@ainaabdulofficial: vlog kalini panjang sikit.. tengok sampai habis ya😻 ada anak2 kat hujung tuuuu.. tq team glam sayaaa 🫶 @amazaeofficial @bobocinta @paleelits #fypシ #fyp #ainaabdul #merdeka69

ainaabdulofficial
ainaabdulofficial
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 07:09:26 GMT
37569
4245
120
78

Music

Download

Comments

gepukhangat
gepukhangat :
tak pernah kacau orang , tak pernah amik tahu hal orang , tak pernah sombong dengan peminat , always smile eventho ramai yang tak suka dia , yang tikam belakang dia , inilah AINA ABDUL 🔥
2026-08-31 07:31:37
321
hafz_shah
pipse :
jgn kacau mummy i😠
2026-08-31 07:47:18
82
mtbr.tasnim
mtbr.tasnim :
One question: is Aina’s favourite colour red?
2026-08-31 11:32:37
4
zeraaaaaaa
zeraaaaaaa :
Sbjik mata ainaaa. Btl laa awk ne ank aina abdul 😍🥰
2026-08-31 09:06:30
43
mfms_35
V I O :
wlpon vlog ni simple but i love itt comachhh🔥
2026-08-31 08:45:09
2
raja.mafliza
RAJA MAFLIZA :
"THE GOLDEN VOICE"
2026-08-31 10:08:38
1
kamsiahosman63
K.kam 63 :
Cantik baju,,, mcm puteri saadong.🥰🥰🥰
2026-08-31 07:16:47
24
piaamsyar1987
Pia Amsyar :
just do what you do best Aina 💪
2026-08-31 07:18:30
2
sitinor259
Nur90 :
💐& hug for you.have a good rest.we love 🤍 u trilion.do the best 4 eurovision Asia🔥🔥
2026-08-31 10:41:01
1
puutihhhh
Si Putih :
Sampaj Dataran merdeka at 10pm dah penuh, lepak nun jauh disana.. 1215am ramai beransur balik, aku kedepan.. Dapat dekat stage dan time tu Aina performed KAMU! Puaaaass. 3am ke Bkt Bintang. busker dh tak de.430am naik mrt ke putrajaya. Round2 je tgk org tido. 6am balik. Tido. 😁 My Merdeka 2026
2026-08-31 10:05:32
11
farah.husin
FHꨄ︎ :
Mak2 kucing bila jumpa anaknya suara auto begitu kannnn
2026-08-31 08:57:48
5
iilovehawaa
yogurttt :
haii kakak ainaa i mlm tdi hehehe love sngt ii wehhhhh 💗💗💗💗
2026-08-31 10:12:00
5
yonagreeness
Yon Agreeness :
Cantik kak Aina CANTIK
2026-08-31 09:28:08
5
twozerosix20
Twozerosix :
Dorang tau x mama dorang penyanyi terkenal Malaysia? 😁
2026-08-31 08:27:46
5
talinasarah
Talina Sarah :
Kalau di Brunei baju Aina Abdul ni boleh dah dipakai untuk Majlis Malam Berbedak 🤩
2026-08-31 09:33:33
5
vinicryl
cyj🌠 :
Love ainaaa
2026-08-31 07:15:36
10
pipieyy0
𝙁𝙔. 🦋✨ :
hi kak aina🥹❤️
2026-08-31 07:12:32
6
fikahanwar20
Fikah Anwar Mawar Merah :
Eri ni msti dulu kameraman ni.jenis xleh tgk kamera ke tu❤️moga anak2 jaga mama dgn sebaiknya..doa utk mama terus terbang tinggi tau Susu,Eri dan Orked..Dalam kenangan Hiro (hero pertama mama)
2026-08-31 07:22:33
7
..ryukendo
noraaza :
Akak Dr dulu mmg support aina
2026-08-31 11:28:25
3
fafah_farah
Fafahfarah :
OKed keluarkan suara perut aje😂
2026-08-31 11:18:45
2
syzwnisbri_
Syzwnisabriジ :
cantiknyaaaa
2026-08-31 10:06:16
1
ohhjaden
ohhjaden :
Suka la vlog camni. Genz angat
2026-08-31 11:27:46
1
hakimy_mohamad
Hakimy Mohamad :
cantik la baju ni
2026-08-31 11:25:34
1
she_polkadot
❤︎ :
xda lagu dah , sambil geleng kepala HAHAHAHHAAHHAHAHAHA 😭😭
2026-08-31 09:37:32
4
To see more videos from user @ainaabdulofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About