@justrandompeople04: Yes, setuju. Kenangan tetap kenangan, tapi tak perlu disimpan kalau cuma menyakitkan. Delete je. Apatah lagi kawan yang mengkhianati dalam diam. Better kosongkan phone daripada penuh dengan manusia yang dah tak layak ada dalam hidup. ✨ #friendship #betrayal #talamduamuka #fakefriends #kawanmakankawan
I would never delete my memories with my friends, even if they’ve already forgotten about me or we’re not that close anymore. I’ll always appreciate them for coming into my life. Instead, I’ll always choose to be here for them whenever they need me.💐🤍
2026-09-01 11:38:48
2
ᴀ ɴ ɴ ë𓂃✍︎ :
aku nak delete tapi situ muka aku lawo nok 😌
2026-08-31 15:49:36
3116
𝔸 𝕄 𝔸 ℕ :
dahh. siap pakej delete contact 😅.
2026-08-31 14:21:13
1190
qierayoo 🍉 :
Aku ada kawan yg dia mmg senang buat kawan, org senang comfort dngn dia sbb dia masuk air so mmg syok dan di terlalu terlalu baik sampaikan org buat dia pun dia still pikir positive and still menerima manusia yg mengata dia dari belakang. I taktau la sapa betul sapa salah tapi sepanjang kawan dia dia “dia takpernah toksik” So i hope kawan yang menikam belakang dia tu tau yang “DIA ADALAH KAWAN YG BAIK” . Hopefully dia nampk komen ni
2026-08-31 12:55:38
1027
NurFatihahZaidi :
it’s okey im fine after all happens i wish in another life you happy with your own decision and success in the future 🥰.
2026-09-01 11:53:42
0
haidar94 :
lepas tu kite dh mati..bru die sibuk nk stalker gmbr kite kt sosial media..buat ayat2 terpling rapat kenal cehhhh…mse kite hidup buat xtau je..
2026-08-31 16:24:12
199
yda🌀 :
never thought i would be in this position 🥹
2026-08-31 15:02:42
750
RAWRR 💚 :
taknak. biarkan je aku simpan. klau tngok gmbar tu nnti auto tersedar yng diri pernah ditahap tak dipedulikan, orng mudah amik kesempatan dan dibuang saat tngh jatuh.
2026-08-31 14:06:10
423
alimmaz_ :
even if they hve forgotten me, I still keep the pictures from the time when we were together... not because im holding on to them, but bcause those moments were once real and meaningful to me.
things were different bfore we fell apart, n I believe those were the moments worth keeping as memories….even if we r no longer part of each other’s lives, I don’t want to erase what once meant so much to me
2026-08-31 18:41:22
4
cannot found this account :
i miss them .. really. its been 2 years we didint contact. maybe they alrdy had new friends but my memories still stuck on our school memory. i m sorry i didnt contacts u guys but u even try not contact me too. to my two beautiful friends.. i love u til jannah 🦋.
2026-08-31 15:03:28
1
𝓐𝓲𝓻𝓪𝓼𝓱𝓪𝔃𝔃 🦢 :
Hm nak luah sikit boleh ? jnji sikit jee .. sbb tk mampu nk simpn sorang2 hm aku cuma nk ckp aku teringin nk ad kawan baik selalu ad dengan aku , dan kalau boleh diputarkn balik masa aku tknk knl sspe punn dlm gp tuu 😭 hmm tknk baik ngn sspe punn tknk tknk tknk hmm nk jahat nk buat jahat jee hmmm bnci jdi baikkk 😭 hmm ok tu jee nak luahhhh hmm
2026-08-31 17:55:34
40
•^• :
I might delete the picture, but not the memories. We may not be as close as we used to be, but I still wish her nothing but the best and hope she’s happy. It’s not that I don’t care, I guess I just got tired of always trying to keep the friendship going. Sometimes, when you’re always the one asking and trying, you eventually stop. After a while, people grow apart and go their own ways. I’ll always appreciate the memories we had, and now I just appreciate the people who are still in my life. For those who were once a part of it, I’ll always wish them the best. 🤍
2026-08-31 17:23:51
2
Phizyy :
Owner post hadir . Thanks sebab share ☺️🙏🏻
2026-09-01 14:45:56
13
the A🦋 :
tak mampuuu😔sbb kalau rindu at least boleh tengok balikk😣
2026-08-31 19:41:50
31
naziraa :
i jenis yang susah nak delete gambar and i jenis yang suka ambik gambar kawan2 sebab bagi i tu je cara kita nak simpan kenangan but bila kena betray dengan kawan baik sendiri i rasa gambar yang dulu i paling suka paling sayang jadi gambar paling i benci, value apa semua dah tak de dah i terus buang gambar tu macam mana dia buang i
2026-08-31 15:06:33
26
𝕒𝕚𝕣𝕒𝕙♡ :
berat nyeee hati nak padam semua gambar dgn dorg, smpai skrg stay rasa sayang sgt dgn dorg walaupun skrg hanya mampu melihat tanpa menegur. bohong kalo kata tak sakit hati tngk dorg bahagia dgn kwn baru. Sakit sangat sangat tapi kita nyee tak mampu nk luahkan sbb takut org kata kita jelaous. walaupun dorg cite buruk pasal saya tapi saya tak pernah terdetik pon untuk cite buruk pasal dorg sbb bagi saya dorg dh pernah buat baik dgn saya. bohong kata tk kecewa bila dngr benda yang kita tak buat tapi org kata kita buat.. aku harap korg bahagia selalu dan aku sentiasa doakan korg yg baik baik😊 aku sayang korang sangat sangat❤️aku anggap ni semua ujian supaya aku terus untuk kuat sebab tak semua org akan ada dgn kita untuk selama lamanya. Setiap malam aku nangis dan berat aku menurun sebab aku stres dan masa makan aku tak menentu😭 aku sakit sgt😭 maaf aku diam sebab aku down sgt dgn masalah yang asyik dtg tanpa henti😭 aku tak minta untuk korg selesai kan masalah aku, aku cuma nk tmpt meluah dan faham aku😭 Skrg bila fikir balik ada sebab knp Allah jauhkan seseorang itu dari kita😊 aku sayang korang❤️
2026-08-31 15:23:24
130
Tembun Kuasa Bulan :
Ohh kalo saya, saya takkn delete sbb ape? Yes maybe sbb kenangan. Satu lagi sebab those picture will remind me how terrible tht person is. So incase kalo saya lupa, gmbar2 so-called kenangan tu, akn ingtkn saya sape org tu. n ape dia dah buat. Sounds petty kan? But it is what it is.
2026-09-01 02:14:25
20
s u r a y a :
nak delete tapi sayang sangat, kalau rindu boleh tengok balik gambar 😭
2026-08-31 21:56:43
16
aliaaaa :
2026-08-31 15:28:18
37
:
kita semua, jangan tinggal solat ya. Solat taubat jgn lupa ye . Jaga juga apa yang kita taip… kadang satu ayat pun boleh bagi kesan pada diri dan orang lain. Kita semua bakal jenazah, dan tak tahu bila masa Allah jemput. Sekurang-kurangnya bila sampai waktunya, kita pergi dalam keadaan jaga solat dan jaga ayat kita - insyaAllah tak menyesal nanti. 👍🏻
2026-08-31 23:40:42
14
★ :
dah besarkan faham faham jela
2026-08-31 14:15:18
18
To see more videos from user @justrandompeople04, please go to the Tikwm
homepage.