenlly88
Frenlly :
Hahahah panat tapi siok 🤣🤣🤣🤣
2026-08-31 14:36:47
1
forhisspamonly
toffu☆ :
indaaaaaaaaa, ada suda train direct ok bai.
2026-08-31 14:07:32
1
dotfm_studio
dotFMstudio® :
Alhamdullilah sudah 26 tahun ulang alik.🤟
2026-08-31 21:10:04
1
nellieminellie
Nellie ᥫᩣ :
hadir keluar masuk negara org 🙋‍♀️
2026-08-31 11:13:37
1
To see more videos from user @yoloisofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About