@drsarmadsohail1: وہ لوگ جو تھکے رہتے ہیں یہ ٹیسٹ لازمی کروائیں #insulin #diabetes #foryou #viral

Dr Sarmad Sohail
Dr Sarmad Sohail
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 31 August 2026 09:03:31 GMT
117113
3136
128
564

Music

Download

Comments

farheenirshad1234
fari :
m sbh othti ho to Meri dono kohnio m shdid drd k sat Meri ankh kholti h os bal bht grty hn or sbh oth k Kafi DER tk chlny m moshkl thkn so mehsos Hoti h
2026-09-01 10:52:14
0
moosarandhawa5310
Moosa Randhawa :
mery sath b yehi problem h... age 25 .female... is sy b zayada symptoms hn or hb 8
2026-09-01 02:13:45
0
aipulse0000
aipulse0000 :
A.o.A mere age 31 unmarried weight 58 height 5.1 mery patho m bohat khechao rehta kmr drd legs b pain hr wkt thkwat rehti bal b girty h or gala khushak rehta zuban py shaly bny rehty m ny vitamin D or B.12 cbc or thyroid k test krway sb clear h phir ya sary msly q h plz ap mje test bta de m Kon Sy test krwaon .
2026-09-01 08:02:54
0
jani.queen59
Jani Queen 👑❤️ :
AOa sir mujhe ye sari problem Hain Meri age 35 ha weight 85 medicine use Karti houn waqti aram Ata ha ABI b medicine use Kar rahi houn vitamin's b use Kar rahi houn jazak Allah
2026-09-01 05:03:26
1
ranamajidkhan12
Z@¥@ñ :
doctor sarmad sahib me ny ap sy 3 Saal pehly cbc krwaya tha hb Meri 6 the phr ap sy me ny dreps lagwai the
2026-09-01 05:41:03
1
imrankhantailer777
Imran Khan 777 :
test name
2026-08-31 17:30:03
0
rameen.nasir2
dia :
meri age 31 h or waight 48 h pao m darad her wakat thawakat rhti h bal b gir ehy h
2026-09-01 07:10:39
3
user8107788003953
sahibzada tahir yousaf :
mera firtten 1200 ha... 😳😳😳 hal Kia ha. thakawt hr waqt rehti ha. age 40
2026-08-31 17:04:23
2
haqiqatpasndhon
Unknown :
sme condition hai 36 age bal bhi gir rahy Hain buht bhok lgna bar bar paon jalna pathy kmzor tango pazo main Dard
2026-08-31 18:17:53
1
princessgujjri168
Malik Konain168👑 :
ferritin test kitny me hota??
2026-09-01 05:23:09
0
muhammadtaimour22
Main Taimour :
ye test kia nam h
2026-09-01 05:21:47
1
chkhuram937
chkhuram937 :
In sub test ki total kitni price hai ap k pa's?
2026-08-31 17:39:19
0
dolphin3826
Dolphin :
sir Mera MCv 75 hai
2026-08-31 16:30:22
1
mohammed.tabish38
House Wife 😉💓☺️💫 :
mere Sath yah masala hai yah jo aap taklif Bata rahe hain please test ka naam bataen ya koi medicine mein bahut pareshan hun itne mahange test Nahin karva sakti please 🙏🏻
2026-08-31 20:50:18
1
boyl0ves
Lovely baba :
کس قسم کے سپیشلسٹ ڈاکٹر کو دکھائیں اور کونسے ٹیسٹ ہوں گے؟
2026-08-31 19:52:40
1
kainat5532
kainat :
sir Mari mama ko har waqt thaqwt chlty howi gurjti h tango m Dard yadsht kmzor
2026-09-01 01:09:25
1
uzmaasimi
shafaq asim :
Mera feritn 7 hy koi hall bta den
2026-08-31 16:03:43
0
mushtaqgujjar70
mushtaq :
کون سے سپیشلسٹ کو چیک کروانا چاہیے جب یہ علاما ت جو آپ نے بتائی ہیں
2026-09-01 04:14:15
1
mzt_malik
Zeeshan Malik :
sir es ka hal b btaye
2026-08-31 09:27:39
2
tayabafaisal7
زوجہFAISAL :
assalam o alaikum apka clinic kaha h same here Meri condition esi rehti h mood bhi bht disappoint rehta h bal bht gir rahy hein or Mera weight bhi 39 h mere 2 Bache Hein m 25 ki hon
2026-09-01 14:38:15
0
fariimeher
⚡ Maher zadii⚡ :
mere sath bhi same yehi masla ha Meri tango me buhtt Dard rehti ha har tym
2026-09-01 14:41:33
0
fariimeher
⚡ Maher zadii⚡ :
same sab yehi miasl ha
2026-09-01 14:41:44
0
qazi0135
Qazi ♥️ :
meri kamr mn drd rehta hai bhot hr taim thkwat rehti hai r bal gir rhe hn
2026-09-01 13:01:55
0
mehreensana28
@Mehreensana :
location
2026-09-01 12:44:39
0
liaqutali05
Anabia007 :
same conditions hyn but meri sugar fasting me 98 hoti hy but mujhe pcos hy
2026-09-01 12:32:31
0
To see more videos from user @drsarmadsohail1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About