@hurtvibes2: #hurtvibes #foryoupage #foryou #fyp #fypシ゚

𝐖𝐨𝐫𝐝 𝐎𝐟 𝐇𝐞𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠𐚁
𝐖𝐨𝐫𝐝 𝐎𝐟 𝐇𝐞𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠𐚁
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 07:29:26 GMT
28179
3213
33
296

Music

Download

Comments

cikaya_sambalopah
Zarazqi.Ready To Eat :
inilah keadaan saya masa anak sulung saya meninggal pada 22.04.2026. Semua kata saya nampak tenang. Padahal saya tengah usaha kuat demi suami dengan anak bongsu saya. Kalau saya pun rapuh macammana saya nak pegang 2 insan yang masih disisi ni.
2026-09-01 11:17:42
2
fbkaklissbundle
kakliss ku kait :
Selepas sebulan 😭😭
2026-09-02 13:39:10
0
kechikmash
KechikMash :
Kalau org yg kita percaya tu la yg 😔….
2026-09-02 14:13:53
0
iamieza25
ieza lubuk online :
masa dr sahkan suami dah meninggal saya terkaku diam lepas jenazah dikebumikan kakak peluk saya masa tu barulah pecah emapangan air mata saya sakitnya Allah saja yang tau.
2026-08-31 09:42:12
5
_y3n53
_𐌙enn🚀 :
Tapi kdg bila luah, boleh jd tiada spe yg peduli, dan benar2 fhm. Dan akhir skli dianggap lemah. Jadi plihan yg ada pendam
2026-08-31 13:04:57
2
narizar3
narizar :
Saya telah dan sedang melalui situas ini. Sukar nak diluahkan dgn kata2. Org luar nampak saya kuat, sabar . Hakikatnya jiwa saya kosong, sunyi mental saya koyak.Hidup saya hilang arah.Sudah 8 bulan arwah suami tinggalkan saya. Tiada hari tanpa air mata. Tiak tahu nak curahkan semua ni pada siapa.Bohonglah kalau diri ni mampu nak hadapi semua tu. Bkn x ikhlas dan redha tp keadaan yg memaksa,😭😭😭😭
2026-09-02 07:20:06
0
shana_farzana
shana_farzana :
sy xde delayed grief .. tp lepas arwah ayah pergi sy rasa ad bhg diri sy rasa kosong n sunyiii sgtt … bile rasa rindu sy nangis tp after tu i stop menangis sbb sy kene kuat utk my mom kalau dy tgk kitorang ngis dy msti lg sedih kan .. so, i keep telling my self kene kuat jgn menangis tp kalau sorg2 i akn menangis jgk 🥺.. rindu dgn org yg dah xde tu sgt mnyakitkan 💔
2026-09-01 08:05:13
3
nsa_1984
Nsa_84 :
Nie nama ya emotionally numb. Dia x dapat nak process sedih gembira and perasaan dia.
2026-08-31 10:40:00
1
fthnmhmd17
otennnn👻 :
mohon izin save/post gmbr ni
2026-09-01 10:04:03
0
nieatieyla
nieatieyla :
sya x de sape2 nk luah kn..semua pendam sendri...sumpah skit😭😭
2026-09-01 11:46:44
0
mamarifq17
mamarifq17 :
@mamarifq17: Sy sdg alami situasi ni.semua org nampak sy kuat.waktu arwah anak sy di forensik,sy masih boleh bercerita dan bercakap dgn kawan2 n sedara mara yg dtg ziarah malam tu.adakala blur,lost,x percaya..ntah la.skrg dh 43 hr anak sy pergi.
2026-09-01 15:07:04
0
misza_natasya
misza natasya :
betol..orang nampak saya ok tp sebenarnya jiwa saya kosong..saya hilang kakak..hilang adik2 dan skrg hilang mak,,mmg bole mental diri kita klu x kuat😭😭 tolong doa kan saya roslina binti abdul untuk kuat terima semua ujian ni,,sebab saya masih ada ayah yg sakit harus saya jaga
2026-09-01 04:22:15
0
contessa77g
Conscha77 :
Sy antara yg alami delayed grief. Slps hampir 2 bln baru rs nak nangis yg x siapa boleh hentikan
2026-09-01 03:35:27
0
noname42day
NoName42Day :
Arwah abah pergi 10 bulan lepas...lepas tu di uji abg kedua pergi di jemput ilahi 3 mggu lepas....aku harap aku kuat....
2026-08-31 14:33:32
0
sanassa_91
Amali-Nuh :
4 tahun delayed . 😭
2026-08-31 11:03:50
0
user30851609
fie :
sumpah sakit 😔
2026-08-31 09:33:31
0
yusfaniza
yusfaniza :
aamiin
2026-08-31 08:10:18
0
suriatijaafar
𝔰𝔲𝔯𝔦𝔞𝔱𝔦🕊️ :
mula2 memang rasa sedih masih boleh di tahan...tapi bila kita duduk sorang diri perasaan sedih tu mula dtang
2026-08-31 10:02:18
3
imaimani78
Shima Ima :
🥰🥰🥰
2026-08-31 07:46:10
0
shrh28_94
IcedVanillaLatte✨ :
😁😁😁
2026-08-31 22:00:25
0
ainimdnor
ainijml6 :
😭
2026-08-31 15:55:48
0
3oo175
yanaaa07 :
@نورفاشا @Airinn aq adaa
2026-09-01 14:34:57
2
kakluv01
LUV❤️‍🔥 :
Waktu hari Suami berpulang pergi.. Saya tenang.. sangatttt tenang.. Sbb sy dh "bersedia" dgn kemungkinan itu.. Sehinggalah pd hari ke 8 beliau tiada.. anak² dh mula bekerja semula.. rmh kosong.. Sprti biasa.. bangun dr tidur.. Sy tgk di sebelah.. DIA TIADA.. Sy panggil² namaNya.. bkn sekali 2..bnyk kaliii.. Sy hairan.. kenapa beliau x sahut panggilan Sy pagi tu..😔sdgkan beliau adlh org yg cpt merespon klu Sy mencari.. Tiba² dlm benak sy terlintas "tatapan terakhir" sy sblm kain kafan menutupi seluruh wajahNya.. Dan waktu itu.. TANGISAN BERAT YG SAYA SIMPAN SLM BBRP HARI SBLMNYA.. terlerai juga.. Baru sy sedar.. DIA DH TIADA..😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-01 01:17:46
2
To see more videos from user @hurtvibes2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About