@501awani: Kawasan dengan bacaan Indeks Pencemar Udara (IPU) mencecah 500 akan diisytiharkan darurat oleh Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA). #AWANInews

🇲🇾Astro AWANI🇲🇾
🇲🇾Astro AWANI🇲🇾
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 31 August 2026 07:32:40 GMT
170095
7909
202
1405

Music

Download

Comments

joshua.k..inderji
Joshua, K. Inderjit Singh :
I thought it was 300, where did this 500 come from?
2026-08-31 14:35:47
0
jdggdhsbbd
Jam :
1000 la
2026-08-31 17:16:14
0
sb279169
nzmi :
SERIAN DAH PATUT DARURAT
2026-08-31 08:55:17
266
zxmsyr_
zxmsyr_ :
Status Kuching hari ni,, naik motor nikmat wooo angin panas kena muka💀
2026-08-31 09:06:48
567
axelex27
Axelex :
ADA TEMPAT SEPATUTNYA 500+ TAPI SENGAJA SIMPAN BAWAH 500. WOII KAMI BUKAN BODOHH. KAMI BUKAN BUTA.
2026-08-31 11:50:29
140
sitinor259
Nur90 :
300 pun da nazak susah nk bernafas🥹
2026-08-31 07:48:22
137
qaleesya_124
qalxxsya_6 :
ini pun patut darurat sudah
2026-08-31 10:29:15
44
yayaomar265
Yaya :
300 dah mak rasa.. x yah tg 500
2026-08-31 08:08:19
119
lvczie
lucie :
waterfront x nampak gik guys
2026-08-31 11:17:17
19
garpeltuna
Garpel Tuna :
woii ape tggu 500.. 300 lah dh perit ni.. duduk aircond rumah besar office besar nyaman lah..
2026-08-31 09:25:00
54
unknowuserrrrrr26
wyæ :
Kenapa nak tunggu 500? 200 pun dah perit tekak
2026-08-31 08:35:45
47
renjpn7983
Ren🍉 :
Salam dari jiran sebelah🇧🇳
2026-08-31 15:25:43
7
galaksi_0.0t
Galaksi :
500 baru darurat ?? Kau fikir yang IPU 450 mcm mana ?? Apa negara jiran tegah buat dgn bencana yang jdi di negara dorang ??
2026-08-31 10:01:46
20
user84800399
Panglima Burung :
Tunggu rakyat meninggal baru bertindak...
2026-08-31 09:23:08
17
nizyanadanishirfa
Aquaqish :
2026-08-31 12:26:29
4
ssteven357
SRK450rr :
Nnti company rugi kalau pihak swasta tidak kj... Itulah di risau, bukan kesihatan rakyat
2026-08-31 08:14:41
19
casvlog92
PoP©oRN :
Mari sini dtg Serian bru tauk rasa cmney bnafas dlm asap...lebih2 lg blik kerja tgh mlm bila asap mix dgn kabut...
2026-08-31 20:23:05
4
awanmerah05
Automen7 :
Saman kerajaan Imdonesia
2026-08-31 13:50:40
4
ramboba58
Kenny Ong :
nak tunggu sampai 500 🙈
2026-08-31 08:54:08
6
azurajuta
AzuraJuta :
ada bantuan kah untuk rakyat nnti,klw kedai tutup nak beli barang
2026-08-31 22:12:33
0
abuabukai
abu@ :
dah rasa sakit2, rasa sesak nafas
2026-08-31 11:43:14
1
gary_official17
gb :
2026-08-31 12:56:25
0
syazwanaismahanj
kasirahparman :
kalau ikutkan memang dah lebih 500...
2026-08-31 12:54:54
3
100percentmore
KFC :
cakap saja... Serian champion jerebu Xda pun apa apa
2026-08-31 10:10:15
4
syafiqah_sn
pika :
Mak aii. Kena tggu 500 kah tuk? Xprlu tggu gik bah. XNmpk jeraya, arumbulak pokok xnmpk😭
2026-08-31 10:02:29
4
To see more videos from user @501awani, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About