@abangupinipin:

Abangupinipin
Abangupinipin
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 07:00:29 GMT
56586
1230
139
103

Music

Download

Comments

noresya261
saya :
mmg teruk mkanan kt aeon
2026-08-31 08:24:15
26
00bananaa00
🍌ʙᴀɴᴀɴᴀ🍌 :
Confirm dia tak rendam bihun tu 😂
2026-08-31 08:01:00
16
rokiah.jusof0
Rokiah Jusof :
org nak berniaga dia nak berniaga.asal boleh..kesian org yg beli
2026-08-31 08:24:51
8
benangmerah02
BENANG MERAH :
wat malu je masuk AEON niaga . tapi asal boleh... dia ingt org DTG gigi pirana gaknya😅🤣
2026-08-31 09:50:01
8
rehankamal97
RehanKamal :
Kpd peniaga,tlng la rasa dulu mknn anda sblum di jual.klau tk reti msk,jgn berniaga😂
2026-08-31 22:13:30
1
qalisyah_umairah
qalisyah_umairah :
asal boleh je ek... hilang selera nk mkn🤭
2026-08-31 08:15:20
4
simple_boyz5
simple_boyz5 :
2026-08-31 10:42:25
0
fatiyhaa_0
Tyshaaa :
Bang sya jumpa kembar abg 😂
2026-08-31 09:49:09
1
sarimah_70
sarimah :
beli kt warong tepi jalan lg sedap
2026-08-31 13:26:23
0
wan40941
wan :
Aeon mana... takutt terbeli..🤔
2026-08-31 12:42:21
0
jaiibotakk
𝕵𝖆𝖎 :
cuba beli nasi lemak kt eon 🤣
2026-08-31 14:59:46
0
noorsuhadamdjamil
manis86 :
yes mknn aeon Sy pernah report ke office utk handle Hal ni... kalau x memang dpt food yg ntah apa² customer dtg nak mkn bayar bkn free....
2026-08-31 09:22:36
1
fairuza487
💕Razidahdevi :
klu tgok yg da siap pack2 cmtu kt aeon mmg xkn beli.. sah2 da sejuk keras la.. bihun ke nasi goreng je mmg xkn beli .. klu nk beli yg order bru goreng tu bru ok
2026-08-31 13:37:16
0
cikk.eiyda
💜𝐃𝐚𝐤𝐤.𝐄𝐢𝐲𝐝𝐚𝐚™️💜 :
adehhh apa ni
2026-08-31 11:22:08
0
nellyoktober
🍭 SWEET>Ly Ly 🌷 :
kadang pelik sape yang masak mee hoon ni xrase
2026-08-31 10:04:59
0
sarimah.ahmad8
Sarimah Ahmad :
byk2 sabar itulah bukan rezeki utk dimakan
2026-08-31 09:51:52
0
nurulisma333
Nurul_Isma :
Tak jadi nk gi mkn kat AEon..ingat esok nk gi Aeon shooping sambil mkn2 bwk ank2..takut jadinya nk mkn kat 😂😂😂😂situ
2026-08-31 11:21:07
0
norainimasuan
Noraini :
gamaknye ambik yg kering terus masok dlm kuah tumis..tanpe rendam ato celo kjp dgn ayo paneh...😁bagi org yg masak tu mkn balik😂
2026-08-31 13:16:03
0
shaminho_lee
Shaa :
mknn aeon mmg teruk.buatla keje elok2, benda org nk mkn kot
2026-09-01 00:23:35
1
nyxyrascc
𝐋𝐲𝐧𝐱🥀 :
first ni dapat apa..
2026-08-31 07:03:59
4
kelolkhai
kelol :
Pergi cashier mintak refund tak? Tak pon infom mee tu keras 😂
2026-08-31 09:04:43
0
kireina.imushi
Kireina Imushi :
x iklas menjual
2026-09-01 03:03:00
0
aniedinfmly
❤️ANIE❤️ :
😂
2026-09-01 03:01:05
0
fernando_alonso3314
~FA14🇪🇸~ :
First
2026-08-31 07:03:59
0
To see more videos from user @abangupinipin, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About