inilah keadaan saya masa anak sulung saya meninggal pada 22.04.2026. Semua kata saya nampak tenang. Padahal saya tengah usaha kuat demi suami dengan anak bongsu saya. Kalau saya pun rapuh macammana saya nak pegang 2 insan yang masih disisi ni.
2026-09-01 11:17:42
2
kakliss ku kait :
Selepas sebulan 😭😭
2026-09-02 13:39:10
0
KechikMash :
Kalau org yg kita percaya tu la yg 😔….
2026-09-02 14:13:53
0
ieza lubuk online :
masa dr sahkan suami dah meninggal saya terkaku diam lepas jenazah dikebumikan kakak peluk saya masa tu barulah pecah emapangan air mata saya sakitnya Allah saja yang tau.
2026-08-31 09:42:12
5
_𐌙enn🚀 :
Tapi kdg bila luah, boleh jd tiada spe yg peduli, dan benar2 fhm. Dan akhir skli dianggap lemah. Jadi plihan yg ada pendam
2026-08-31 13:04:57
2
narizar :
Saya telah dan sedang melalui situas ini. Sukar nak diluahkan dgn kata2. Org luar nampak saya kuat, sabar . Hakikatnya jiwa saya kosong, sunyi mental saya koyak.Hidup saya hilang arah.Sudah 8 bulan arwah suami tinggalkan saya. Tiada hari tanpa air mata. Tiak tahu nak curahkan semua ni pada siapa.Bohonglah kalau diri ni mampu nak hadapi semua tu. Bkn x ikhlas dan redha tp keadaan yg memaksa,😭😭😭😭
2026-09-02 07:20:06
0
shana_farzana :
sy xde delayed grief .. tp lepas arwah ayah pergi sy rasa ad bhg diri sy rasa kosong n sunyiii sgtt … bile rasa rindu sy nangis tp after tu i stop menangis sbb sy kene kuat utk my mom kalau dy tgk kitorang ngis dy msti lg sedih kan .. so, i keep telling my self kene kuat jgn menangis tp kalau sorg2 i akn menangis jgk 🥺.. rindu dgn org yg dah xde tu sgt mnyakitkan 💔
2026-09-01 08:05:13
3
Nsa_84 :
Nie nama ya emotionally numb. Dia x dapat nak process sedih gembira and perasaan dia.
2026-08-31 10:40:00
1
otennnn👻 :
mohon izin save/post gmbr ni
2026-09-01 10:04:03
0
nieatieyla :
sya x de sape2 nk luah kn..semua pendam sendri...sumpah skit😭😭
2026-09-01 11:46:44
0
mamarifq17 :
@mamarifq17: Sy sdg alami situasi ni.semua org nampak sy kuat.waktu arwah anak sy di forensik,sy masih boleh bercerita dan bercakap dgn kawan2 n sedara mara yg dtg ziarah malam tu.adakala blur,lost,x percaya..ntah la.skrg dh 43 hr anak sy pergi.
2026-09-01 15:07:04
0
misza natasya :
betol..orang nampak saya ok tp sebenarnya jiwa saya kosong..saya hilang kakak..hilang adik2 dan skrg hilang mak,,mmg bole mental diri kita klu x kuat😭😭 tolong doa kan saya roslina binti abdul untuk kuat terima semua ujian ni,,sebab saya masih ada ayah yg sakit harus saya jaga
2026-09-01 04:22:15
0
Conscha77 :
Sy antara yg alami delayed grief. Slps hampir 2 bln baru rs nak nangis yg x siapa boleh hentikan
2026-09-01 03:35:27
0
NoName42Day :
Arwah abah pergi 10 bulan lepas...lepas tu di uji abg kedua pergi di jemput ilahi 3 mggu lepas....aku harap aku kuat....
2026-08-31 14:33:32
0
Amali-Nuh :
4 tahun delayed . 😭
2026-08-31 11:03:50
0
fie :
sumpah sakit 😔
2026-08-31 09:33:31
0
yusfaniza :
aamiin
2026-08-31 08:10:18
0
𝔰𝔲𝔯𝔦𝔞𝔱𝔦🕊️ :
mula2 memang rasa sedih masih boleh di tahan...tapi bila kita duduk sorang diri perasaan sedih tu mula dtang
2026-08-31 10:02:18
3
Shima Ima :
🥰🥰🥰
2026-08-31 07:46:10
0
IcedVanillaLatte✨ :
😁😁😁
2026-08-31 22:00:25
0
ainijml6 :
😭
2026-08-31 15:55:48
0
yanaaa07 :
@نورفاشا @Airinn aq adaa
2026-09-01 14:34:57
2
LUV❤️🔥 :
Waktu hari Suami berpulang pergi..
Saya tenang.. sangatttt tenang..
Sbb sy dh "bersedia" dgn kemungkinan itu..
Sehinggalah pd hari ke 8 beliau tiada.. anak² dh mula bekerja semula.. rmh kosong..
Sprti biasa.. bangun dr tidur..
Sy tgk di sebelah.. DIA TIADA.. Sy panggil² namaNya.. bkn sekali 2..bnyk kaliii..
Sy hairan.. kenapa beliau x sahut panggilan Sy pagi tu..😔sdgkan beliau adlh org yg cpt merespon klu Sy mencari..
Tiba² dlm benak sy terlintas "tatapan terakhir" sy sblm kain kafan menutupi seluruh wajahNya..
Dan waktu itu..
TANGISAN BERAT YG SAYA SIMPAN SLM BBRP HARI SBLMNYA.. terlerai juga..
Baru sy sedar.. DIA DH TIADA..😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-01 01:17:46
2
To see more videos from user @hurtvibes2, please go to the Tikwm
homepage.