lelaki macam tu wujud dalam 2 tempat
1. mimpi
2. syurga
klau yg ada cakap mcm tu percaya lah mula² pkenalan SAHAJA.
2026-09-02 02:03:46
163
_ตุล_ :
I've got it. but still I want to do it myself. because I didn't want to be much spoiled.
2026-09-03 05:11:19
1
AllyMor :
Being approached by man with no shame,”I like you so much, I wanted to be with you, and I don’t want to lose you, but I don’t want relationship, no attachment..”.. and I ghost them the next day! 😂😂RED Flag and not interested… selagi blh buat kerja sorg, buatlah, instead of disakiti oleh lelaki durjana 😂😂
2026-09-03 01:48:21
3
NizZ🎀 :
Asyik jumpa laki pinjam duit, pastu x byar
2026-09-02 03:26:51
30
Nur Fatihah (Teha) 🌺 :
Ada ke laki cmtu.. Yg sy kenal, awk dh tau kn buat jelaaa terus.. 😏
Laki cmni kalau ad mgkin dlm mimpi..
2026-09-01 08:09:43
58
Ieseira 303 :
i'm waiting for that...but so jerebu......😂😂😂
2026-09-03 02:36:16
1
Mira Zainal :
Belum jumpa lagi setakat ni. Dok jumpa princess man je
2026-09-01 11:40:56
40
🕊️B£∆Ra953 :
thxs alot bro🙊 appciate that haha
2026-09-03 09:59:16
1
Erien Zol :
Yes correct 👍😉
2026-09-03 15:09:44
1
Anna Syed :
Sya dah jumpa sorg🤭. Tapi ada pakej xromantik ye and gurau kasar. Kuat membebel pulak tu🤣🤣. bini boleh je drive sndrik pergi kerja kena mrh sbb dia ckp apa guna dia ada tpi tak boleh anta and amik. Kecuali dia mmg tak dpt anta and amik bru dia bg drive sndrik. Sya nak keluar suami ckp tak pe tunggu dia balik kerja nnt dia temankan. Amik cuti 2 minggu jga wife dia dlm pantang. Oh i love u cik suami❤️
2026-09-02 03:16:20
19
E L I N N A 🇲🇾 :
Seperti biasa Ya Allah. Makbulkan kata2 abam ni 🤲🏼 make it clear on me.
2026-09-02 02:10:27
13
zulhilmi :
Klu jumpa laki yg "wait, u know can u teach me" 😂😂 camne lak
2026-09-01 16:14:54
10
Shaffiracation :
Fuuhh 😆
2026-09-02 08:36:59
3
~~~SisNur~~~ :
Amin kan jer lah....walaupun bayang pun x de🤣
2026-09-01 04:27:39
12
_NFatihah23 :
but I want change. "bertemu dgn rezeki halal untuk masa depan and keluarga tercinta"..
2026-08-31 11:37:48
16
No.j :
nk nangis la ayat tu. x pernah dengar. buang sampah tu nothing bg i. isi minyak enjin nothing bg i. tapi i bole terharu ade grab driver tlg angkatkan bag. ape lagi ada ayat mcm tu
2026-09-02 01:00:18
10
noor🙃 :
aku tuka bateri kete sndiri..tyr kete pncit, ak slow2 drive smp ke bgkel..ad duit tkde duit-diam..pnjt tgga tuka mentol lampu kt rumh pon bt sndr.. kdg2 an semak kpala kalau dpt lelaki tk th mende🤷🏻♀️
2026-09-01 15:48:55
6
Dimple's it's Me :
sya dah jumpaaa...suami sya 🥰 Alhamdulillah 🤲🏻 dah 12thn bersama 🥰 "let me handle it, ok" but bertekak jgk 😂 sbb kita ni sejenis independent + keras kepala 😜
2026-09-02 10:34:03
6
mvriv :
amin ya allah
2026-09-01 23:13:24
2
🕊️🤍Anna🤍🕊️ :
dah jumpa . tpi ignore semua perasan kita plak dah .hurmmm😂
2026-09-01 22:41:16
2
i am rara :
Xkan dapat dahh. Pupusssssss
2026-09-02 10:01:37
2
amo puro :
ok ..deal..
2026-08-31 13:09:36
1
saramir🦈 :
laki aku camni...aku boleh je buat semua benda n urus anak3 bila dia outstation.tp bila dia ada,auto aku jadi x reti semua benda, n dia tau je sbnrnya aku boleh je buat semua but dia ttp buat mcm aku xbreti semua benda n he'll take control of everything...eh,camna nk ckp ek.tengok,dia ada kat sebelah aku ni auto aku jadi x reti nak taip mcmana 😅😅 korg paham tak?ish,x reti la nak susun ayat🤭
2026-09-03 11:09:18
1
To see more videos from user @ibnu_shukri, please go to the Tikwm
homepage.