org nak berniaga dia nak berniaga.asal boleh..kesian org yg beli
2026-08-31 08:24:51
8
BENANG MERAH :
wat malu je masuk AEON niaga . tapi asal boleh... dia ingt org DTG gigi pirana gaknya😅🤣
2026-08-31 09:50:01
8
RehanKamal :
Kpd peniaga,tlng la rasa dulu mknn anda sblum di jual.klau tk reti msk,jgn berniaga😂
2026-08-31 22:13:30
1
qalisyah_umairah :
asal boleh je ek... hilang selera nk mkn🤭
2026-08-31 08:15:20
4
simple_boyz5 :
2026-08-31 10:42:25
0
Tyshaaa :
Bang sya jumpa kembar abg 😂
2026-08-31 09:49:09
1
sarimah :
beli kt warong tepi jalan lg sedap
2026-08-31 13:26:23
0
wan :
Aeon mana... takutt terbeli..🤔
2026-08-31 12:42:21
0
𝕵𝖆𝖎 :
cuba beli nasi lemak kt eon 🤣
2026-08-31 14:59:46
0
manis86 :
yes mknn aeon Sy pernah report ke office utk handle Hal ni...
kalau x memang dpt food yg ntah apa² customer dtg nak mkn bayar bkn free....
2026-08-31 09:22:36
1
💕Razidahdevi :
klu tgok yg da siap pack2 cmtu kt aeon mmg xkn beli.. sah2 da sejuk keras la.. bihun ke nasi goreng je mmg xkn beli .. klu nk beli yg order bru goreng tu bru ok
2026-08-31 13:37:16
0
💜𝐃𝐚𝐤𝐤.𝐄𝐢𝐲𝐝𝐚𝐚™️💜 :
adehhh apa ni
2026-08-31 11:22:08
0
🍭 SWEET>Ly Ly 🌷 :
kadang pelik sape yang masak mee hoon ni xrase
2026-08-31 10:04:59
0
Sarimah Ahmad :
byk2 sabar itulah bukan rezeki utk dimakan
2026-08-31 09:51:52
0
Nurul_Isma :
Tak jadi nk gi mkn kat AEon..ingat esok nk gi Aeon shooping sambil mkn2 bwk ank2..takut jadinya nk mkn kat 😂😂😂😂situ
2026-08-31 11:21:07
0
Noraini :
gamaknye ambik yg kering terus masok dlm kuah tumis..tanpe rendam ato celo kjp dgn ayo paneh...😁bagi org yg masak tu mkn balik😂
2026-08-31 13:16:03
0
Shaa :
mknn aeon mmg teruk.buatla keje elok2, benda org nk mkn kot
2026-09-01 00:23:35
1
𝐋𝐲𝐧𝐱🥀 :
first ni dapat apa..
2026-08-31 07:03:59
4
kelol :
Pergi cashier mintak refund tak? Tak pon infom mee tu keras 😂
2026-08-31 09:04:43
0
Kireina Imushi :
x iklas menjual
2026-09-01 03:03:00
0
❤️ANIE❤️ :
😂
2026-09-01 03:01:05
0
~FA14🇪🇸~ :
First
2026-08-31 07:03:59
0
To see more videos from user @abangupinipin, please go to the Tikwm
homepage.