@berryfix.my: Aku: betul ke ehh keputusan aku ni, tapi sempat lagi kan nak cau 😭😂 #berryfixrepair #officehumor #pov #contentonly #kedairepairphonesentul

berryfix.my
berryfix.my
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 07:26:56 GMT
286690
30891
301
5209

Music

Download

Comments

paraparapumpkin
miss pumpkin :
klau company Tu slalu open job... company Tu problem
2026-09-01 23:37:02
1446
gg742s
️ :
me as internship be like : 😭😭😭😭😭
2026-09-02 03:24:54
0
ajeemmm_
ajeemmm_ :
dalam situasi ni.. baru masuk kerja baru tau satu deparment dalam notice period.. 10hb ni dorang dah habis notice😭 tinggal aku sorang je siau😭
2026-09-01 14:18:10
656
maomao_nyiow
Maomao_Nyiow :
aku pun xleh tahan.. 5 org berhenti sebelum aku masuk.. dari pekerja ada 8 org, jd 4 org. 2 pekerja baru, 1 pekerja dalam masalah tekanan dan jd punching beg management, 1 lg senior yg dh lali dengan tekanan. in 2 months, 2 org nk berhenti serentak, dan tinggal aku ngn senior tahan tekanan. Nahh, I Dont Want to be next punching beg from management yg mikromanage things too much, and those yg bukan bos, tp Act like a boss, more than 2 people, bruhh.. tiring eh.. dh la x proper ajar aku masuk, and force me to catch up like 5 org punya kerja serentak + kerja2 lain yg merepek dan old millinials punya pemikiran.. you know what.. 1 more Month, and I Want to resign. Sbb ni la knp ramai berhenti.. 😏
2026-09-01 19:58:04
130
lqmn.7
Bro :
You’re cooked
2026-09-02 03:56:52
0
na_biill
نبيل :
Run boy! find a new place
2026-09-01 12:28:49
0
ereds08
(€py_08) 🇲🇾 :
management problem 🤣🤣🤣
2026-09-02 04:49:09
0
supercoldslurpee
slurpee :
Jangan takot.. sy pon mcm ni dulu.. still bertahan more than 5 years.. lepas semua seniors resigned, sy jadi punching bag boss toxic until now.. sy serahkan semua pada Allah segala perbuatan khianat dia 😃☝🏻
2026-09-02 01:54:29
347
14m4dm1n
14m4dm1n :
stay focus & grab opportunities
2026-09-02 02:30:13
0
zedrealtalk
Zed :
Aku pernah juga. Harini masuk kerja, haritu jugak 7 orang resign serentak hari yang sama. Rupanya, dorang memang plan nak resign ramai2 sebab tempat tu toxic jadi dorang tunggu aku ganti diorang. Memang betul, 9 tahun aku bertahan di company tu, memang toxic. Now, aku resign, aku terfikir kembali, oh begitu pulak sebab dia kenapa ramai2 resign.
2026-09-02 04:17:03
15
khisshenraj2
Khisshen Raj :
gain experience lepas 3 tahun cau masuk kilang lain. kalau environment dia sama juga proceed cari kilang lain. sekarang menjilat menang dengan kemahiran
2026-09-02 03:35:36
6
ellanart216
Adam :
Lepastu baru sedar yang tempat dia kerja tu adalah antara red flag company 😂
2026-09-01 08:40:59
98
dfoodi7543
Usern0tfound333 :
Kes resign ni selalu di sebabkan oleh kurang senang dgn cara microManage Manager , atau toksik di tempat keje ,
2026-09-01 18:46:53
149
weirddda
rinz :
bulan 10 ni aku nk resign😔tolongla eh september cepat sikit abes😂
2026-09-01 22:48:24
38
eyyoooo
Aru’ :
boss toxic na matiiii
2026-09-02 00:52:52
8
yefuy1
WAFiQ USAHA :
kita semua, jangan tinggal solat ya. Solat taubat jgn lupa ye . Jaga juga apa yang kita taip… kadang satu ayat pun boleh bagi kesan pada diri dan orang lain. Kita semua bakal jenazah, dan tak tahu bila masa Allah jemput. Sekurang-kurangnya bila sampai waktunya, kita pergi dalam keadaan jaga solat dan jaga ayat kita - insyaAllah tak menyesal nanti. 👍🏻
2026-09-02 06:07:29
15
hazeem.syhr
hazeem.syhr :
Aku yg intern pun sama , kitchen aku 4 org resign dalam bulan yg sama , intern tinggal aku😭
2026-09-01 23:48:18
15
wira.kuda
Wira Kuda :
haha aku pernah. sebenarnya employee retention ni signal yg agak besar...
2026-08-31 23:35:39
167
kencur042
🐣cit cit cit🐥 :
Mcm mne boleh tukar² keje ekk.. Setakat hantar nama je kt company.. Keje beberapa bulan pastu berhenti.. Tkde pendirian ke.. Tempat keje aku ok je kejenye cuma org atasan je tk ok.. Sv aku pn tk ok.. Tp aku tetap terus kn juga keje situ.. Nk cari tempat keje lain da mls.. Lantak sama depa laa nk buat ap pn.. Toksik ke ap ke yg penting aku buat keje aku.. Setiap bulan gaji masuk wlupun tk seberapa
2026-09-02 01:17:37
5
adamfred_baybay
It's Fredd :
Seminggu masuk intern semua HOD dan few staff cau🙂. Kena cover banyak kerja macam permanent staff and kena hold cuti. Sebelum cau HOD takdak bagi proper training untuk kenal sistem pun. Day 3 dah kena ganti duit depo hilang walaupun memang tak handle deposit hanya kerana masuk shift tu ja kena ganti. (Btw intern as receptionist hotel🥰)
2026-09-02 02:35:12
15
pucipuci.cute
PUCI PUCI :
Apa lagi, lepas rehat pandai2 la. 1st day jangan bawa bag sangat. Phone masuk poket. Tak nampak sangat.
2026-09-01 20:32:16
100
_fna3
♡ :
Pernah dulu kira first job after intern, baru masuk kerja dah rasa overwhelm pastu bila lepak dengan colleague diorang cerita ada 3 orang sebelum saya masuk dah resign, ada yang dah tender... end up kita resign masa probation (demi mental health)
2026-09-01 16:43:06
13
To see more videos from user @berryfix.my, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About