m sbh othti ho to Meri dono kohnio m shdid drd k sat Meri ankh kholti h os bal bht grty hn or sbh oth k Kafi DER tk chlny m moshkl thkn so mehsos Hoti h
2026-09-01 10:52:14
0
Moosa Randhawa :
mery sath b yehi problem h... age 25 .female... is sy b zayada symptoms hn or hb 8
2026-09-01 02:13:45
0
aipulse0000 :
A.o.A mere age 31 unmarried weight 58 height 5.1 mery patho m bohat khechao rehta kmr drd legs b pain hr wkt thkwat rehti bal b girty h or gala khushak rehta zuban py shaly bny rehty m ny vitamin D or B.12 cbc or thyroid k test krway sb clear h phir ya sary msly q h plz ap mje test bta de m Kon Sy test krwaon .
2026-09-01 08:02:54
0
Jani Queen 👑❤️ :
AOa sir mujhe ye sari problem Hain Meri age 35 ha weight 85 medicine use Karti houn waqti aram Ata ha ABI b medicine use Kar rahi houn vitamin's b use Kar rahi houn jazak Allah
2026-09-01 05:03:26
1
Z@¥@ñ :
doctor sarmad sahib me ny ap sy 3 Saal pehly cbc krwaya tha hb Meri 6 the phr ap sy me ny dreps lagwai the
2026-09-01 05:41:03
1
Imran Khan 777 :
test name
2026-08-31 17:30:03
0
dia :
meri age 31 h or waight 48 h pao m darad her wakat thawakat rhti h bal b gir ehy h
2026-09-01 07:10:39
3
sahibzada tahir yousaf :
mera firtten 1200 ha... 😳😳😳 hal Kia ha. thakawt hr waqt rehti ha. age 40
2026-08-31 17:04:23
2
Unknown :
sme condition hai 36 age bal bhi gir rahy Hain buht bhok lgna bar bar paon jalna pathy kmzor tango pazo main Dard
2026-08-31 18:17:53
1
Malik Konain168👑 :
ferritin test kitny me hota??
2026-09-01 05:23:09
0
Main Taimour :
ye test kia nam h
2026-09-01 05:21:47
1
chkhuram937 :
In sub test ki total kitni price hai ap k pa's?
2026-08-31 17:39:19
0
Dolphin :
sir Mera MCv 75 hai
2026-08-31 16:30:22
1
House Wife 😉💓☺️💫 :
mere Sath yah masala hai yah jo aap taklif Bata rahe hain please test ka naam bataen ya koi medicine mein bahut pareshan hun itne mahange test Nahin karva sakti please 🙏🏻
2026-08-31 20:50:18
1
Lovely baba :
کس قسم کے سپیشلسٹ ڈاکٹر کو دکھائیں
اور کونسے ٹیسٹ ہوں گے؟
2026-08-31 19:52:40
1
kainat :
sir Mari mama ko har waqt thaqwt chlty howi gurjti h tango m Dard yadsht kmzor
2026-09-01 01:09:25
1
shafaq asim :
Mera feritn 7 hy koi hall bta den
2026-08-31 16:03:43
0
mushtaq :
کون سے سپیشلسٹ کو چیک کروانا چاہیے جب یہ علاما ت جو آپ نے بتائی ہیں
2026-09-01 04:14:15
1
Zeeshan Malik :
sir es ka hal b btaye
2026-08-31 09:27:39
2
زوجہFAISAL :
assalam o alaikum apka clinic kaha h same here Meri condition esi rehti h mood bhi bht disappoint rehta h bal bht gir rahy hein or Mera weight bhi 39 h mere 2 Bache Hein m 25 ki hon
2026-09-01 14:38:15
0
⚡ Maher zadii⚡ :
mere sath bhi same yehi masla ha Meri tango me buhtt Dard rehti ha har tym
2026-09-01 14:41:33
0
⚡ Maher zadii⚡ :
same sab yehi miasl ha
2026-09-01 14:41:44
0
Qazi ♥️ :
meri kamr mn drd rehta hai bhot hr taim thkwat rehti hai r bal gir rhe hn
2026-09-01 13:01:55
0
@Mehreensana :
location
2026-09-01 12:44:39
0
Anabia007 :
same conditions hyn but meri sugar fasting me 98 hoti hy but mujhe pcos hy
2026-09-01 12:32:31
0
To see more videos from user @drsarmadsohail1, please go to the Tikwm
homepage.