api mujhy perod ni howy as din or 7 din upr hogye hn 25 ko hoty hn miny stip py rat ko 11 bjy chk Kya tha ni Aya pet m bhot file hota asa lgta ha jsy ha kuch
2026-08-31 10:29:39
4
zide Dil :
mam mujy mansos ni aty to ma kya kru 16 sal hogy ha shade ko or 6 sal ho gy ha date ni ai
2026-09-01 08:39:18
0
NEHA SHAIKH :
mare kabhi 30 din hoya hn Aur kabhi 35 din upar ho jata hn
2026-09-01 07:54:08
0
Ali Qureshi :
assalamu alaikum
2026-09-01 05:11:41
2
user1773010817349 :
Ham aap mujhe yah bataen nahin hai mere mein problem
2026-09-01 07:03:57
1
N :
2026-09-01 06:03:27
0
Nisha ❤️maujelal parjapati :
good
2026-09-01 07:03:00
0
@Shekh Aliza :
nice
2026-08-31 14:56:33
1
muhammadzahid6306 :
gggh
2026-09-01 05:53:38
0
jano g :
Good g
2026-08-31 18:19:10
2
Zahoor Ashraf :
hame batay ji
2026-08-31 11:47:40
1
Usman Kashmiri :
g
2026-08-31 19:41:51
0
ummehabiba3919 :
good 😊😊
2026-09-01 05:28:59
0
T😚baloch :
nice
2026-08-31 10:40:29
0
Rana rashid Rana rashid :
g
2026-08-31 13:59:12
0
sweetly✨✨ :
nice
2026-08-31 14:47:38
0
آپ کی محبت asپیراشرف بودلہ :
حمل جلدی نہ ہو کون سی استمعال کریں
2026-08-31 09:19:03
2
Rida Ansari :
Dear friends humari family Problems thi Jo Sab thik ho gai mari shadi ki problem b...mujhe Aik Ayat Mili choti c...Kisi ny di thi...ALLAH Pak sab k Liye Asaniyaa Farmaye 🤲 AMEEN🤲
2026-08-31 13:56:55
0
آپ کی محبت asپیراشرف بودلہ :
اور طریقہ کون ساں استعمال کرے مزہ آ ے
2026-08-31 09:20:28
0
Aman Raja ❣️ :
❤️❤️❤️
2026-08-31 08:48:50
1
lishba parri🥰🥰🥰 :
🥰🥰🥰
2026-08-31 09:18:17
2
laibakhan :
🙏🙏🙏🙏😭
2026-08-31 08:40:16
1
To see more videos from user @sabahealthclinic, please go to the Tikwm
homepage.